וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד ים אופנתי זה בייסיק: הרשימה שתהפוך את הקיץ שלך למושלם

וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה, וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה

1.7.2018 / 7:52

אם את שואלת את עצמך איזה משקפיים הכי טרנדיים ומהם האקססוריז שיהפכו לך את הקיץ לכיפי, אז תנוחי. מארטיק לה פרוטה טעים ועד מגבת החוף: הכנו לך רשימה קצרה של כל מה שאת צריכה

ארטיק של לה פרוטה.
הקיץ פה, אז קדימה לחגוג

הקיץ כבר כאן ואיתו הרצון לברוח לחוף הים או לבריכה. וזה בכלל לא משנה איך את מעדיפה את הבילוי הקיצי שלך - עם מוזיקה טובה, סמארטפון צמוד או זוג מטקות. גם אם כבר הספקת לקנות בגד ים חדש וקרם הגנה איכותי (אחד לגוף ואחד לפנים, אל תשכחי), יש כמה דברים שאולי פספסת, ואלו בדיוק הדברים הקטנים שישדרגו את הבילוי הקיצי שלך.

האקססוריז הנכונים: בגד ים צבעוני הוא מאסט כדי להראות טוב בחוף הים. זה הפריט הכי חשוב ובו את חייבת להתמקד. אחרי שבחרת את בגד הים הכי מחמיא, תוסיפי לו אקססוריז שנותנים את הטוויסט האישי ובעצם משלימים את כל ההופעה. אז ותרי על הכפכפים הפשוטים ותיהני עם אקססוריז טרנדיים וצבעוניים - כובע קש שיוסיף למראה שלך לוק של תיירת בחופשה, צמידים, כפכפים או סנדלים מעניינים, וכמובן שמשקפי שמש טרנדיים עם עדשות צבעוניות ובוהקות בגוונים כמו ורוד וכחול, כדי שתראי את העולם בוורוד (או בכחול).

הסטייל של לה פרוטה: לרכישת קולקציית בגדי הים של המעצבות

תתכוננו להמון לייקים: בואו נהפוך את האינסטגרם שלכם למדהים

ארטיק לה פרוטה.
בשנים האחרונות המתנפחים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל מסיבת בריכה

מגבות חוף בולטות ומתנפחים צבעוניים: לא משנה אם את בים או בבריכה, בתוך או מחוץ למים - את חייבת משהו לשבת או לשכב עליו! נראה שבשנים האחרונות המתנפחים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל מסיבת בריכה, ומגבות החוף הן כבר מזמן לא סתם משהו שאת שולפת מהארון רגע לפני היציאה, אלא אקססורי בלתי נפרד מהלוק שלך בחוף הים. זה הזמן להתחדש במגבת חוף מיוחדת וכמה מתנפחים, כדי להפוך את הקיץ לפוטוגני במיוחד.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

איזה טעם של ארטיק אתם? החידון שיגלה מה מתאים לאופי שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה
ארטיק לה פרוטה.
הדרך הטובה ביותר להתקרר!

ארטיק טעיםםםם: זה נכון שאת יכולה להתרענן עם בקבוק מים או כוס קפה קר, אבל הדרך הטובה ביותר להתקרר היא עם ארטיק מתוק וטעים במיוחד של לה פרוטה - הארטיקים מכילים 50% פרי ומגיעים במגוון של טעמים חדשים ומפתיעים וכולם עד כ-90 קלוריות בלבד! כך שאפשר לאכול כמה מהם בכיף :)

ארטיק לה פרוטה.
צהוב, כתום וירוק וכמובן המון פרחים שעושים לכולנו חשק לבגד ים חדש

הדפסים טרופיים: בכל קיץ מחדש אנחנו מוצפים בהדפסים צבעוניים מכל עבר. בקיץ 2017 היו אלו חדי הקרן והארטיקים המצוירים. העונה ההדפסים מגיעים בצורה מאופקת יותר - עצי דקל בצבעוניות רכה בגווני שקיעה, פירות טרופיים בצבעים כמו צהוב, כתום וירוק וכמובן המון פרחים שעושים לכולנו חשק לבגד ים חדש!

לא משנה באיזה מהטיפים שלנו תשתמשי, העיקר שתזרמי עם מה שעושה לך טוב, תלבשי בגד ים שתרגישי בו נוח ותיהני בקיץ הזה כמה שיותר!

הסטייל של לה פרוטה: לרכישת קולקציית בגדי הים של המעצבות

וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה, וואלה! NEWS בשיתוף לה פרוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully