וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסוללות הבאה? משתמשים מתלוננים על חיי סוללה קצרים בעקבות עדכון לגרסה חדשה

17.6.2018 / 9:54

משתמשי אייפון בעולם מדווחים כי ברגע שעדכנו לגרסה החדשה, ל-iOS 11.4, הסוללה החלה להיגמר במהירות גם כשלא נגעו בסמארטפון. אפל טרם הגיבה לבעיה אך אתרי התמיכה בעולם מלאים במשתמשים שחווים את התקלה. אם עדיין לא עדכנתם לגרסה החדשה, מומלץ שתמתינו

עריכת וידאו:ניר חן

יש לכם אייפון או אייפד ועדיין לא עדכנתם לגרסה iOS 11.4? על פי הדיווחים ברשת מומלץ שלא תעשו זאת. נראה שאפל עמוסה בפיתוח מערכת ההפעלה החדשה, iOS 12 שזמינה כרגע רק למפתחים ואילו בינתיים, נראה שהזניחה את הבדיקות בגרסה החדשה ששחררה לפני מספר שבועות לקהל הרחב. על פי דיווחים ברשת שהולכים ונערמים בשבועות האחרונים, משתמשים רבים מדווחים כי הסוללה באייפון, החל מהאייפון 6 ועד לאייפון 10, נגמרת במהירות.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"העדכון לגרסה החדשה קיצר את אורך חיי הסוללה"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

"האייפון שלי התחיל להשתגע", כך ציין משתמש אחד בפורום התמיכה של אפל, מבלי שאני נוגע ומשתמש בו, הסוללה נאכלת באופן קיצוני", הוסיף. "לפני העדכון האחרון הייתי נוהג לגבות אותו פעם ביום, ואילו בשבועיים האחרונים אני נאלץ להטעין אותו כבר בחצי היום. זה ממש מתסכל", כתב משתמש אחר בפורום התמיכה של אפל ומשתמש אחר הגיב: "אני רק תוהה מה עליי לעשות והאם העדכון האחרון גרם לזה". בשבועות האחרונים נערמות התלונות בפורום התמיכה של אפל, כשכולם סובלים מבעיה משותפת: סוללה שנגמרת במהירות, גם כשהם לא נוגעים בסמארטפון.

בשלב זה לא ברור מה גורם "לזלילת" הסלולה המוגברת ועד כמה הבעיה רחבת היקף, עוד לא ברור מה הגורם לבעיה שדורשת ממשתמשי האייפון להיות מחוברים לשקע. חלק מהעצות של המומחים קושרות את הבעיה לאינטרנט האלחוטי שבעקבות תקלה מבזבז סוללה, אך גם כשהמשתמשים שמכבים את הקישורית, הם ממשיכים לדווח על בעיית סוללה רצינית. אפל טרם הגיבה לנושא בצורה רשמית, אך כל עוד לא עדכנתם לגרסה החדשה, מומלץ שתמתינו עד שיצא תיקון. באם עדכנתם לגרסה החדשה ואתם סובלים מהתקלה, בשלב זה חוץ מלהיות מחוברים למטען נייד או מטען קיר, אין יותר מדי מה לעשות אלא רק להמתין עד שיצא עדכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully