וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיק קון 2018: החדשות, העדכונים והטריילרים

20.7.2018 / 13:59

כנס התרבות השנתי העצום בסן דייגו מספק שלל כותרות והצצות מדוברות: גל גדות, ג'וני דפ, ג'וליה רוברטס, הסנסציה של "באפי", המהפכה של "דוקטור הו" ועוד ועוד

קומיק קון 2018. AP
מחכים לוונדר וומן ולבאטמן האמיתיים. מתחם הפסטיבל השנה/AP

איש משפחה: פרק שלם יוקדש לגלן קוואגמייר בהשראת קמפיין MeToo#

כמעט שנה לאחר התפוצצות פרשת ההטרדות המיניות של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין - שהיווה את יריית הפתיחה לקמפיין MeToo#, הודיעו אנשי "איש משפחה" על ההחלטה לכתוב פרק שיעסוק בהתנהגותו הבלתי הולמת והאלימה מינית של הדמות גלן קוואגמייר. "כל הנושא של הקמפיין נהיה חלק בלתי נפרד מהעולם התרבותי שלנו, כך שאנחנו חושבים איך לשלב אותו בעונה הבאה. הרעיון יהיה לכתוב פרק שמתמקד בגלן קוואגמייר", הסביר השואוראנר של "איש משפחה" ריץ' אפל.

טריילר מלא ראשון ל-"Disenchantment", הסדרה החדשה של יוצר "משפחת סימפסון"

אחת הסדרות החדשות הכי מצופות של אוגוסט הקרוב היא היצירה החדשה של מאט גריינינג עבור נטפליקס. הגאון מאחורי "משפחת סימפסון" ו"פיוצ'רמה" חוזר עם קומדיית אנימציה חדשה העוקבת אחר הרפתקאותיהם הכושלות של נסיכה שתיינית שבורחת ממטלותיה המלכותיות, השדון העצבני שמלווה אותה והשד האישי שלה. אבי ג'ייקובסון האהובה מ"ברוד סיטי" מדבבת את הגיבורה, ומלבדה גם נאט פקסון ואריק אנדרה. אחרי הטיזר מגיע הטריילר המלא, והנה הוא כאן.

איייטיז+גל גדות, מה עוד אדם צריך?

גל גדות היא כבר אורחת קבועה בקומיק קון, שלא לומר מסמר הערב הקבוע, וגם השנה הגיעה כדי להציג את "וונדר וומן 1984", יחד עם הבמאית פאטי ג'נקינס והכוכב כריס פיין - שניהם, כזכור, היו גם בפרק הקודם ושובר הקופות.

הפרויקט נמצא בשלבים מוקדמים ביותר, כך שעוד אין מה לדבר על טריילר כלשהו לקהל הרחב, אבל הנוכחים והנוכחות בקומיק קון זכו לחשיפה של סצינה קצרה מתוכו, בו וונדר וומן בגילומה של גדות מרחפת לתוך קניון ומנטרלת בלאסו שלה כנופיית עבריינים, מול עיניהן המעריצות של חבורת ילדות. לפי הצייצנים שחזו בהצצה הזו, היא התהדרה בניחוחות אייטיז מובהקים והיתה מהנה עד מאוד.

"גדלתי באייטיז", נימקה הבמאית את זמן ההתרחשות המושמץ. "התקופה הזו הוציאה מן האנושות את כל הרע אבל גם את כל הטוב שבה. מצד אחד, היו הרבה דברים נפלאים, המוזיקה למשל, ומצד אחר זה היה השיא של המלחמה הקרה והסכנה הגרעינית. בקיצור, זו תקופה מעניינת להרהר בה עכשיו".

גדות, כהרגלה, הקסימה את הקהל, וגם סיפקה הבהרות לגבי אופי הסרט. הבשורה, אם אפשר לקרוא לזה ככה, שלא באמת מדובר בהמשכון, אלא ביצירה העומדת בפני עצמה מבחינה עלילתית. נמשיך לחכות בסבלנות עד לצאת "וונדר וומן 1984" בנובמבר 2019.

גל גדות בקומיק קון 2018. AP
עוד להיט. גל גדות בקומיק קון 2018/AP

הצד המצחיק של DC

מארוול לא מציגים השנה חומרים חדשים בקומיק קון, מה שהשאיר את הבמה ל-DC, והם אכן הפציצו - לא רק עם "וונדר וומן 1984" אלא גם עם "אקווהמן", שאליו נגיע עוד מעט, ועם "שאזאם". להיט פוטנציאלי זה, שיגיע לאקרנים באפריל הבא, אמור להיות קליל יחסית לאולפנים שידועים בקדרות שלהם. זאקרי לוי מגלם בו את הילדון שדי לו להגיד את הביטוי בשמו נקרא הסרט כדי להפוך לגדול - ולגיבור-על. הנה הטריילר, לצלילי "Humble" של קנדריק לאמאר.

בלי באטמן וסופרמן יהיה לו קל יותר?

את דמותו של אקווהמן פגשנו לראשונה ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ואז ב"ליגת הצדק", ומן הסתם הוא התקשה להותיר בהם רושם חיובי. עכשיו, הוא מקבל סרט משלו, שייצא לאקרנים בחורף הבא, וזה כבר נראה טוב יותר מבחינתו של מלך האוקיינוס - בטח כשצוות השחקנים כולל את ג'ייסון מומואה מ"משחקי הכס", וגם את ניקול קידמן, ווילם דפו, דולף לנדגרן ואמבר הרד. הטריילר שנחשף בקומיק קון מציע הרבה פאתוס, הרבה מים והרבה תקווה לאאוטסיידרים.

המשפחה שלא נגמרת

"משפחת סימפסון", המתנה שממשיכה לתת, תחזור בספטמבר הקרוב לעונתה השלושים. כרגיל, יהיה בה פרק ליל כל הקדושים, ובקומיק קון זכינו להצצה מתוכו וגילינו שבאחת האפיזודות שלו, הוא יפגיש את הגיבורים הצהבהבים עם העולם של "פלישת חוטפי הגופות".

גודזילה חוזרת והיא מפלצתית מתמיד

הגרסה האמריקאית החדשה ל"גודזילה", שיצאה לפני ארבע שנים - היתה מאכזבת למדי. האם ההמשכון שלה יצליח להתעלות על המקור? "Godzilla: King of the Monsters" ייצא במאי הבא והערב קיבלנו טריילר ארוך שלו. סיבה לאופטימיות: מככבות בו סאלי הוקינס, מי שכבר הביאה מזל לסרט מפלצות אחר, "צורת המים" כמובן, וגם מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים".

האומנם ג'וני דפ איבד את זה?

השמועות על מותו של ג'וני דפ היו מוקדמות מדי: הנה, הוא חי ומרושע מתמיד, מגלם את האיש הרע בהמשכון של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". הסרט, "Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald", ייצא בנובמבר, והיום נחשף בקומיק קון טריילר ארוך ומפורט שלו.

דפ עצמו גם הופיע בכנס, ועל רקע הפרסומים השונים והמדאיגים כלפיו, נשא מונולוג מסתורי למדי ומלא פאתוס - "הקסם פורח רק בנשמות נדירות, אצל אלה שחיים למען מטרות נעלות. הגיע הרגע שלנו - של כל מי שחיים למען החופש, למען האמת".

ג'וני דפ בקומיק קון

מעריצי/ות "באפי"? אז שבו ושתו כוס מים

זו עד כה הבשורה הכי גדולה (ומפתיעה) שיצאה מהכנס: פוקס מפתחים עיבוד מחודש לסדרת הפולחן "באפי ציידת הערפדים". ג'וס ווידון, יוצר הסדרה המקורית, יהיה המפיק האחראי גם הפעם, אך יחלוק את שרביט היצירה עם מוניקה ברין, שעבדה כתסריטאית ב"זהות בדויה" ו"מכושפות" ויצרה את "מידנייט, טקסס". לפי ההודעה הרשמית, צוות השחקנים והשחקניות של הסדרה יהיה מגוון אתנית הרבה יותר מאשר במקור, ולפי ההערכות, מי שתיכנס לנעליה של שרה מישל גלר תהיה שחקנית שחורה, שטרם נבחרה כמובן.

עוד באותו נושא

20 שנה אחרי: איך ייתכן ש"באפי קוטלת הערפדים" עדיין רלוונטית לחיינו?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעריצים כבר זועקים שזה חילול הקודש. מתוך "באפי" המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וליה רוברטס מגיעה למסך הקטן

ג'וליה רוברטס, פעם כוכבת הקולנוע הגדולה באמריקה, משלימה עם הזמנים המשתנים ומככבת לראשונה בסדרת טלוויזיה - "Homecoming", שתעלה בארצות הברית בתחילת נובמבר. בסדרה, שנראה כי עלילתה היתה יכולה בקלות להתרחש גם בישראל, מגלמת השחקנית הוותיקה אשה העובדת עם חיילים משוחררים, והיא מבוססת על פודקאסט פופולרי. בקומיק קון הוצג טריילר קצר לקראתה, שלא חשף הרבה אבל כן הציע טעימה מן הנוכחות הטלוויזיונית של אלילת הבד.

מפגש פסגה כזה עוד לא היה

אחד הטריילרים המצופים ביותר באירוע היה זה של "Glass", סרטו החדש של מ.נייט שאמאלאן, שיוצר למעשה מעין סופר-גרופ של דמויות משניים מלהיטיו הקודמים - "בלתי שביר" ו"ספליט". כמו בהם, גם במפגש הפסגה הזה יככבו ברוס וויליס, סמואל ל.ג'קסון וג'יימס מקאבוי. לאחר שלל רמיזות והצצות, הקדימון המלא של מותחן האימה העל-טבעי הזה יצא סוף כל סוף, והתגובות אליו עד כה נלהבות. הסרט עצמו, אגב, צפוי לצאת בתחילת ינואר.

"המתים המהלכים": סוף והתחלה חדשה

שלוש בשורות חיכו בפאנל לקראת העונה התשיעית של "המתים המהלכים". AMC הודיעו על תאריך עלייתה לאוויר - שבעה באוקטובר. כוכבה אנדרו לינקולן אישר כי יעזוב את הסדרה בתום עונה זו, ונוסף לכל, קיבלנו כמובן גם טריילר.

המהפכה הנשית של "דוקטור הו"

"דוקטור הו" עלה לאוויר ב-1963, ומאז גילמו את התפקיד הראשי שלל שחקנים - וכולם היו גברים. השנה, לראשונה, תלבש הדמות הראשית פנים נשיות - אלה של השחקנית ג'ודי וויטאקר, ולקראת עליית העונה החדשה ופורצת הדרך בסתיו הקרוב, נחשף בקומיק-קון טריילר קצר. אנחנו זוכים להכיר בו גם כמה מן החברים החדשים של הגיבורה, אבל הרבה פרטים מעבר לכך עדיין אין.

"פסיכו" פוגש את "משחקי הכס" בחלל

"'פסיכו' בחלל". כך הגדיר ג'ורג' ר. ר. מרטין, מחבר "משחקי הכס", את הסדרה הטרייה המבוססת על חומרים אחרים שלו -"Nightflyers". רשת Syfy חשפה באירוע את הטריילר החדש של סדרת המד"ב עם האלמנטים הזוועתיים, בה משתתפת גם השחקנית הישראלית מאיה עשת.

"סמוך על סול" חוזרת

חגיגה כפולה: הקומיק-קון ציין עשר שנים ל"שובר שורות", ובצד זאת גם הקדיש תשומת לב לספין-אוף שלה, "סמוך על סול", שעונתו החדשה תעלה בארצות הברית ובישראל בתחילת החודש. לקראת זאת, הוצג באירוע הטריילר הבא.

"הטורף" מעורר ציפיות

"הטורף" נחשב לאחד מן הסרטים הפולחניים של שנות השמונים. בספטמבר תצא גרסה מחודשת שלו, והפעם פרי עטו של היוצר המוערך שיין בלאק, מי שפרץ כתסריטאי "נשק קטלני" ולאחרונה היה חתום גם על "קיס קיס באנג באנג" ו"איירון מן 3". אולי בזכות המוניטין והכישרון של יוצרו, התגובות לפאנל המיוחד שהוקדש לסרט בקומיק-קון היו נלהבות ומעוררות ציפיות, בלי שאיש יטען כי מדובר בחילול הקודש. טריילר חדש לא היה, אבל כן קיבלנו תמונות טריות מתוך הלהיט הפוטנציאלי.

מתוך הסרט "הטורף" (2018). פורום פילם,
בינתיים אין תלונות. מתוך "הטורף"/פורום פילם

המשובטים קמו לתחייה

בצל הכישלון של "האן סולו" והשמועות על ההשלכות השליליות שעשויות להיות לכך על המשך מפעלות "מלחמת הכוכבים", לוקאספילם הודיעו דווקא על החייאת סדרת האנימציה "מלחמת המשובטים", שבזמנו נגדעו באיבה. 12 פרקים שלה יעלו בשנה הבאה בשירות הסטרימינג החדש של דיסני, בתקווה לעזור לו להפוך לאטרקטיבי ותחרותי. בינתיים, הנה טריילר ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully