וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ברחבי אנגליה: "הנסיך הארי הפך עוד סקנדל לפסטיבל"

מהאוהדים בברים ובמסכי הענק ועד גארי ליניקר באולפן, בממלכה חגגו את הניצחון הדרמטי על טוניסיה והבטיחו: "האופי שהנבחרת הראתה הוא סימן לבאות". כל השיאים, כולל שער הניצחון ההיסטורי, והחרקים שהטריפו את השחקנים

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת אנגליה התקשתה כמו רוב הנבחרות הבכירות, אבל בסופו של דבר חגגה הערב (שני) ניצחון דרמטי 1:2 על טוניסיה במשחקה הראשון במסגרת בית ז' של מונדיאל 2018. הקפטן הארי קיין הציל את נבחרת שלושת האריות כשהשלים צמד בתוספת הזמן ומנע מהטוניסאים לחלץ נקודה מפתיעה. ב"דיילי סטאר" כינו את קיין Lord of the Flies (בעל זבוב) לאחר שכבש את הצמד בהופעת הבכורה שלו בגביע העולמי, ובערב בו היתושים שלטו באצטדיון בוולגוגרד.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
בעל זבוב. הארי קיין חוגג/רויטרס

המספרים

* אנגליה כבשה לראשונה אי פעם שער בתוספת זמן במשחק במסגרת הגביע העולמי.

* הארי קיין הפך לאנגלי הרביעי שכובש צמד בהופעת הבכורה בגביע העולמי. האחרון שעשה את זה היה בריאן רובסון ב-1982.

* בכלל, זהו צמד ראשון של שחקן אנגלי מאז עשה את זה גארי ליניקר מול קמרון באיטליה 90'.

* קיין הוא השחקן השביעי של טוטנהאם שכובש עבור אנגליה במסגרת הגביע העולמי, כשהקודם היה ג'רמיין דפו ב-2010.

* קיין הוא הראשון שכובש באותו משחק לרשת שני שוערים שונים, מאז עשה את זה דייגו פורלאן מול דרום אפריקה ב-2010.

* שמונה פנדלים נשרקו עד כה ב-13 משחקים במונדיאל 2018. במונדיאל הקודם הגיע הפנדל השמיני רק במשחק ה-25, בדרום אפריקה 2010 זה קרה במשחק ה-35 ובגרמניה 2006 רק במשחק ה-40.

* כל חמשת הפנדלים שנבעטו נגד אנגליה במסגרת 90 הדקות במונדיאלים השונים, גם מצאו את הרשת. הפנדל הקודם היה של גבריאל באטיסטוטה הארגנטינאי ב-1998.

* ההרכב הראשון של אנגליה צבר יחד 248 הופעות בינלאומיות עד למשחק הערב. זה הכי מעט של הרכב אנגלי בטורניר גדול מאז יוני 1962 (246 הופעות מול בולגריה).

* זו הייתה הפעם התשיעית ברציפות שאנגליה מתחילה מונדיאל עם הרכב שמעולם לא פתח יחד לפני כן.

* זו בסך הכול הפעם השישית מתוך 15 טורנירים שאנגליה מתחילה מונדיאל עם ניצחון. יש לה גם שש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

* שלוש הנבחרות הצפון אפריקאיות הפסידו בגלל שערים סביב דקת הסיום: מצרים ספגה בדקה ה-89, מרוקו בדקה ה-95 וכעת טוניסיה בדקה ה-91.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התגובות

המאמן גארת' סאות'גייט אמר בסיום: "היינו סבלניים, לא העפנו סתם כדורים לרחבה. הגיע לנו לנצח. זו תוצאה של העבודה בשלושת השבועות האחרונים. הייתי גאה בשחקנים גם אם היינו מסיימים בתיקו. יצרנו כל כך הרבה מצבים בטוחים, במיוחד במחצית הראשונה, והיינו בשליטה מוחלטת בשנייה. קבוצות טובות כובשות שערים מאוחרים. הניצחון הזה הוא מקפצה גדולה להמשך, מצפה לנו משחק קשה גם נגד פנמה

כוכב המשחק הארי קיין סיכם: "זה ניצחון משמעותי, אני כל כך גאה בחברים. המשכנו להילחם, דיברנו על הביחד ויש לנו באמת חיבור טוב כאן. היו הרבה החלטות נגדנו ואולי היה מעט צדק בסיום. זה הגביע העולמי, זה קשוח".

הקשר ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "זה בונוס גדול, דחיפה משמעותית להמשך. נאבקנו ללא הפסקה עד שהשגנו את השער המאוחר והניצחון הגדול. הקצב ירד מעט, אבל התחושה שלי הייתה חיובית גם ב-1:1. המשכנו להגיע למצבים, גם אם שיחקנו פחות טוב במחצית השנייה. לנצח את המשחק הראשון זה תמיד משמעותי".

בממלכה הגיבו בהתלהבות לניצחון הדרמטי, למרות שהיה דחוק ושהיכולת לא הייתה מרשימה במיוחד. ב"דיילי מייל" כינו אותו "הנסיך הארי" וכתבו ש"הוא הציל את אנגליה מעוד משחק פתיחה מביש שהיה גורם להשלכות על שאר הטורניר".

"פנדל שטותי. תוצאה מאכזבת. המון מקום לשיפור. אומה מתוסכלת צופה מהבית. הדם רותח. ואז הגיע הארי קיין", תיארו את תמצית המשחק ב"דיילי מייל". ב"סקיי" נטען ש"קיין שינה את הגורל של אנגליה עם השער החשוב בקריירה שלו". ב"סאן" ציינו ש"קיין הפך עוד סקנדל טיפוסי של נבחרת אנגליה לפסטיבל, והוציא עשרות אלפי אוהדים מאושרים לרחובות. זה ניצחון של אופי, וזה סימן לבאות. סוף סוף יש לנו נבחרת שלא מוותרת עד הרגע האחרון".

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
הסבלנות השתלמה. גארת' סאות'גייט חוגג/רויטרס

הארי קיין מתרגש

גארי ליניקר חוגג באולפן את שער הניצחון

כך נראה הטירוף האנגלי

בר מקומי, טירוף מקומי

בלידס חגגו מול מסכי הענק

ואז חגגו ברחובות

ובכל מקום אחר

סאות'גייט רגע לפני גול הניצחון: "איפה הארי?"

קיין כבש את שערי כל העיתונים

בעיית החרקים שהטריפה את השחקנים

כאמור, גם האנגלים וגם הטוניסאים התלוננו לפני המשחק, במהלכו ואחריו על הכמות הנדירה של חרקים. נחילי ברחשים, יבחושים ויתושים התעופפו במגרש ומחוצה לו, ונכנסו לשחקנים לעיניים ולפה והפריעו להם. הבעיה היא שהאזור סביב העיר וולגוגראד מוקף בביצות ונהרות, ובעונה החמה בדרום רוסיה מדובר באזור אידיאלי עבורם שגורמים להתרבות מואצת. בחודשים שלפני המונדיאל הרשויות ברוסיה ניסו להדביר את האזור עם מטוסי ריסוס ואף ניסו לשנות את זרימת המים בסכר סמוך, אבל זה לא ממש עזר.

"היו הרבה יותר ברחשים משציפיתי מראש", אמר בסיום הארי קיין, "חלק נכנסים לך לפה, חלק לעיניים". מי שנראו מוטרדים במיוחד היו ראחים סטרלינג, שעם פתיחת המחצית השנייה נראה מנער מעצמו כמות גדולה של ברחשים, כשגם ג'סי לינגארד נראה מתפתל בחימום. סאסי הטוניסאי, שכבש את השער לטוניסיה בפנדל, נראה גם הוא מנער מעצמו חרקים מעופפים לפני הבעיטה. מאמן טוניסיה אמר ש"לשמחתי אני הייתי מפוקס מאוד במשחק כך שלא הרגשתי אותם".

ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד. GettyImages
ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד/GettyImages
ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד. GettyImages
ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד/GettyImages
ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד. GettyImages
ג'סי לינגארד מתמודד עם חרקים במשחק של נבחרת אנגליה בעיר וולגוגראד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully