וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה צורנית: בריכות השחייה הכי מיוחדות בעולם

22.7.2018 / 7:00

בריכה בצורה של כינור מואר, של כף רגל ענקית או אפילו של מטוס. קבלו הצצה אל כמה מבריכות השחייה היותר מעוררות השראה על פני הגלובוס

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: הבריכה של מלון בראשית במצפה רמון, שנבחרה לבריכת המלון היפה בעולם

מרובעת, מלבנית ואולי עגולה. אלו הן הצורות שמאפיינות את רוב בריכות השחייה שאנו מכירים, אבל ברחבי העולם, בעיקר בבתי מלון ובאתרי נופש, תוכלו למצוא בריכות בצורות מוזרות להפליא. ה"דיילי מייל" ליקט כמה מהן. שחייה נעימה!

אתר בתי נופש בפלורידה: גביע גלידה

אתר בתי הנופש The Sweet Escape ("בריחה נעימה"), לא הרחק מאורלנדו שבפלורידה, ארצות הברית, מציע בריכה שעוצבה בדומה לצורתו של גביע גלידה. זאת כחלק ממיתוג האתר כולו בנושא ממתקים. בקצה הבריכה ישנה בריכת טבילה זעירה שנראית כמו הדובדבן שבקצפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מתחם דירות נופש בפיליפינים: כף רגל

מתחם דירות הנופש Apartelle de Francesca שבפיליפינים, טומן בחובו בריכת שחייה שנראית כמו טביעת כף רגל (רגל ימין, אם להיות מדויקים). ואין זה מקרה, מאחר שזהו בעצם הלוגו שבחר בעל המתחם לעסק שלו.

מלון מריוט ביוסטון: גבולות מדינת טקסס

מלון Marriott Marquis Houston, השוכן במדינת יוסטון, ארצות הברית, כולל בריכת שחייה שקווי המיתאר שלה, הנדמים כנהר, מחקים את גבולותיה של מדינת טקסס, שבה היא נמצאת.

מלון מריוט בווייטנאם: צדפה בוהקת

כיאה למיקום שלו, אל מול מפרץ מרהיב, מלון JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay בווייטנאם מציע בריכת שחייה בצורת צדפה בוהקת.

מלון Posthotel Achenkirch באוסטריה: יין ויאנג

בריכת השחייה של מלון Posthotel Achenkirch שבאוסטריה עוצבה בצורה של הסמל יין ויאנג. הסמל, שמתאר כידוע ניגודים משלימים, עושה גם כאן את מלאכתו - ולמעשה יוצר הפרדה בין שני חלקי הבריכה: בחלק אחד המים בטמפרטורה של 17 מעלות צלזיוס, ובחלק השני - בטמפרטורה של 34 מעלות צלזיוס.


This photo of Posthotel Achenkirch is courtesy of TripAdvisor

אתר נופש בניו ג'רזי: מטוס

כיאה לשמו, אתר הנופש Flying W Airport & Resort בניו ג'רזי, ארצות הברית, מציע לאורחיו בריכה בצורה של מטוס, כולל מסלול המראה הנושק לה.

בריכה בצורת מטוס Flying W Airport & Resort. Flying W Airport & Resort פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
בריכת המטוס של Flying W Airport & Resort/מערכת וואלה! NEWS, Flying W Airport & Resort פייסבוק

בריכה פרטית: כינור סטראדיווריוס

ג'יי דווק, בכיר לשעבר בבנק ההשקעות האמריקאי "גולדמן זאקס", אומר כי חדשנות ויכולת המצאה הם הדברים שמסבים לו אושר. כאיש עסקים מצליח, הכסף לא היווה בעיה בעת שהזמין בריכת שחייה שעלותה מיליון דולר. ההשראה לתכנון הבריכה נבעה מכינור סטראדיווריוס שהיה בעבר בבעלותו. וכך, שום פרט עיצובי לא נזנח בעת תכנון הבריכה, בדיוק בדומה לצורת הכינור. הבריכה תוכננה על ידי החברה האמריקנית Cipriano Custom Pools and Landscaping.

מלון Elvis Presley's Heartbreak בממפיס: לב שבור

מלון Elvis Presley's Heartbreak בממפיס, הוא שיר הלל לאלביס פרסלי. הרומנטיקה המתקתקה ניבטת מבריכת השחייה, שצורתה - איך לא -0 כצורתו של לב שבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully