וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להידרדר: דוויט הווארד הועבר לברוקלין תמורת טימופיי מוזגוב

ההורנטס נפטרו מהסנטר בן ה-32, לשעבר שחקן ההגנה של העונה שלוש פעמים, ויקבלו תמורתו את הרוסי ועוד שתי בחירות סיבוב שני. "פגישת חירום" בין פופוביץ' לקוואי: "כעת הוא פתוח לדיאלוג"

עריכת וידאו: מתן חדד

טרייד משמעותי ב-NBA יומיים לפני הדראפט: דוויט הווארד הועבר היום (רביעי) משארלוט לברוקלין נטס, שתעביר בתמורה את טימופיי מוזגוב, שתי בחירות סיבוב שני עתידיות ומקום לחוזה מקסימום נוסף בתקרת השכר. מדובר בהידרדרות נוספת עבור הסנטר בן ה-32, שעובר קבוצה בפעם השלישית מאז 2016 וממשיך לשקוע מאז שעבר עזב את אורלנדו ב-2012.

על פי ESPN, ההורנטס היו נחושים להיפטר מחוזהו הכבד של הסנטר, 8 פעמים אולסטאר, 5 פעמים בחמישיית העונה של הליגה, ושלוש פעמים שחקן ההגנה של העונה. חוזהו של הווארד, שיסתיים בסוף העונה הקרובה, עומד על 23 מיליון דולר. זוהי הפעולה המשמעותית הראשונה של הג'נרל מנג'ר הנכנס של ההורנטס מיטש קופצ'אק, שחוזר לשתף פעולה עם מוזגוב, אותו החתים גם לפני שנתיים בלייקרס בחוזה שנוי במחלוקת של 64 מיליון דולר לארבע שנים.

דוויט הווארד, שארלוט הורנטס. AP
התרסקות מפוארת. דוויט הווארד/AP

עוד חדשות NBA

* גרג פופוביץ' נפגש עם קוואי לאונרד בסן דייגו כדי לנסות ליישר את ההדורים עם הכוכב שנחוש לעזוב את סן אנטוניו. ככל הנראה, פופוביץ' ניסה לדבר על ליבו של הסמול פורוורד שהחמיץ את מרבית העונה החולפת בשל פציעה, ולשכנע אותו להישאר בקבוצה, זאת על רקע דיווחים לפיהם שורר כעס במחנה שלו על המאמן ועל טוני פארקר בעקבות התבטאויות "מזלזלות" שלהם בעבר. ב"סן אנטוניו אקספרס ניוז'" הגדירו את השיחה כאובה, וטענו שאחריה לאונרד "פתוח יותר לדיאלוג".

* דיווחים סותרים בארצות הברית בנוגע למיקום בו לוקה דונצ'יץ' ייבחר בדראפט. בימים האחרונים מרבית ההערכות היו שייבחר רביעי על ידי דאלאס, אולם אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN דיווח הבוקר כי אטלנטה, שבוחרת שלישית, נחושה כעת לבחור בו, אחרי סבב שיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully