וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-129 שקל? ממש לא. Wizz Air פותחת קו חדש ללונדון

18.6.2018 / 10:25

חברת הלואוקוסט ההונגרית ממשיכה לפתוח קווים לישראל, הפעם זהו קו חורף בין אילת לבירת אנגליה שיחל ב-28 באוקטובר השנה. המחיר לפי החברה - פחות מ-130 שקל לכיוון. אבל החזור יעלה לכם לפחות עוד 400 שקלים

המטוס ה-100 של חברת הלואוקוסט Wizz Air וויז אייר. יוסי פישר, מערכת וואלה! NEWS
פותחת קו נוסף לתושבי הדרום ולאנגלים. Wizz Air/מערכת וואלה! NEWS, יוסי פישר

האנגלים חוזרים לאילת: חברת הלואוקוסט ההונגרית Wizz Air משיקה, ביחד עם משרד התיירות, קו טיסות חורף חדש בין לונדון (לוטון) לאילת. הקו יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב ב-28 באוקטובר 2018, והטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימים ראשון ורביעי מלונדון לאילת. הקו החדש מצטרף לשלושה קווי החורף האחרים של החברה לאילת מבוקרשט, ריגה וורשה.

כזכור, וכפי שפורסם בוואלה!, החברה תחל לטוס בקו תל-אביב-לונדון כבר בשבוע הבא (24 ביוני), ובו יופעלו טיסות ארבע פעמים בשבוע. הקו החדש ללונדון ינחת בשדה המשני של העיר - לוטון - שבו נוחתות רוב טיסות הלואוקוסט מישראל.

לפי החברה, ניתן לבצע הזמנות לקו החדש כבר מהיום, 18 ביוני 2018. מחיר טיסה לכיוון באתר החברה - החל מ-129 שקלים, הכולל מס ועלויות חובה. עם זאת, בבדיקה באתר שערכנו היום (ב'), מצאנו טיסה אחת ב-129 שקלים לכיוון, כשהחזור עמד כבר על יותר מ-400 שקלים. בנוסף, רוב הטיסות המוצעות לגולשים עומדות על 500 שקלים ויותר לטיסת הלוך ושוב בין אילת (כרגע מצוין השדה בעובדה) ללונדון וחזרה.

בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: כי בארבעת החודשים הראשונים של 2018, למעלה מ-338 אלף נוסעים נהנו מטיסות לישראל וממנה - כפול ממספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה ביותר מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. קו החורף החדש אמור לחזק את קשרי המסחר בין המדינות ויגדילו את התיירות הדו-כיוונית.

צעירים מבלים באילת.. ShutterStock
בונים על האנגלים שיגיעו לפה בחורף. תיירים באילת/ShutterStock

22 קווים מנתב"ג ועובדה לחברה

טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות ביעדים שונים הכוללים בין היתר את הקו החדש תל אביב-וינה שהחל פעילותו ב-14 ביוני 2018.

סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר, אמרה: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל המדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין לונדון-תל אביב לחורף* 2018-2019. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל מדובר בהמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

שר התיירות יריב לוין, אמר: "אני מברך את Wizz Air על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קו חדש מלונדון לאילת, ושמח ששיתוף הפעולה בינה ובין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות".

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 100 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-28 בסיסים המחברים 141 יעדים ב-44 מדינות.
מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. הקיץ החברה תציע 22 קווים מנתב"ג ועובדה ל-9 מדינות ברחבי אירופה. לאחר חמש שנים של פעילות בארץ, טסו עם Wizz Air למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליהוב-2017 קרוב ל-750 אלף נוסעים ישראלים.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully