וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי "האנטומיה של גריי" הבאה: הסדרות החדשות של שונדה ריימס בנטפליקס

דורין אליהו

22.7.2018 / 12:25

היוצרת של "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל" עברה בשנה האחרונה לתפקיד הפקה בענקית הסטרימינג נטפליקס והיא לא מתכוונת לנוח בקרוב. הנה שמונה סדרות ששונדה ריימס עובדת עליהן ברגעים אלו ממש

שונדה ריימס. GettyImages
הולכת להפגיז. שונדה ריימס/GettyImages

הקריירה של יוצרת "האנטומיה של גריי" שונדה ריימס עברה בשנה האחרונה תפנית די משמעותית עם החוזה החדש שלה בנטפליקס. בהודעה ששוחרה לעיתונות חשפו אנשי ענקית הסטרימינג כי ריימס עובדת על פיתוח של לא פחות משמונה סדרות חדשות במקביל, שהולכות לספק לכם לא מעט זמן של נטפליקס אנד צ'יל לצפות לו. וכן, זה מטורף כמו שזה נשמע.

"רציתי שהפרוייקט של שונדהלנד יתרחב ויהפוך למקום שמאפשר לנו לספר כל מיני סוגים של סיפורים. הכותבים המוכשרים והיצירתיים שלי פורחים ומוציאים מעצמם את העבודה הכי טובה שיש. בכל יום שבו הנבחרת שלי מגיעה לעבודה, אני מתמלאת בהתרגשות", נמסר מריימס. "אנחנו יודעים כמה שיתוף הפעולה שלנו עם נטפליקס שונה, מיוחד ומהנה בעיקר עבור הצופים שלנו ברחבי העולם", הוסיפה סגנית נשיא מחלקת תוכן מקורי בנטפליקס, סינדי הולנד.

הנה חלק ממה שמחכה לנו בעתיד הלא-מאוד רחוק, באדיבות שונדה ריימס.

האנטומיה של גריי עונה 14, אלן פומפאו, שונדה ריימס. yes,
האם תגיע "האנטומיה של גריי" הבאה?/yes

איך אנה דלווי הצליחה לעבוד על אנשי ניו יורק

אנה דלווי היא צעירה שהתחזתה ליורשת עצר גרמניה ועשירה, על מנת לתמרן דמויות מפתח ומוסדות פיננסיים בניו יורק - כל זאת כדי לממן את אורח חייה המפואר והראוותני בעיר. סיפורה של דלווי, שנמצאת כעת במעצר, נחשף על ידי ג'סיקה פרסלר במאמר שפורסם בחודש מאי האחרון. ריימס רכשה את הזכויות על המאמר כדי לפתח את הסיפור לסדרה מקורית.

עוד באותו נושא

מומחים לכל: סדרות נטפליקס שחייבים לראות

לכתבה המלאה

ברידג'רטון (שם זמני)

פרויקט נוסף המבוסס על הרומנים של הסופרת ג'ולה קווין, במהלכם ייחשפו החיים הפרטיים והרומנטיים של משפחת ברידג'רטון הבריטית מהחברה הגבוהה של לונדון.

The Warmth of Other Suns

סיפור המבוסס על ספרה של איזבל וילקרסון, המתאר את התקופה שבין שנת 1916 ועד שנת 1970, במהלכן קבוצות של אפרו-אמריקאים נאלצו לברוח מדרום ארצות הברית בעקבות חוקי ג'ים קרואו, בשאיפה לזכות בחיים טובים יותר.

פיקו וספולבדה

סדרה המתרחשת בשנת 1840 במדינת קליפורניה המקסיקנית, ועוקבת אחרי סופה של התקופה האידילית, כאשר כוחות אמריקאים מאיימים לקטוע את שליטתה של מקסיקו בשטח ומאיימים במלחמה אכזרית לצורך כיבוש האדמה וסיפוח השטח לעצמה.

My Fight for Inclusion and Lasting Change

סיפור המבוסס על זיכרונותיה של אלן פאו, שנלחמה באנשי עמק הסיליקון ותבעה כמה מבכיריה - כל זאת כדי להרוס את "מועדוני הגברים". קרב שלימים יהפוך לתנועת המחאה הפמיניסטית Time's Up.

The Residence

עיבוד לספרה התיעודי של קייט אנדרסון, המספק הצצה לבית הלבן דרך תיאור של חיי אנשי הצוות בבית, הדילמות האישיות ומערכות היחסים עם בני המשפחה הראשונה.

Sunshine Scouts

קבוצה של נערות מתבגרות המבלות במחנה קיץ, נקלעות לאסון אפוקליפטי שמאלץ אותן לגלות כישורי הישרדות ותושייה, כל זאת על מנת להתגבר על התופת, לעזור למי שנותרו בחיים ולהבטיח את שלומם של מי שנותרו בעולם.

Hot Chocolate Nutcracker

סדרה דוקומנטרית על השחקנית, רקדנית והכוריאוגרפית זוכרת הפרסים - דבי אלן. שהעניקה פרשנות חדשה לבלט הקלאסי באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully