וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חי השריד האחרון של השבט שנכחד באמזונס: תמונות חדשות נחשפו

16.8.2018 / 23:56

לפני כחודש ממשלת ברזיל חשפה תיעוד נדיר ממעבי הג'ונגל, של האדם האחרון ששרד משבט מבודד שנכחד כולו. כעת מתפרסמות תמונות חדשות מתוך הבית שלו באמזונס, הכולל כלי נשק ובור מיוחד

תיעוד נדיר ממעבה הג'ונגל: השריד האחרון של השבט המבודד שנכחד/צילום: youtube

בחודש שעבר ממשלת ברזיל הפיצה תיעוד נדיר ממעמקי יער האמזונס, שחשף את החבר האחרון שיתר בחיים משבט מבודד, שכל חבריו נרצחו על ידי חקלאים לפני כשני עשורים. הוא זכה לכינוי כ"אדם הילידי שבחור", ותועד על ידי ארגון ממשלתי במדינת המחוז רונדוניה. כעת מתפרסמות תמונות נוספות מביתו של אותו אדם, שיש עליו יותר שאלות מתשובות.

לא ידוע מה שמו, בן כמה הוא, או איזו שפה הוא דובר. האיש, ככל הנראה בשנות ה-50 לחייו, תועד כשהוא ערום למחצה וגודע עץ. ככל הידוע, הוא מגדל מטעי פאפיה ותירס משלו. הוא התגלה לראשונה על ידי מומחים לשבטים מבודדים ב-1996 ופניו תועדו לראשונה שנתיים לאחר מכן. הוא חי לבדו במשך 22 השנים האחרונות, וניזון מציד חזירי יער, ציפורים וקופים באמצעות חץ וקשת.

עוד בנושא
תיעוד נדיר: צלם מצא שבט אבוד באמזונס, שירה לעברו חיצים
מדהים: הצצה לחייהם של שבטים מנותקים מהעולם החיים באמזונס
קניבלים על עצים: נחשפו תמונות מדהימות של שבט מבודד

כעת מתפרסמות תמונות שחושפות את הבית שלו מבפנים. הכינוי "האיש שבחור" ניתן לו בגלל הבור העמוק שחפר בביתו (בעומק של שני מטרים), שבו הוא נוהג להתחבא. עוד נמצאו בביתו חצים וכלי נשק המשמשים אותו לציד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully