וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בארץ: סיאט אטקה משודרג עם מערכות בטיחות נוספות ומחיר מוזל

25.6.2018 / 13:20

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את אטקה עם מערכות בטיחות מתקדמות בדגמי בסיס. מחירי המחירון הוזלו, וכן מבטיחים בחברה קיצור משך זמן ההמתנה

צלמים זמניים מורשים

בשורה לחובבי ה-SUV הספרדי, סיאט אטקה. היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס פרסמה היום (שני) כי החלה לשווק את הקרוסאובר הספרדי עם מפרט בטיחות משודרג, כאשר ברקע נמסר כי מחירי הרכב הוזלו, וכי בעיות המלאי יפתרו עם קיצור משך זמן ההמתנה.

האטקה ביסס עד כה מעמדו בסגמנט הקרוסאוברים עם היצע נרחב של מערכות בטיחות חכמות, בהן מערכת ה-F-S המתריעה על קרבה מסוכנת לעצמים מלפנים, בלימה אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב ועוד. אולם הדגם המעודכן, מוסיף לכך גם בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי הולכי רגל המבצעת בלימה אוטומטית במקרה חירום. זאת ועוד, בקרת פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד תהיה זמינה לראשונה כבר בגרסת 'סטייל פלוס'.

במסגרת מקצה השיפורים הוזילו צ'מפיון מוטורס את מחירי המחירון הרשמי של סיאט אטקה בשיעור של כמה אחוזים. כך למשל, דגם 'סטייל' מוצע כעת במחיר של 137 אלף שקל במקום 140 אלף שקל, בעוד סיאט אטקה 'סטייל פלוס' יימכר תמורת 143 אלף שקלים. גרסת 'אקסלנס' תימכר תמורת 162 אלף שקלים, בעוד דגם ה'אקסלנס פלוס' ישווק ב-182 אלף שקלים.

לדברי היבואנית, כל דגמי אטקה יזכו להוזלה נוספת בגובה של 3,000 שקלים במפרט 'סטייל' עד 5,000 שקלים במפרט 'אקסלנס' לפרק זמן קצוב, עד ה-22 ביולי. המשמעות היא, שבחודש הקרוב ניתן יהיה לרכוש את דגם ה'סטייל' במחיר של 133,900 שקלים ודגם ה'אקסלנס' הבסיסי יהיה זמין במחיר 157 אלף שקלים למשל. כאמור, רק במסגרת מבצע לזמן מוגבל.

סיאט אטקה בישראל. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
סיאט אטקה בעת השקתו בישראל/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ
סיאט אטקה במבחן. רמי גלבוע, ניר בן טובים
סיאט אטקה במבחן/ניר בן טובים, רמי גלבוע
  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully