וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נגעתי בפנים שלי": בלה חדיד מכחישה שעשתה ניתוחים פלסטיים (פחחחח)

25.6.2018 / 8:53

דוגמנית-העל העסוקה בת ה-21, שאת הפרצוף שלה אפשר לראות בשיתופי פעולה עם כמעט כל בית אופנת-על מצליח, התעקשה בראיון שהיא מעולם לא עשתה ניתוח פלסטי ולא התעסקה עם הזרקות. "אני מפחדת מזה", אמרה. ברשת שלפו מיד תמונות עבר שמציגות מציאות אחרת

אתר רשמי

בווידיאו: בלה חדיד בסרטון למגזין LOVE.

בלה חדיד היא אחת הדוגמניות העסוקות בתעשיית האופנה העולמית בימים אלו. את הפנים שלה אפשר לראות כמעט בלי הפסקה, שלא לומר בחשיפת יתר, במסגרת שיתופי פעולה, קמפיינים יוקרתיים ועל המסלולים של בתי אופנת-העל הגדולים בעולם. אלא שעכשיו הפנים שלה מעוררות סערה.

בריאיון שהעניקה הדוגמנית בת ה-21 למגזין Instyle האמריקאי היא דיברה על היחס שלה לניתוחים פלסטיים, והכחישה את השמועות כי גם היא חלק מתעשיית ההזרקות. אך הגולשים ברשת סירבו להאמין לה. "אנשים חושבים שעשיתי ניתוחים. אבל אתם יודעים מה? אתם יכולים לסרוק את הפנים שלי. אני מפחדת לעשות מילוי בשפתיים. אני לא רוצה להתעסק עם הפנים שלי", היא אמרה. ברשת כבר התחילו למנות את הניתוחים שהיא עברה, לדון על תמונות עבר לעומת תמונות נוכחיות, ולתהות עד כמה אמיתיות השפתיים ועצמות הלחיים, כמו גם האף, העיניים והסנטר.

עוד באותו נושא

פרשת החמגשיות: בלה חדיד מציגה את תקרית האנדר-בוב הגדולה בהיסטוריה

לכתבה המלאה

פנים אל מול פנים

בלה חדיד מכחישה שעשתה ניתוחים פלסטיים - השווה בתמונה מ-2018 ו-2010. GettyImages
היה ניתוח או לא היה? בלה חדיד היום/GettyImages

בהמשך של אותו ריאיון התייחסה חדיד לחוסר הביטחון שממנו היא סובלת בנוגע למראה שלה, דבר שאף הוביל אותה לטענתה לדיכאון. "אנשים רבים חושבים שאני מלאת ביטחון עצמי, אבל זה לא תמיד היה כך. אני לומדת להיות אני", סיפרה. היא הוסיפה כי בילדות היא סבלה מבריונות ומהצקות חוזרות ונשנות בנוגע ל"ירכיים הגדולות" ול"פנים המוזרות" שלה.

"הייתי בעיקר טום בוי בילדות, אבל היה לי גם צד נשי. ממש לא הייתי מגניבה. באיזשהו שלב צבעתי את השיער לוורוד וכחול. פעם גם היה לי שיער בצבעי הקשת. הייתי קצת שמנמנה ונראיתי משונה. אני זוכרת בבירור שהתנכלו לי".

"אתם יכולים לסרוק את הפנים שלי"

בלה חדיד. GettyImages
במוקד החשדות: השפתיים, עצמות הלחיים, האף, העיניים והסנטר. בלה חדיד/GettyImages

אבל לא רק בילדות. לדבריה של חדיד, עד היום היא נתקלת בלא מעט תגובות שליליות. "לקח לי המון זמן ללמוד לא להקשיב לתגובות הרעות באינטרנט", אמרה. "היום אני פשוט מכבה את הטלפון הנייד ומתרכזת במה שהקרובים אליי אומרים לי. למה שאקרא את התגובות האלה? הן בדרך כלל נגד האופי שלי ולא נגד הפנים שלי, וזה הרבה יותר פוגע".

את הנושא היא סיכמה: "אני רוצה לפגוש את האנשים האלה שכותבים דברים עליי שליליים ולהגיד להם - אני לא אדם רע, אז למה אתם מרושעים כלפיי? אם עובר עליכם משהו - אני רוצה להיות שם בשבילכם. הרי ברור שמשהו קורה, אני יודעת שזה לא אישית כלפיי, כולנו עוברים דברים, אנחנו בני אדם".

בלה חדיד 2015. GettyImages
וככה היא נראתה ב-2015/GettyImages
בלה חדיד 2015. GettyImages
גם נקייה מאיפור. עוד קצת תמונות עבר - חדיד ב-2015/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully