וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצבה ברוח הקוואטרו: חשיפה רשמית של אודי A1 החדשה

20.6.2018 / 7:54

ה-A1 החדשה נשענת על פלטפורמה מודולארית חדשה ותמכר במרכב חמש דלתות ספורטבק בלבד, עם מנועי בנזין טורבו ותיבות ידניות או דו-מצמדית. בישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

אודי A1 ביססה את מעמדה בקבוצת VW כאחד הדגמים החשובים ביותר מבחינה כלכלית להתפתחות המותג - עיצובית וגם טכנולוגית. חטיבת היוקרה של פולקסווגן מסרה מאות אלפי יחידות של מכונית הסופר מיני הגרמנית מאז הוצגה בשנת 2010 ונראה שהדור החדש, השני בסך הכול (אם לא מתחשבים במתיחות פנים קלות ב-2015) אמור לשדרג את מעמדה בסולם ההעדפות של הרוכשים מול דגמי פרמיום מתחרים במידותיה (מיני קופר למשל).

כמו פולקסווגן פולו, סיאט איביזה ותאומות מבית סקודה, ה-A1 החדשה יושבת על פלטפורמת ה-A0 המודולארית של הקונצרן, מה שאפשר למהנדסים של הרכב לרווח את הקצוות ולהגדיל את חלל הפנים במידה ניכרת; אורכה עומד כעת על יותר מ-4.2 מ' (תוספת של 5.3 ס"מ),, רוחבה כ-1.74 מ' (זהה), גובהה 1.40 מ' (קיצוץ של 2 ס"מ) ובסיס הגלגלים צמח גם הוא בכמעט 10 ס"מ, מה שהניב גם גדילה של כ-65 ל' בתא המטען ל-335 ל', ותחושת מרחב טובה יותר ליושבים בשורה שתיים בזכות שינויים במבנה התקרה והדפנות.

למרות שה-A1 היא המכונית ה"זולה" ביותר בסגל של אודי, כמעט ולא נעשו פשרות כואבות בהנדסת האנוש והאבזור; במקום המערכות הארכאיות שליוו אותה עד היום שחלקן התבססו על שאריות מאודי A3, אודי גייסה פלטפורמת מדיה המבוססת על המערכות של ה-A8, כלומר צג ראשי גדול עם טכנולוגיית MMI נשלט חוגה, ובדגמים יקרים יותר תהיה גם אופציה ללוח מחוונים וירטואלי בגודל 10 אינטש ומערכת שמע של 'באנג-אנד אולפסון'. אפשר כמובן לצפות לאבזור המסורתי כמו בלוטות', תאימות לאפל ו-אנדרויד, טעינה אלחוטית לנייד, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית ושלל מערכות בטיחות חכמות (בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטיה מנתיב וכדומה).

אודי A1. יצרן, אתר יצרן
אודי A1/אתר יצרן, יצרן

ל-A1 שלושה מנועי בנזין שישווקו במסגרת הפעימה הראשונה: גרסת ה-1.0 ל' TFSI בהספק של 95 כ"ס, גרסת 115 כ"ס, וכן גרסת 150 כ"ס על בסיס מנוע 1.5 ל' טורבו. קרוב לצמרת שוכן מנוע 2.0 ל' טורבו בהספק מרבי של 200 כ"ס. גרסת ה-S1 העתידית צפויה לחלץ מהצילינדרים שלה קרוב ל-250 כוחות סוס (230 בדגם היוצא) ולשמר את תיבת ההילוכים הידנית. יתר הדגמים הבסיסיים ימשיכו לנצל תיבה דו-מצמדית שש מהירויות על בסיס הנעה קדמית.

אודי תחל לשווק את ה-A1 החדשה בתחילת נובמבר הקרוב באירופה עם יותר מ-30 אפשרויות להתאמה אישית. המחירים בגרמניה יחלו ב-20 אלף יורו לדגמי בסיס. לישראל היא צפויה להגיע ברבעון הראשון של השנה הבאה, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית צ'מפיון מוטורס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אודי A1. יצרן, אתר יצרן
אודי A1/אתר יצרן, יצרן
אודי A1. יצרן, אתר יצרן
אודי A1/אתר יצרן, יצרן
אודי A1 ספורטבק 2018. יצרן, אתר יצרן
אודי A1 ספורטבק 2018/אתר יצרן, יצרן
אודי A1. יצרן, אתר יצרן
אודי A1/אתר יצרן, יצרן
אודי A1. יצרן, אתר יצרן
אודי A1/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully