וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת

20.6.2018 / 13:34

ראינו כבר מאות תמונות פוטובומב משעשעות ברשת, שהצליחו לגנוב את הפוקוס ובאמצעות תנוחה או פוזיציה מצחיקה, שידרגו את התמונה. החל משעות הבוקר מופץ בווטסאפ סרטון וויראלי שבו אישה ישראלית נעמדת אל מול מצלמות של ערוץ שוודי וצועקת לבעלה

צילום מסך

החל מהבוקר החלו להפיץ בקבוצות הווטסאפ השונות, סרטון שבו אישה ישראלית נעמדת מול מצלמה של כתב זר וצורחת לבעלה "הרצל". האישה ככל הנראה לא הבחינה בכתב הזר שמחזיק בידו מיקרופון של ערוץ 4 השוודי, השדרן התחיל להגיד "ובירושלים חצי מגני הילדים" ואז הגיחה האישה והשאירה את השדרן המום. המונח פוטובומב המוכר לכולנו מגדיר כניסה לא צפויה ומאז שהתמונות הפכו לפופולריות, הכניסה של האדם הפכה למתוכננת. בתמונות האלו, מנסים לגנוב האנשים שברקע את הפוקוס של התמונה והופכים אותה לרוב למשעשעת או מיוחדת יותר ממה שתוכננה או שפשוט, הורסים את התמונה עצמה.

עוד בנושא:

הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת
"לא יודע אם זה מונדיאל או לחפש את אפי": ברשת צוחקים על שידור המונדיאל
"הסכימו להתחלק חצי חצי בכדור הארץ": ברשת צוחקים על מפגש טראמפ וקים
"את לא יכולה להיכנס לבושה ככה": מאבטח הרכבת שעיכב נוסעת בגלל איך שהתלבשה

ראינו בעבר עשרות תמונות משעשעות שבהן אנשים נכנסו אל התמונה והפכו אותה לוויראלית אבל האישה הישראלית שנעמדה אל מול המצלמה של הערוץ השוודי, לקחה את זה לרמה חדשה. על פי הסרטון, נראה שמדובר בקטע יחסית ישן בן 5 שנים. עוד נראה על פי העריכה שהקטע הפופולרי שודר כבר בתוכנית בידור בצרפת או שוודיה. לא ברור מדוע דווקא עכשיו, חמש שנים אחר כך, הסרטון מגיע אלינו אבל אין לנו ספק, זה הולך להיות אחד מהסרטונים הוויראליים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully