וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון בראיון חושפני: "לשחק ב-NBA גרם לי לדיכאון"

הוא עבר טיפול פסיכולוגי, הרגיש "כאילו שני אנשים שונים חיים בי", וחי בתסכול גדול מההקרבות שנאלץ לעשות. רובינסון, 34, עדיין חולם לחזור ל-NBA, אבל מאמן שעבד איתו יודע: "הוא ליצן, שלא מסוגל לכבות את זה"

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
"אני מרגיש כאילו אלו שני אנשים שונים שחיים בי". רובינסון/ניב אהרונסון

נייט רובינסון חושף בראיון: "לשחק ב-NBA גרם לי לדיכאון". רובינסון, 34, מי שנחשב לאחד השחקנים המלהיבים והאתלטיים בליגה, העביר 11 עונות ב-NBA אך התקשה למצוא בית או קבוצה שתרצה אותו ותאמין בו לזמן ממושך. כעת, כשהוא חולם על חזרה לליגה, הוא חושף שיש בו שני צדדים - שד ומלאך, עם קונפליקט ביניהם - ושעבר טיפול פסיכולוגי על מנת להתמודד על הבעיות שמגבילות אותו.

עוד בנושא
הכתבה המלאה ב"בליצ'ר" על נייט רובינסון
שחקן העבר ג'יי ג'יי היקסון עלול להיכלא לתקופה ממושכת

"ה-NBA גרמה לי לדיכאון", חשף בכתבה ארוכה ב"בליצ'ר ריפורט", שבה הבהיר ש "מעולם לא הייתי אדם דיכאוני בחיי". רובינסון, 175 ס"מ קופצניים, שיחק בעבר גם בהפועל תל אביב, שגם בה התקשה להפגין יציבות, וגם במדיה חשף את כל המגוון שבו. "אני מזל תאומים, ולמזל תאומים יש אישיות מפוצלת, טובה ורעה", הוא אומר, "אני מרגיש את זה בתוכי. אני בוחן את עצמי, חוסר השלמות שלי משתקף במראה, אני מרגיש כאילו אלו שני אנשים שונים שחיים בי".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
"לא רציתי שהצד האפל ישתלט עליי, כי ידעתי למה הוא מסוגל". רובינסון/ניב אהרונסון

רובינסון דיבר על השד ועל המלאך. השד שאומר "להטביע על הראש של מישהו ולגרום לקהל לשאוג", ואילו המלאך אומר "לקחת צעד אחורה ולנהל את ההתקפה". השד אומר "ללעוג על אמא של שחקן יריב ולהצחיק את החבר'ה שלי לקבוצה", ואילו המלאך אומר "תישאר מרוכז, המאמן מדבר". לדברי רובינסון, "זה כמו ונום, מספיידרמן. לא רציתי להיות ונום. רציתי להיות ספיידרמן, להיות חיובי. לא רציתי שהצד האפל ישתלט עליי, כי ידעתי למה הוא מסוגל".

עוזר מאמן ותיק בליגה, שעבד עם רובינסון, אומר עליו ש"מבחינת האישיות שלו, הוא ליצן. והוא פשוט לא מפסיק. הוא לא מסוגל לכבות את זה. הוא כמעט שלא מסוגל להיות רציני. ועד כמה שאתה אוהב אותו, זה גם מה שגומר אותו".

רובינסון סיפר שעבר טיפול פסיכולוגי כדי להבין מה הוא עושה לא נכון ומה עליו לשנות. "ניסיתי להשתנות", הוא אמר, "אף אחד לא ידע את המאבקים האמיתיים שעברתי כדי להיות משהו שאני לא... זה היה הדבר הכי קשה בקריירה שלי. לא כדורסל, לא אימונים, לא הילדים. הדבר הכי קשה בכל החיים שלי, ב-34 שנות הקיום שלי, היו 11 השנים שלי ב-NBA בניסיון להיות מה שהמאמנים רצו שאהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully