וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה שנייה בדרך? מכבי תל אביב במשא ומתן עם אנג'לו קלויארו

הפורוורד האמריקאי-איטלקי בן ה-28, ששיחק העונה עם באנביט הטורקית בליגת האלופות של פיב"א, עשוי להצטרף לקנדריק ריי ביד אליהו. בשש השנים האחרונות החליף שש קבוצות באירופה

אנג'לו קלויארו. GettyImages
יהיה ההחתמה השנייה? קלויארו/GettyImages

האם גם הזר השני שמכבי תל אביב תצרף לקראת העונה הבאה יגיע מליגת האלופות של פיב"א? אחרי החתמתו של הגארד קנדריק ריי, מנהלים הצהובים מגעים עם הפורוורד אנג'לו קלויארו, ששיחק אשתקד בבאנוויט.

עוד בנושא:
קנדריק ריי חתם במכבי תל אביב

אם יחתום, צפוי קלויארו (28, 2.05), יליד ארה"ב ובעל אזרחות איטלקית, למלא ביד אליהו את מקומו של ג'ונה בולדן בעמדת הפאוור פורוורד. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק בצ'מפיונס ליג, תוך שהוא לוקח 3.6 זריקות לשלוש ופוגע ב-40 אחוזים.

מדובר בשחקן שמכיר היטב את הכדורסל האירופי, בו הופיע בשש העונות האחרונות, אך מעולם לא קיבל הזדמנות ביורוליג. בכל עונה הוא החליף קבוצה: ב-2012/13, לאחר שסיים את קריירת המכללות בסן חוזה מבלי להיבחר בדראפט, נחת ברילסקי הבולגרית, אחר כך עבר למיטלדויטשר ובון הגרמניות, אוברדוירו הספרדית ודמיר ובאנוויט הטורקיות.

את דרכו בבאנוויט הוא סיים ככל הנראה בקול תרועה רמה, לפחות בכל הנוגע להופעות האישיות שלו, כשקלע 18 נקודות בממוצע במהלך ההפסד 3:0 לאלופה פנרבחצ'ה בחצי גמר הפלייאוף הטורקי.

מכבי תל אביב ממשיכה במו"מ עם הרכז ג'רמי פארגו. כרגע יש עדיין פערים כספיים בין הצדדים, אך הם מנסים להגיע לעמק השווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully