וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: שלום חנוך ומתי כספי יקיימו מופע משותף

25.6.2018 / 9:46

שני ענקי המוזיקה, שלום חנוך ומתי כספי, יקיימו מופע משותף, "העיקר זה השירים" שמו, שיתקיים בספטמבר בתל אביב. חנוך: "ישנו חיבור טבעי בינינו. נבוא לשיר, לנגן וליהנות". צפו בביצוע משותף ומרגש של השניים ללהיט "לאט לאט" מתוך חזרה

צילום סטילס: גיא פריבס, צילום ודאו: פיוז'ן, במאי: אורן סגל

מפגש פסגה של שני ענקים: שלום חנוך ומתי כספי יקיימו מופע משותף, "העיקר זה השירים" שמו, שייערך ב-20 וב-22 בספטמבר, במשכן אמנויות הבמה בתל אביב. שלום חנוך מסר: "ישנו חיבור טבעי בינינו. נבוא לשיר, לנגן וליהנות, כי העיקר זה השירים ושנינו כתבנו לא מעט". מתי כספי הוסיף בלקוניות המצחיקה שכה מזוהה איתו: "נכון".

המופע, אותו חנוך וכספי גם יפיקו מוזיקלית, ילווה על ידי חמישה מוזיקאים: משה לוי (פסנתר, המונד), אלון הלל (תופים), יונתן אלבלק (גיטרות), פרננדו קנוף (בס), חן "פפה" מאיר (כלי הקשה). השניים יבצעו ביחד ולחוד ממיטב להיטיהם, ובהם "אהבת נעורי", "איך זה שכוכב", "למה לי לקחת ללב", "לא ידעתי שתלכי ממני", "סוף עונת התפוזים", "בלילות הקיץ", "שיר דרך", "הנה הנה", "גיטרה וכינור", "ילדותי השנייה", "נגד הרוח", "לקחת את ידי בידך", "משיח" , "אחרי שנסעת (ואותך)", "מאיה", "היה כדאי", "בגלגול הזה" ו"ברית עולם".

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ביום רביעי 27 ביוני. מחירי כרטיסים: 224-284 שקלים. כרטיסים ניתן יהיה לרכוש כאן.

צפו (מעל) בביצוע משותף ומרגש של השניים ללהיט "לאט לאט" מתוך חזרה שקיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully