וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.6: ברנד לנו עבר לארסנל, "ניימאר ביקש לעזוב את פ.ס.ז'"

השוער הגרמני נרכש בסכום של 25 מיליון יורו, כוכב פ.ס.ז' בדרישה חד משמעית. וגם: ברצלונה פנתה לפיאניץ' וגיבשה תוכנית תגובה לסירוב של גריזמן, שוער בדרך לנאפולי, טורס בדרך לטורקיה, הזאר הודיע לראשי צ'לסי כי הוא עשוי לעזוב לריאל

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* שוער באייר לברקוזן בשבע השנים האחרונות ברנד לנו עבר רשמית לארסנל. השוער בן ה-26 יעבור לצפון לונדון תמורת כ-22 מיליון יורו. מאמן ארסנל אונאי אמרי אמר: "אנחנו מרוצים מאוד שברנד לנו מצטרף אלינו. ברנד הוא שוער באיכות גבוהה ועם הרבה ניסיון. הוא שוער מוביל וראשון בבאייר לברקוזן בבונדסליגה בשבע השנים האחרונות. אנחנו נרגשים מאוד שברנד בחר בארסנל ומצפים לעבוד איתו".

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו לחמש שנים של עיסא דיופ, בלמה בן ה-21 של טולוז. סכום ההעברה המשוער: שיא מועדון של 22 מיליון ליש"ט.

* מונאקו הודיעה על החתמתו של ווילם גובלס, ילד הפלא של ליון (16). גובלס, יליד 2001 הראשון ששיחק בליגה האירופית, חתם לשלוש שנים תמורת 21 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד בהכרזה חגיגית: אנטואן גריזמן האריך חוזה עד 2023 (וכנראה הכפיל את שכרו), תומא למאר שנרכש ממונאקו חתם וצריך רק לעבור בדיקות רפואיות, לוקאס הרננדז האריך חוזה עד 2024. לידיעה המלאה

* וולפסבורג החתימה לשלוש שנים את השוער בן ה-30 פבאו פרבאן, הקפטן והסמל של לאסק לינץ האוסטרית, שעוזב אחרי שבע שנים וחצי.

* ספאל מהסרייה A הודיעה על החתמתו של מוחמד פארס, הקשר האלג'יראי-צרפתי של ורונה. השחקן בן ה-22 מגיע בהשאלה עם התחייבות לרכישה בסוף העונה, כך שהוא חתם על חוזה לארבע שנים.

* האלופה הפולנית לגיה ורשה החתימה את ז'וזה קאנטה, הקיצוני הגינאי של ויסלה פלוק. השחקן בן ה-27 חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית.

שמועות

* באנגליה מדווחים שנציגיו של מאוריציו סארי מאמנה היוצא של נאפולי נמצאים בלונדון לקראת מעבר של המאמן לצ'לסי.

* אמרה ג'אן יגיע לבדיקות רפואיות בטורינו בחמישי בערב או בשישי בבוקר, לקראת חתימה ביובנטוס כשחקן חופשי. הקשר בן ה-24 יחתום רשמית על חוזה ארוך טווח בסוף השבוע, אחרי שכבש שישה שערים ב-38 משחקים בכל המסגרות במדי יובנטוס בעונה החולפת.

* על פי תחנת הרדיו הספרדית "אל צ'ירינגיטו" ניימאר דורש בימים האחרונים לעזוב את פריס סן ז'רמן, ואף פנה להנהלה כדי לקבל שחרור בהקדם. כמובן שריאל מדריד חזק על הכוונת, אבל אמש איסקו אמר ספק בעקיצה ש"לדעתי ניימאר לא יגיע, כי פלורטינו לא נוהג לשלם סכומים כאלה על שחקנים כאלה".

* אדן הזאר הזהיר את ראשי צ'לסי והודיע להם ש"ריאל מדריד מעניינת אותי", כך על פי "סאן".

* שער העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" הבוקר: "ברצלונה עשויה להגיש הצעה על מיראלם פיאניץ' בהקדם". על פי הדיווח, קשר יובנטוס מרוצה בטורינו אבל הצעה מברצלונה עשויה לטרוף את הקלפים ולגרום לו לבקש שחרור. על פי העיתון המקומי "ספורט", יצורפו ארבעה שחקני רכש: מגן, שני קשרים וחלוץ.

* עוד בברצלונה: בעקבות סירובו של אנטואן גריזמן והישארותו באתלטיקו מדריד, הקבוצה עשויה "להיתקע" עם פאקו אלקאסר ולהשאירו בסגל למרות רצון עז לשחררו. נכון לעכשיו - וספק אם זה ישתנה - אף קבוצה שמביעה בו עניין לא מוכנה לשלם את דמי השחרור שלו, המוערכים בכ-100 מיליון יורו.

* סוכנו של נביל פקיר טוען שהקשר כבר עבר את הבדיקות הרפואיות בליברפול, וש"הסיפור עוד לא גמור". כזכור, ליון הודיעה רשמית שהמו"מ עם ליברפול על קשר נבחרת צרפת פוצץ, ושפקיר יישאר בקבוצתו. "הוא עבר את הבדיקות בליברפול אבל לא חתם כי זה לא נגמר. הסיפור לא נגמר".

* סוכנו של המגן האלבני אלסעיד היסאי טען: "לפני שנה הוא אמר לי להתעלם מהצעה של יובנטוס כי הוא רוצה לזכות עם נאפולי באליפות. יש לו סעיף שחרור של 50 מיליון יורו לקבוצות מחוץ לאיטליה עד 5 ביולי, והרבה קבוצות ביקשו אותו, אבל הוא מעדיף את נאפולי".

* האם פפה ריינה שכנע את חוסה קאייחון לעבור איתו מנאפולי למילאן? על פי "ראי איטליה", שחקן הכנף הספרדי הסכים להצעת הרוסונרי ויעלה להם 20 מיליון יורו.

* שוער חדש לנאפולי? על פי "ספורט איטליה", נאפולי סיכמה עם אודינזה על רכישתו של אלכס מרט, השוער הצעיר ששיחק כמושאל בספאל בשנתיים האחרונות, תמורת 25 מיליון יורו פלוס בונוסים. כעת צריכה סגנית האלופה להגיע לסיכום עם מרט עצמו.

* רומא מנהלת משא ומתן עם פריס סן ז'רמן בנוגע לקשר חאבייר פסטורה (סכום העברה של 15-20 מיליון יורו) והשוער אלפונס אראולה, שאמור להגיע במקום אליסון הברזילאי שיימכר ככל הנראה לריאל מדריד. באיטליה מעריכים: הגעת פאסטורה סוללת את דרכו של ראג'ה נאינגולן לאינטר.

* הסקוטי הראשון בסרייה A זה 32 שנה? על פי "דיילי מייל", פיורנטינה הציעה לבארי 2.3 מיליון יורו על ליאם הנדרסון בן ה-22.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי. רויטרס
הולך בעקבות ריינה? חוסה קאייחון/רויטרס

* מארסיי ממשיכה לנסות להחתים את קווין סטרוטמן. הקשר ההולנדי בן ה-28 חתם רק בשנה שעברה על חוזה חדש עד 2022, אבל עשוי להתאחד עם מאמנו לשעבר רודי גרסיה.

* בגרמניה טוענים כי לאציו הגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו לבורוסיה מנשנגלדבאך על הבלם הדני יאניק וסטרגור, שנמצא עם נבחרתו במונדיאל ברוסיה.

* פרננדו טורס בדרך לטורקיה? על פי העיתון "פנאטיק", החלוץ בן ה-33 שעזב את אתלטיקו מדריד בדמעות בחודש שעבר. עשוי להצטרף לשורות האלופה גלאטסראיי.

* לאחר שאביו נצפה בוולנסיה, דיווחים מקשרים את תורגן הזאר לעטלפים במקרה שלא יצליחו לרכוש את גונסאלו גדש מפריס סן ז'רמן. הקשר בן ה-25 ששייך לבורוסיה מנשנגלדבאך ונמצא עם נבחרת בלגיה במונדיאל, הגיב: "יכול להיות שאבא שלי היה בוולנסיה, אבל אני לא רוצה להתייחס לזה כרגע".

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד עם ילדיו. רויטרס
מתלבט לגבי עתידו. פרננדו טורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully