וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.6: באיירן דורשת 60 מיליון יורו על ג'רום בואטנג

על פי "בילד", אלופת גרמניה הציבה תג מחיר על הבלם הבינלאומי בו מעוניינת מנצ'סטר יונייטד. נשיא סמפדוריה מאשר את המעבר של לוקאס טוריירה לארסנל: "מכרנו אותו ב-30 מיליון יורו"

one

העברות

* ג'יימס מדיסון קשרה של נוריץ' חתם לחמש שנים בשורות לסטר מהפרמיירליג. מדיסון כבש 15 שערים ובישל שמונה נוספים בצ'מפיונשיפ בעונה החולפת ובנובמבר רשם את הבכורה שלו במדי נבחרת אנגליה הצעירה. סכום ההעברה המשוער: 24 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם הודיעה על החתמת השוער הפולני לוקאש פביאנסקי, 33, שחתם לשלוש שנים, והגיע מסוונסי תמורת 7 מיליון ליש"ט. פביאנסקי, ששיחק בארבע העונות האחרונות בסוונסי ואשתקד נבחר לשחקן השנה שלה, נמצא כעת עם סגל פולין ברוסיה. "זה מועדון ענק, ואני נרגש להגיע, זה מרגש אותי להצטרף לקבוצה בתקופה מרגשת זו", אמר על המעבר.

* צסק"א מוסקבה שילמה 2.5 מיליון יורו לבריסטול סיטי ורכשה את המגן השמאלי הורדור מגנוסון, שנמצא כעת עם נבחרת איסלנד במונדיאל.

* האדרספילד החתימה לשלוש שנים את הקשר ז'וניניו באקונה, אחיו בן ה-20 של לאנדרו באקונה מרדינג. ז'וניניו נרכש מכרונינגן בסכום המוערך בכ-2.5 מיליון יורו.

* פורטונה דיסלדורף, העולה החדשה לבונדסליגה, החתימה את שחקן הכנף איימן ברקוק לעונה אחת כמושאל מאיינטרכט פרנקפורט.

* פ.ס.וו איינדהובן רכשה מהירנביין את המגן הימני דנזל דומפרייס (22) תמורת 5.5 מיליון יורו. הירנביין לא בזבזה זמן וכבר מצאה לו מחליף: שרל פלורנאוס שהגיע מספרטה רוטרדם תמורת 550 אלף יורו. האנקדוטה המעניינת: דומפרייס הגיע בעצמו מספרטה רוטרדם להירנביין לפני שנה.

* סמפדוריה רכשה מגנק את עומאר קולי. הבלם הבלגי בן ה-25 עלה לאיטלקים 7.5 מיליון יורו. גנק כבר השתמשה ב-2 מיליון מתוכם כדי לצרף את הקשר האחורי הרומני ולדימיר סקרצ'ו (18) מקראיובה.

* גנט הבלגית הודיעה על החתמתו של הקשר השבדי אריק סמית' בן ה-21, ששיחק בשנתיים האחרונות בנורקופינג וצבר ניסיון בנבחרות הצעירות של המדינה הסקנדינבית. סמית' חתם על חוזה לארבע שנים.

* ג'ק ווילשר הודיע בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא עוזב את ארסנל. הקשר בן ה-26 הוזכר כמועמד להצטרף למילאן, רומא ויובנטוס.

שמועות

* "בילד" הגרמני טוען: באיירן מינכן הציבה תג מחיר של 60 מיליון יורו על הבלם הבינלאומי ג'רום בואטנג, בו מעוניינת מנצ'סטר יונייטד.

* מאסימו פררו, נשיאה של סמפדוריה, אישר היום כי לוקאס טוריירה בדרכו לארסנל: "הוא עוזב אותנו תמורת 30 מיליון יורו. קניתי אותו כשאף אחד לא האמין בו, הוא הגיע מפסקארה ב-3 מיליון יורו בלבד. הימרנו עליו וזכינו, הכסף הזה יממן לנו את העונה. טוריירה בן ה-22, שנכנס כמחליף בשני משחקיה של אורוגוואי במונדיאל עד כה, כבש ארבעה שערים ב-36 משחקים בסרייה A העונה.

* "מארקה": אונאי אמרי הגיש לראשי ארסנל רשימה של שחקנים בהם הוא מעוניין ואחד מהם הוא קשר נבחרת ארגנטינה, אבר באנגה.

* סוכנו של מיראלם פיאניץ' הכריז כי קשר יובנטוס "קיבל כמחמאה" את ההתעניינות של ברצלונה בו. לדברי הסוכן: "אם ברצלונה אכן רוצה את מיראלם עליה לפנות ליובנטוס כדי להתחיל במשא ומתן".

* ג'אנלוקה די מארציו טוען שראג'ה נאינגולן כוכבה של רומא סיכם באינטר על חוזה עד 2021 במסגרתו הוא ירוויח 5 מיליון יורו לעונה. האם הג'אלורוסי ימכרו את הקשר הבלגי המצוין ליריבה שלהם לצמרת?

* פריס סן ז'רמן עשויה להפתיע בחלון ההעברות של הקיץ ולרכוש את שחקן הכנף של מידלסברו, אדאמה טראורה. הספרדי-מאלי בן ה-22 גדל בברצלונה שם נחשב לילד פלא, ונמכר לאסטון וילה תמורת 10 מיליון יורו ב-2015. וילה מכרה אותו שנה לאחר מכן לבורו (8.3 מיליון יורו) ובעונה החולפת הוא כבש 5 שערים ובישל 10 נוספים.

* גיירמו אוצ'ואה שנמצא עם נבחרת מקסיקו במונדיאל, נשאל על ידי עיתונאי איטלקי על ההתעניינות של נאפולי והשיב: "אשמח לשחק שם, תחת מאמן גדול כמו קרלו אנצ'לוטי". לשוער בן ה-32 יש חוזה לעונה נוספת בסטנדרד ליאז'.

* טוטנהאם מתעניינת בקשר הצרפתי טאנגי אנדומבלה. השחקן בן ה-21 שייך לאמיין, אבל שיחק בעונה החולפת כמושאל בליון, שצפויה לממש את האופציה לרכוש אותו.

* דיווחים סותרים בנוגע לעתידו של אלש וידאל. בספרד טוענים שנציגיו של מגן ברצלונה נפגשו עם אינטר במילאנו, בעוד באיטליה טוענים שלא הייתה שום פגישה כזו.

* שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, ז'לסון מרטינס, הוא אחד המועמדים המובילים להגיע לאברטון. המאמן החדש, מרקו סילבה, מאוד מעריך את בן ארצו בן ה-23.

* חלוץ ריאל מדריד, בורחה מיוראל, עשוי לעבור בהשאלה ללבנטה. הספרדי בן ה-21 נחוש לקבל דקות משחק אחרי עונה בה לא הרבה לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully