וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר קבוע של 10 שקלים למוצר: דייסו היפנית תגיע ביולי לישראל

20.6.2018 / 12:30

הרשת, שמתחרה ברשתות כמו מקס סטוק והכול בדולר, תפתח סניף ראשון באשדוד ולאחר מכן ברעננה ובראשון לציון. תציע מוצרי טיפוח, יופי וכן פריטים למטבח, לחיות מחמד ואף לטיולים. המחיר מעט גבוה יותר מאשר ביפן - בגלל עלויות השינוע לארץ

חזית חנות Daiso Japan בחו"ל דייסו. יחצ דייסו,
מחיר אחיד. רשת דייסו היפנית/יחצ דייסו

ענקית הקמעונות היפנית "דייסו" תפתח בבתחילת חודש יולי הקרוב את הסניף הראשון שלה בישראל. מדובר בחנות בסגנון "הכול בדולר" או "מקס סטוק", המוכרת מגוון מוצרים מכל תחומי החיים במחיר קבוע. החנות הראשונה תשתרע על פני שטח של 430 מ"ר בקניון Friendly Sea mall באשדוד. 2 סניפים נוספים יפתחו בהמשך החודש בקניון רננים ברעננה ובמתחם סינמה סיטי בראשון לציון. חברת מאץ' פמילי מקבוצת יוניון, יבואנית טויוטה, לקסוס וזכיינית קבוצת האופנה H&M, תייצג את המותג בישראל.

הבשורה שהרשת מביאה לארץ היא במגוון המוצרים המוצעים במחיר אחיד של 10 שקלים לפריט. חשוב לציין שהמחיר ביפן נמוך יותר וכל מוצר נמכר ב-100 ין (כ-3.2 שקלים). בקטגוריות היקרות נמכרים מוצרים במחירים הנעים בין 200 ל-800 ין, אבל בשלב זה הם לא ימכרו בישראל. "המחירים בארץ דומים לאלה שבארה"ב", הסביר הבוקר עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, "שם הם נמכרים במחירים הנעים בין דולר וחצי ל-2 דולר". לדבריו, הסיבה למחיר הגבוה ביחס ליפן היא עלויות השינוע היקרות לארץ וכן התמודדות עם הרגולציה המקומית. "זה לא פשוט ולא זול להתמודד עם מכון התקנים", ציין בניטה.

הרשת מחזיקה ב-100 אלף פריטים המחולקים ל-22 קטגוריות. 60%-70% מהמוצרים מיוצרים ביפן והשאר בסין, טייוואן, טורקיה, ועוד. לישראל יגיע בשלב הראשון אחוז קטן מהמוצרים - 20-40 אלף - בכל הקטגוריות: טיפוח ויופי, חיות מחמד, טיולים, מטבח, טרנדים ביפן, צעצועים, גינון, פלסטיק, עשו זאת בעצמכם ועוד.

חזית חנות Daiso Japan בחו"ל דייסו. יחצ דייסו,
דייסו היפנית/יחצ דייסו

החנות החלה את דרכה לפני 45 שנה, אז פתח נשיא הרשת, הירוטאקה יאנו, חנות רחוב ומכר בה פריטים ב-100 יין. עם השנים הוא שינה את שמה ל"יאן שופ 100", ולפני כ-20 שנה היא קיבלה את שמה הנוכחי ומנתה כ-2,680 חנויות ברחבי יפן. היום הרשת פועלת ב-30 שווקים ברחבי העולם: ארה"ב, סינגפור, אוסטרליה ועוד, כמו גם 37 סניפים במזרח התיכון ובסך הכול כ-5,000 סניפים ו-18 מרכזים לוגיסטיים. מדי שנה הרשת מגלגלת כ-4.2 מיליארד דולר.

לצד פתיחת החנויות, צפוי לקום אתר אונליין בעברית, אבל בשלב הראשון אין כוונה למכור דרכו מוצרים. לדברי בניטה, בארה"ב למשל קיים אתר אונליין מקוון למכירות, אולם מדובר במארזים ולא במוצרים בודדים. "דייסו יפן מביאה בשורה משמעותית לצרכן הישראלי", הוסיף, "באמצעות מגוון אינסופי, בלעדי ואיכותי של מוצרים לכל המשפחה, לכל צורך, תחביב או סגנון חיים במחיר אטרקטיבי קבוע של 10 שקלים. אני בטוח שהצרכן הישראלי שיבקר בחנויות יהנה מחוית קנייה מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש".

חזית חנות Daiso Japan בחו"ל דייסו. יחצ דייסו,
דייסו היפנית/יחצ דייסו
חנות Daiso Japan בחו"ל דייסו. יחצ דייסו,
דייסו היפנית/יחצ דייסו
מוצרי Dasio Japan דייסו. יחצ דייסו,
מוצרים של דייסו היפנית/יחצ דייסו
מוצרי Dasio Japan דייסו. יחצ דייסו,
מוצרים של דייסו היפנית/יחצ דייסו
מוצרי Dasio Japan דייסו. יחצ דייסו,
מוצרים של דייסו היפנית/יחצ דייסו
קטגוריות דייסו יפן. יחצ דייסו,
הקטגוריות השונות בדייסו/יחצ דייסו
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully