וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנברג: הגיע הזמן למסעדת שף חדשה בהרצליה

14.8.2018 / 12:51

למרות שלא חסרות אופציות קולינריות בהרצליה, מסעדת שף חדשה מז'אנר המטבח הישראלי - ערבי שכה נפוץ בת"א, לא הייתה כאן עד היום. עכשיו תכירו את רוזנברג שמתכוונת לשנות את המצב

מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
טרטר בקר/אמיר מנחם

אזור הרצליה פיתוח הוא מעין אילוזיה קולינרית, מצד אחד נדמה שיש שם הכל, החל מסושי כשר של מינאטו, סבסטיאן שאפשר להגדיר אותה כבראסרי של הרצליה, המבורגר לכל המשפחה של המיט בר, זוזוברה האסיאתית, גרקו היוונית ואפילו סניף של שגב ארט - מסעדת הדגל של שגב משה. אבל בסופו של דבר למרות שהיא נחשבת עיר מרכזית של בילויים, יש תחושה שמבחינה קולינרית היא קצת קופאת על שמריה.

מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
פותחים שולחן/אמיר מנחם

אחד מהז'אנרים הקולינריים החסרים בעיר הוא של מטבח שף ישראלי מוקפד, סטייל יפו תל אביב של חיים כהן, או סנטה קתרינה של תומר אגאי. מסעדת רוזנברג החדשה מתכוונת לשנות את המצב. ברוזנברג, שנפתחה ממש בימים אלו, מגישים תפריט המושתת על מנות מהמטבח הערבי - ישראלי ומבוסס על חומרי גלם טריים שבנה שף בני דרקסלר (דוד ויוסף, יפו-תל אביב).

עוד באותו נושא

בלי פוזה: פיצה חדשה בהרצליה

לכתבה המלאה
מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
מנות מהמטבח הערבי ישראלי/אמיר מנחם

בין המנות הקטנות שאפשר לפתוח איתן תמצאו בייגל עם רסק עגבניות שרופות ושמן זית (21 שקלים); פריקה ואבן יוגורט (18 שקלים) או חצילים וגבינת טולום (22 שקלים). התפריט ממשיך למנות בינוניות כמו טרטר דג על לאבנה עם פיסטוקים (59 שקלים); טרטר בקר עם מח עצם ובייגל שרוף (49 שקלים), ומשם התפריט כבר מתפתח למנות גדולות כמו פסטה אדומה חריפה עם שמנת חמוצה (58 שקלים); נתח קצבים עם פחמימה וסלט מאשוויה (72 שקלים) או פרגית על חומוס מסאבחה (62 שקלים).

מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
נתח קצבים/אמיר מנחם

המסעדה מתפרשת על שתי קומות כשבקומת הכניסה נמצאת המסעדה, הכוללת גם את הבר של המקום, ובקומה השניה ניתן לערוך אירועים. המסעדה שנמצאת כרגע במתכונת הרצה ופתוחה רק בשעות הערב צפויה להרחיב את שעות הפעילות בשבועות הקרובים ולפתוח גם לעסקיות צהריים.

רוזנברג, משכית 32 הרצליה, שעות הפעילות בזמן תקופת ההרצה בימים א'-ש' 19:00-00:00, 09-8980088. לא כשר

מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
מנות לחלוקה/אמיר מנחם
  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully