וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באנו חושך לגרש": הסלבס יוצאים לרחובות למען הקהילה הגאה

וואלה! סלבס

22.7.2018 / 12:03

המחאה על ההרחבה על תיקון חוק הפונדקאות באופן שמפלה את קהילת הלהט"ב, הגיעה גם לרשתות החברתיות ומפורסמים רבים מיהודה לוי ועד בר רפאלי נרתמו למאבק. וואלה! סלבס שיוויון לכל

אילוסטרציה

אישור חוק הפונדקאות אשר מפלה בני זוג גברים - התקבל למרות שראש הממשלה טען כי יתמוך בזוגות הומואים ועורר הדים רבים בקהילת הלהט"ב. המפורסמים מהביצה המקומית הביעו תמיכה ובסוף השבוע האחרון העלו סלבס רבים פוסטים לרשתות החברתיות תחת ההאשטג של המאבק #מתעורריםעלהחייםשלנו. אניה בוקשטיין תצטרף היום בערב לעשרות אלפי מפגינים שיצעדו בדרך לשיוויון, יהודה לוי פרסם פוסט מרגש וגם לבנה של ניקול ראידמן, ריצ'י, היה מה לומר בנידון.

מה אתם אומרים על הפוסטים של הסלבס ברשתות החברתיות? רכלו בפייס

יהודה לוי. יחצ, צילום מסך
יהודה לוי ויפתח קליין - אבא ואבאז/צילום מסך, יחצ

יהודה לוי העלה תמונה שלו כששיחק גיי לצד יפתח קליין בסדרה אבא ואבאז וכתב: "לאשר חוק לאדם אחד ולא לאשר את אותו החוק לאדם אחר? זאת כבר גזענות ואפליה. זה לשלול מאיתנו את זכויותינו הבסיסיות ביותר ועל זה אנחנו צריכים להאבק ברבאק! חלאס כבר! חיו ותנו לחיות! הקהילה הזאת מזרימה חמצן לאונה השמאלית של כולנו. בלעדיה היינו מסתובבים בעולם ללא צבעי הקשת".


גם אניה בוקשטיין שנמצאת בעיצומו של החודש התשיעי להריונה הוסיפה: "אנחנו עדים לחציית גבולות מטרידה ופגיעה כואבת בחלקים כל כך גדולים וחשובים בחברה שלנו ואסור לנו לשתוק! המאבק של הקהילה הגאה הוא בעצם המאבק של כולנו, כי מה שקורה כאן בתקופה האחרונה הוא נורת אזהרה מהבהבת לכל מי שאוהב את המדינה הזאת. ולכן (בחודש תשיעי בחום של יולי אוגוסט), אני הולכת לצעוד יחד עם אלפי ישראלים שאכפת להם. אני הולכת לעשות כל מה שאני יכולה כדי שהילדה שלי תגדל במקום שוויוני ואני קוראת לכל אחד ואחת מכם, סטרייטים או גייז או לא משנה מה, לבוא לצעוד יחד איתנו ולהראות שלא כדאי להתעסק איתנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אניה בוקשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
יוצאת לרחובות. אניה בוקשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

גם דפנה לוסטיג שהצטרפה למאבק החשוב הזה הוסיפה באינסטגרם: "אני שולחת לאמא שלי כל בוקר תמונה של עפרי. זו למשל נשלחה הבוקר. אחת מאלף תמונות, זה כל כך רגיל עבורי. אבל החברים הכי טובים שלי לא יכולים לשלוח כזאת תמונה. זה לא חוקי, אני חוזרת, לא חוקי, שתהיה להם אופציה לשלוח לסבתא תמונה של הנכד/ה. פאק דיס! בואו נלחם!"


בר רפאלי, דנה פרידר, מאיה ורטהיימר ועוד מפורסמים רבים העלו תמונות לשם הזדהות עם הקהילה, אך המגישה פאולה רוזנברג הסבירה בהרחבה עד כמה חשובה המחאה הזאת לכל אחד ואחת מאיתנו: "ליאון ואני לא הורים יותר טובים כי אנחנו זוג שמורכב מגבר ואישה. אנחנו מאוד אוהבים את הילדות שלנו ועושים ככל יכולתנו להיות עבורן משפחה מכילה, מעצימה ומצמיחה, בדיוק כמו החברים שלנו, שמורכבים מזוגות של גבר וגבר או אישה ואישה או גבר ואישה. אל תתבלבלו, זה שהיום מגבילים את האפשרות של גבר הומו להיות אבא, וזה כאילו לא נוגע לסטרייטים, זו רק אשליה. כדאי שתדעו שזה פותח פתח מסוכן לעוד סוגים של אפליה, זה מדרון חלקלק".

בר רפאלי. צילום מסך
בר רפאלי למען הקהילה/צילום מסך

בעלה של יעל גולדמן, השחקן אורי פפר העלה תמונה עם בנותיו היפהפייות ובנו הפעוט כשכתב: "את הרגע המופלא הזה אני לוקח כמובן מאליו, תוצאה של התבגרות טבעית וההחלטות שלקחתי, מי יכול לתאר מציאות שמישהו היה אומר לי שאסור לי! הייתי בועט, שורף וקורע את היסודות, כי אלוהים נתן את הזכות הזו לכולם. יש עננה שחורה כבדה מעל המדינה הטובה שלנו ומה שתוסס עתיד להתפוצץ".


גם הדיווה מאיה בוסקילה העלתה תמונת אינסטוש כשהיא מחובקת עם בנה לני אותו היא מנסה לפחות לגדל לעולם טוב יותר: "לני יודע מהחיים, שיש אמא ואמא, שיש אבא ואבא ושזה בסדר ומגניב, העיקר שיש אהבה! ואז אמא שלו מספרת לו שיש אנשים מבוגרים שחושבים אחרת, התשובה של לני: 'ממממ... אנשים מוזרים'. אני אומרת- די, באנו חושך לגרש!


וואלה! סלבס מתעוררת על החיים שלה ועושה הכל לעתיד טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully