וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חברת נייס: "לא עושים עסקים עם אל על"

25.6.2018 / 20:58

את הדברים כתב הערב בחשבון הלינקדאין שלו, בעקבות אירוע הדרת נשים שהתרחש בשבוע שעבר בטיסת אל על מניו-יורק. "לא עושים עסקים עם חברות שמפלות על בסיס גזע, מין או דת" כתב. מנכ"ל אל על: "הוריתי על חידוד נהלים, נוסע שיסרב לשבת ליד נוסע אחר, יורד מיידית מהטיסה"

מטוס בואינג 777 של אל על הית'רו. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
מטוס אל-על/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

חרם על חברת התעופה אל על: מנכל חברת המחשבים נייס, ברק עילם, פרסם הערב (שני) בחשבון הלינקדאין שלו כי החברה לא תקיים עסקים עם אל על. "בניייס אנחנו לא עושים עסקים עם חברות שמפלות על בסיס גזע, מין או דת", כתב. "נייס לא תטוס בחברת התעופה הישראלית אל על, עד שזו תשנה את ההתנהלות שלה בנוגע להפליית נשים".

ברקע הדברים תקרית שהתרחשה בשבוע שעבר בטיסת אל על מנמל התעופה קנדי שבניו יורק לבן גוריון. הטיסה התעכבה בשל התעקשותם של נוסעים חרדים שלא לשבת סמוך לנשים. לדברי נוסעים בטיסה, צוות המטוס לא הצליח לפתור את המשבר שנוצר, ולבסוף הודות להסכמתן של כמה נשים לעבור ממקומותיהן - הבעיה נפתרה.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, אמר הערב כי "הידיעה שפירסם מנכ"ל נייס נעשתה ללא בדיקת העובדות בצורה חפוזה וכך הבהרתי לו בשיחתי עימו. אנשי אל על שטיפלו באירוע עשו זאת ברגישות הראויה. כל מי שטס בחברה הלאומית מרגיש את הערכים עליהם בנינו את החברה: חברה שיוויונית ללא הבדל דת, גזע או מין. למען הסר ספק הוריתי היום על חידוד הנהלים בנושא ולהבא נוסע שייסרב לשבת ליד נוסע אחר יורד באופן מיידי מהטיסה".

מנכל nice מסרב לשתף פעולה עם אל על. צילום מסך מתוך פייסבוק, צילום מסך
מנכל nice מסרב לשתף פעולה עם אל על/צילום מסך, צילום מסך מתוך פייסבוק
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully