וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.7: פוגבה הודיע ליונייטד שהוא רוצה לעזוב, צ'לסי שוב דחתה הצעה על וויליאן

סוכנו של כוכב השדים האדומים מסר להנהלה כי הצרפתי מעוניין לחזור ליובנטוס. הבלוז לא מרוצים מעוד הצעה של ברצלונה על ברזילאי. וגם: ריאל מדריד הציגה שוער אוקראיני ומילאן בעקבות היגואין

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

,

העברות

* שוערה האוקראיני של זוריה להאנסק, אנדריי לונין (19) הוצג רשמית בריאל מדריד וחתם על חוזה ל-6 שנים. סכום ההעברה הוא 8.5 מיליון יורו וכרגע לא ברור האם הוא ישמש כשוער שני או אולי יושאל בעונה הקרובה.

* פורטו הודיעה על החתמתו של הבלם הקונגולזי שאנסל אמבמבה (23) מניוקאסל תמורת שבעה מיליון יורו.

* ברצלונה השאילה את המגן הימני דוגלאס (27) לסיבאספור הטורקית לעונה אחת. הברזילאי הגיע כהבטחה גדולה בשנת 2014 מסאו פאולו, אך לא עמד בציפיות והושאל לספורטינג חיחון ובנפיקה. את העונה הבאה הוא יעשה בטורקיה.

* פירמידס המצרית ממשיכה להוציא סכומי כסף אדירים, והפעם שילמה 4.6 מיליון יורו על רודריגיניו, הקשר ההתקפי בן ה-30 של קורינתיאנס, שהפך לברזילאי החמישי שלה.

* גם במקסיקו לא מפחדים לשפוך כסף. סנטוס לגונה הודיעה על רכישת איירטון פרסיאדו, שחקן כנף בן 24 מאקוודור, שקבוצתו אמלק קיבלה עבורו 6.1 מיליון יורו.

* נאפולי שלחה את הקשר הצרפתי-מרוקאי זינדין משאש (22) בהשאלה לקארפי מהליגה האיטלקית השנייה ואת רוברטו אינסינייה (24) לבנבנטו.

* סטיבן ג'רארד ממשיך לאסוף שחקנים מליברפול לריינג'רס, והפעם צירף בהשאלה את שחקן הכנף ריאן קנט בן ה-21.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נער החידות: תעלומת ויניסיוס, הברזילאי היקר החדש של ריאל מדריד
מסוט אוזיל פרש מנבחרת גרמניה: "מרגיש חוסר כבוד וגזענות"

שמועות

* דרמה גדולה בחלון ההעברות. הערב בורדו הצרפתית הודיעה רשמית בחשבון הטוויטר הרשמי שלה שהיא השלימה את עסקת ההעברה של מלקום לרומא, והקשר ההתקפי של הקבוצה כבר אמור היה להמריא לרומא ולעבור שם את הבדיקות הרפואיות. עם זאת, כמה שעות לאחר מכן, בורדו ביטלה לשחקן את האישור לטוס, וזאת בעקבות התערבות של ברצלונה, שמעוניינת גם היא בשחקן. לידיעה המלאה

* מאז הזכייה של נבחרת צרפת בגביע העולם צצו דיווחים רבים ושמועות על כך שפול פוגבה מעוניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ולשוב לקבוצתו הקודמת יובנטוס. היום מדווח ב"מארקה" כי "הקשר הודיע להנהלת השדים האדומים, דרך סוכנו מינו ראיולה, כי הוא מעוניין לעזוב ולחזור אל הגברת הזקנה".

* אחיו של אדן הזאר טוען כי כוכב צ'לסי צריך לדחות את ריאל מדריד. אלופת אירופה מעוניינת בקשר הבלגי וצפויה להציע עליו כ-180 מיליון יורו, אבל היום אחיו קיליאן הגיב לפוסט באינסטגרם ששאל "האם לדעתכם מעבר של הזאר לריאל יהיה מהלך נכון עבורו", וענה "לא" באימוג'י של ידיים שלובות. האם זה ישפיע על אחיו? בקרוב נדע.

* קיליאן אמבפה מודה שניסה לשכנע את אנגולו קאנטה להצטרף אליו לפריס סן ז'רמן בזמן שהשניים היו יחד במחנה של צרפת במונדיאל: "רק זרקתי לו כמה מילים". ספק אם צ'לסי תשחרר את קאנטה, כשגם הזאר וגם וויליאן עשויים לעזוב אותה הקיץ.

* צ'לסי דחתה הצעה נוספת מברצלונה על וויליאן. על פי הדיווחים, אלופת ספרד הגישה הצעה בסך 65 מיליון ליש"ט (כ-72 מיליון יורו) והבלוז סירבו. זה היה הניסיון השלישי של בארסה לרכוש את וויליאן, אבל צ'לסי דחתה את כל ההצעות.

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה חוגג. רויטרס
יובנטוס תבנה קבוצת חלומות? פוגבה/רויטרס

* לאונרדו, המנהל הספורטיבי המיועד של מילאן, התחיל לעבוד עוד לפני המינוי ועל פי דיווחים כבר פנה ליובנטוס בנוגע לגונסאלו היגואין. אלופת איטליה מוכנה להקשיב להצעות החל מ-55 מיליון יורו על החלוץ הארגנטינאי בן ה-30.

* "ל'אקיפ" חשף את שכרו של ג'אנלואיג'י בופון בפריס סן ז'רמן. על פי הפרסום, השוער האיטלקי בן ה-40 ירוויח כ-410 אלף יורו נטו בכל חודש, כך שבשנה שלו בבירת צרפת ישתכר כ-4.9 מיליון יורו.

* צ'לסי הצטרפה למאבק על שירותיו של אלפונס אראולה. השוער השלישי של צרפת רוצה לחתום על הארכת חוזה בפריס סן ז'רמן ולצאת להשאלה, אך המנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה לא פוסל מכירה.

* אותו הנריקה שוחח ארוכות עם רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי לאחר שזה כבש במדי באיירן מינכן מול פריס סן ז'רמן במשחק הידידות בשבת, ובצרפת העלו ספקולציות לפיהן ינסה לצרפו לשורות הקבוצה.

* על פי "לה פריסיאן", פ.ס.ז' סימנה גם את אנטוניו רודיגר (צ'לסי) ויאן ורטונגן (טוטנהאם) כאופציות נוספות לחיזוק מרכז ההגנה, אחרי שבאיירן מינכן העמידה דרישות גבוהות על ג'רום בואטנג.

* באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד רוצות את אנתוני מרסיאל, אך אלופת גרמניה תפנה למנצ'סטר יונייטד רק אם תוריד את הדרישות שלה.

* על פי "קוריירה דלו ספורט", נאפולי החליטה ללכת בכל הכוח על סנטיאגו אריאס כמגן הימני החדש שלה. הקולומביאני בן ה-26 מסיים בשנה הבאה את חוזהו בפ.ס.ו איינדהובן, מה שאמור להקל על העסקה מבחינת סגנית אלופת איטליה.

* רובין אולסן, שוערה של נבחרת שבדיה, צפוי להגיע במהלך היום לאיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר מקופנהאגן לרומא תמורת 12 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד צפויה להשלים היום את רכישתו של המגן ג'וני מסלטה ויגו תמורת 7 מיליון יורו, אבל בגלל מגבלת שכר בסגל, היא תשלח אותו מיד לשנת השאלה בוולבס, העולה החדשה לפרמיירליג.

* ולנסיה מקווה להשלים השבוע את עסקאות קווין גמיירו וכריסטיאנו פיצ'יני. החלוץ הצרפתי אמור להגיע מאתלטיקו מדריד תמורת 15 מיליון יורו, בעוד ספורטינג ליסבון תקבל על המגן האיטלקי בן ה-25 כ-8-10 מיליון יורו.

שוער נבחרת שבדיה רובין אולסן. רויטרס
השוער החדש של רומא? רובין אולסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully