וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה או העתקה? הצילומים הסקסיים של קיילי ג'נר והבויפרנד מעוררים סערה

19.7.2018 / 8:24

המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה ובן זוגה טראוויס סקוט הצטלמו לשער מגזין הגברים GQ, בסדרת תמונות הומאז' לצילומים אייקונים מהסבנטיז של הזוג האלמותי ג'יין בירקין וסרז' גינסבורג. הדמיון למקור לא נתון לפרשנות, והיעדר הקרדיט הקפיץ לא מעט פיוזים

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט על שער ג'י קיו GQ. אינסטגרם, סריקה, אתר רשמי
תמונת השער שמתחקה אחר אחד האימג'ים המפורסמים של הלמוט ניוטון מ-1978. קיילי וטראוויס/אתר רשמי, אינסטגרם, סריקה

מגזין הגברים האמריקאי GQ חושף את שער גיליון אוגוסט החדש, בו מככבים המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה קיילי ג'נר ובן זוגה ואבי בתה טראוויס סקוט. מרוב אייטמים וכותרות שהשניים האלה מייצרים, קצת קשה להאמין שמדובר פה למעשה בהופעת בכורה משותפת שלהם כזוג במתכונת של צילומי שער פלוס ראיון. בכתבה עצמה ההורים הצעירים פותחים את הלב ומספרים איך הכירו, על הלידה של סטורמי, על החיים המשותפים וכו'. אבל מה שמעניין באמת ויצר את כל הבאזז סביב החשיפה הזוגית היא סדרת התמונות שצולמה בידי פאולה קודאקי, בקונספט של קופי פייסט לצילומים אייקונים מהסבנטיז של הזוג האלמותי ג'יין בירקין וסרז' גינסבורג.

זה מתחיל בתמונת השער, שמתחקה אחר אחד האימג'ים המפורסמים של הלמוט ניוטון מ-1978. ג'נר בבגד ים שחור שלם בחיתוך גבוה וחושפני, רוכנת ברגליים פסוקות על אזור חלציו של טראוויס שיושב על גבי כסא משרדי בחליפת פסים שחורה ונעלי ג'אז לבנות. הדמיון למקור לא נתון לאינטרפרטציה, וברור שישנו ניסיון לבצע הומאז', אבל היעדר הקרדיט המתאים הקפיץ לא מעט פיוזים ברשת.

הרפרנס השני נעשה לקומפוזיציה אחרת של בירקין & גינסבורג, בצילום מאת טרי אוניל משנת 1969 בה שוב סרז' בחליפת פסים עומד מחובק עם ג'יין בשמלת מיני שחורה, כשהיא לופתת את רגלה סביבו במגפוני ירך שחורים. קיילי הלכה על שמלת מיני לבנה וגרבי ירך לבנות, אבל אי אפשר לטעות: הצילום המקורי נכח שם על הסט בכל רגע.

עבור ההומאז' השלישי הם קצת השתחררו מהנאמנות למקור, אבל גם פה די ברורה ההשראה, והיא לצילום נוסף של הצמד הפריזאי שהקליק גיא בורדין ב-1970. שמלת הפרנזים, העניבה וחיתוך הפריים מרפררים חזק.

עוד באותו נושא

שברה את השיא של מארק צוקרברג: קיילי ג'נר היא המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה

לכתבה המלאה

שיטוט ברשתות החברתיות מגלה שעיקר הביקורת מתמקדת בכך שהגרסה המועתקת נראית צ'יפית ומבזה את הזוג האיקוני, ובעובדה שהמיליארדרית הצעירה חסרת חוש קריאטיבי ומרשה לעצמה לגנוב רעיונות של אחרים. זו אגב לא הפעם הראשונה בה קיילי מואשמת בהעתקת עבודתו של אמן אחר. ב-2015 זה היה במגזין אינטרוויו, בצילום של סטיבן קליין עם תמונות בסגנון של אלן ג'ונס.

המקור מול החיקוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully