וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": אביבית בר זוהר נמצאת מרחק התעללות אחת מעלייה לדרגת קדושה

בן בירון

23.7.2018 / 7:51

התיאוריה היחידה שיכולה להסביר את ההתנהגות של סימה ומירב היא כי מדובר בהחלטה אסטרטגית שנועדה להשאיר עליהן את המצלמות ככל הניתן. אם כך - שאפו. העניינים מתנהלים נהדר. אם מדובר בהתקף קנאה פסיכוטי, כדאי שמישהו יכניס את הפסיכיאטר המחוזי הביתה ויטפל בשתיהן

האח הגדול 22/8/18, אביבית בר זוהר. צילום מסך
האח הגדול 22/8/18, אביבית בר זוהר/צילום מסך

בזמן שכיכר רבין התמלאה ברבבות חברי קהילה הגאה שציינו יום היסטורי במאבק על שיוויון זכויות, הפרק של אתמול התחיל בתודה ממנחי התוכנית, לירון, אסי ועופר, לעובדי ההפקה הגאים שוויתרו על זכותם לשבות ועמלו ימים כלילות, כדי להביא אל המסך את הפרק שכולנו ראינו. אם להתנסח בזהירות - ההיסטוריה יכולה לחכות. הרצון של תוכניות הדגל שלנו להתכתב עם אירועים אקטואליים מובן לגמרי, אבל לפעמים פשוט עדיף לשתוק. ברור שהפקה בסדר גודל כזה "לא יכולה להרשות לעצמה שביתה", וברור שיש בהפקה כזאת גם לא מעט עובדים גאים. את התודה שלהם אנחנו מקווים שהם מקבלים בתלוש המשכורת. ציניות בצד - הפרק האחרון (כן, זה שהגייז שברו שביתה עבורו) היה מלא ברגעים מרגשים. השיר "עוף גוזל" בסיום משימת "גן האחוש" לא היה אחד מהם.

לפני שנגיע לרגעים המרגשים נתעכב על רגע שהצליח להשאיר אותנו קרים כמו הקשר של רועי ומריה - המסר שישראל קיבל מהבית. הפרומואים פימפמו לנו את הסיפור הזה עד שחשבנו שאנחנו עומדים בפני מסחטת דמעות סטייל סצנת הסיום של "היומן". בפועל? עוזר הפקה פעלתן הצליח ליצור קשר עם קרוב משפחה של ישראל שהעבירה לו תמונה משפחתית מתקופה שהוא לא ממש זוכר. ה"שיא" הרגשי של הסצנה הגיע כשהאחרון העדיף להשאיר את התמונה על הספה בחדר האח, כמו אומר - "וואלה, נראה נחמד הילד הזה אבל אני לא בטוח שזה אני". תודה שהשתדלת אח, לחברה החרדית חוקים משלה.

האח הגדול 22/8/18. צילום מסך
לא מתרשם. "האח הגדול"/צילום מסך
כמויות השנאה שיש לשתיים האלה כלפי אביבית בר זוהר בלתי ניתנות להבנה. התיאוריה היחידה שיכולה להסביר את הסיטואציה היא החלטה מאוד אסטרטגית שהן לקחו

עדיין מתענגים על קולות הנפץ שמילאו את המסך בפרק הקודם? מעולה, כי הקרב בין אביבית וסימה לא נגמר. הוא בסך הכל שינה חזית בעקבות תנודות בכיווני הרוחות. סימה לקחה צעד אחורה כדי לטעון את הרובה שלה בקליעים חדשים, וחברתה מירב עמדה בחזית. כמויות השנאה שיש לשתיים האלה כלפי אביבית בר זוהר בלתי ניתנות להבנה. התיאוריה היחידה שיכולה להסביר את הסיטואציה היא החלטה מאוד אסטרטגית שהן לקחו ונועדה להשאיר עליהן את המצלמות ככל הניתן. אם זאת רק אסטרטגיה - שאפו. העניינים מתנהלים נהדר. אם מדובר בהתקף קנאה פסיכוטי, כדאי שמישהו יכניס את הפסיכיאטר המחוזי הביתה ויטפל בשתיהן. משהו שם לא בסדר.

נכון להיום בר זוהר נמצאת מרחק התעללות אחת מלעלות לדרגת קדושה בדת הנוצרית (תואר שמצריך גם התנזרות ממין אבל אנחנו בטוחים שאפשר למצוא פתרון). לא טעמנו את הבישולים שלה, אבל אם לשפוט לפי המתכונים נדמה שמדובר במטבח ביתי עשיר, מלא ירק ותבלינים. בדיוק הדבר האחרון שהטבחית הקודמת של הבית, מירב, יכלה לשאת. הרכבת רשימת הקניות הפכה ללחימה בשטח בנוי, כשוויכוח על כמות הדלעת שיזמינו דיירי הבית (בכלל לא ידענו שזו העונה) הסלימה ברגע לריב החשוב הבא - האם צומחת בחצר כוסברה או לא! משימת גן הילדים, מתברר, רק התחילה.

עוד באותו נושא

יש הגדרה אחת למה שסימה ומירב עשו אתמול לאביבית: לינץ' מזעזע

לכתבה המלאה
האח הגדול 22/8/18. צילום מסך
הכל אסטרטגיה בשביל זמן מסך? "האח הגדול"/צילום מסך

אחרי שסבלה בשקט בפרק הקודם, אביבית עולה להתקפה ומחליטה לענות למירב וסימה בכל פעם שהן מדברות עליה. היא לא מפספסת שום עלבון שנאמר עליה כי העונה יותר מתמיד קירות הבית מורכבים מחומר מוליך רעשים כך שלא משנה איפה השיחה שלכם מתקיימת - נסט, חדר כושר, חדר שירות או מקלחת - תוך פחות משלושים שניות כל דיירי הבית ידעו בדיוק מה אתם חושבים עליהם. לא שזה משנה במקרה של מירב, שכנראה בלעה את שרת התרבות מירי רגב ולא מפסיקה לצרוח כבר שלושה פרקים. ההתנהגות שלה, שנועדה להפגין כוח, מראה כמה היא חלשה - העימותים שלה על כלום, במהלכם היא משתמשת לא פעם בז'רגון עברייני ("אתהפך עליך"), מצביעים על פאניקה. שוב - משהו לא טוב עובר על מירב. כשהיא נכנסה לבית לפני כ-80 ימים היא הייתה אחת הדיירות המצחיקות של הבית. סוג של אורלי יחזקאל מינוס הפטיש למנומר. עכשיו היא סתם אישה אגרסיבית במרחב הציבורי.

קטנות

מזל ש"האח הגדול" לא גובה העונה כסף על הצבעות להדחה. אחרת היה מדובר במתכון לתביעה ייצוגית. כן, גם הפרק הזה, שהיה בעל פוטנציאל להדחה הגדולה של העונה, הסתיים בטוויסט

גם הפעם קיבלנו תוכן שיווקי לפנים במסיבת הגלידות שהתקיימה סביב הבריכה, והייתה סרט פורנו קצר שבו לוגואים עושים אהבה עם חסויות. אין מה לומר, הפרסום הסמוי בטלוויזיה לגמרי עובד ואת הסצנה הבאה כבר ראיתי כשלצדי קופסת בן אנד ג'ריס (כי זה מה שהיה במקרר).

זה היה פרק מורכב עבור אלי-הלם-שהוא-רק-בן-30-זרקה, מי שסומן כבכיר החיילים של אביבית בר זוהר, ולא הפסיק לבדוק את הרכב כדי לראות שסימה ומירב לא הניחו לו מטען מתחת למושב. גם גולש חלק שיער כמו אלי, אחד שרגיל לפתוח את היום במיטה עם שתי גולשות ממרכז אמריקה וסיגריה עבה ומגולגלת, מחזיק במידה כזו או אחרת של רגישות, וכאשר כל דיירי הבית אומרים עליו בפנים שהוא "מטומטם" וילד שכלוא בגוף של מבוגר, הוא זקוק לקצת זמן להירגע בחדר האח. לצערנו הוא מוכיח שהם קצת צדקו כשהוא מבקש מהאח להשמיע לו את השיר של מלך הגולשים ג'ק ג'ונסון. איזה דוש.

מזל ש"האח הגדול" לא גובה העונה כסף על הצבעות להדחה. אחרת היה מדובר במתכון לתביעה ייצוגית. כן, גם הפרק הזה, שהיה בעל פוטנציאל להדחה הגדולה של העונה, הסתיים בטוויסט שאולי הציל את אחד המודחים. יכול להיות שההחלטה לדחות את חשיפת שם המודח לרביעי נבעה מפאניקה כי הדייר שהודח מהבית הוא לא מושיקו או אלי? אין מה לעשות, אלא אם אתה ראש ממשלת ישראל, הבטחות דווקא כן צריך לקיים, וחבל ההצלה שניתן לגולשים בדמות אפשרות לוותר על חלק מסכום הזכייה ושמירה על המודח בבית, מרגיש פשוט מטומטם.

האח הגדול 22/8/18. צילום מסך
מה נחמד הוא. "האח הגדול"/צילום מסך

שחור ופתור

"השמש מסתובבת סביב כדור הארץ" (אלי לדיירים; חשיפה מוגברת לשמש פוגעת בעור הפנים ובשכל)

"יש לי ילדים" (סימה בפעם המי יודע כמה; אם לה מותר, גם לגייז מותר. נקודה, סוף)

"גבינה ועגבנייה זה פאתט" (מירב לישראל; ולפעמים גבינה ועגבנייה זה רק אוכל)

"מלכה וציפי מאוד קינאו באביבה" (אביבית בר זוהר בשעת סיפור; הייתם צריכים לראות את הפנים שלי כשהיא חשפה שמלכה וציפי הן בעצם סימה ומירב - ה ל ם)

"הלכת עם האמת שלך" (תומר מאמלק למירב את העונה)

"אני לא עצובה, אני סתם מאוכזבת" (אדל בספלוב מוכיחה שהיא בשלה לנישואים)

"אנחנו רק מדברים באווירה טובה" (מירב לישראל; יותר טוב מזה ונשתגע)

האח הגדול 22/8/18. צילום מסך
"האח הגדול"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully