וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית קטנה בזול: דאצ'יה סנדרו אוטומטית חדשה בישראל

27.5.2018 / 11:29

קרסו מוטורס החלה לשווק דאצ'יה סנדרו לאחר מקצה עדכונים קל ולראשונה גם עם תיבת הילוכים רובוטית. המחירים, החל ב-63 אלף שקלים

דאצ'יה סנדרו אוטומטי. אתר יצרן
דאצ'יה סנדרו המחודשת בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי דאצ'יה לישראל, קרסו מוטורס פרסמה היום (ראשון) כי החלה לשווק בארץ את סנדרו המחודשת לאחר שזו זכתה לשדרוגים קלים בקרביה בשנה הקודמת. הסנדרו תשווק ברמת אבזור אחת בלבד ואליה מצורפת גם מסגרת אחריות של 3 שנים או 100 אלף קילומטרים.

הסנדרו תמכר בישראל במפרט בודד, Laureate, עם ציוד פנימי תקני כגון 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת שמע עם תאימות לבלוטות', בקרת שיוט, הגה מצופה עור, חישוקי 15 אינטש (פלדה), משענת יד לנהג, כניסות USB ו-AUXו ובצד הבטיחות נמנה 4 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, סייעני בלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת MOVON להתרעות מפני התנגשות וסטיה מנתיב. הרכב השיג 4 כוכבי ריסוק במתכונת הקודמת של מבחני הריסוק ב-Euro-Ncap בשנת 2013.

לסנדרו, שנחשבת חריגה במידותיה בקבוצת הסופר מיני
עם מידות יחסית מרווחות - אורך 4 מ', רוחב 1.73 מ', תא מטען של 320 ל' ובסיס גלגלים 2.59 מ', עיצוב קצת יותר מודרני מהדגם שלפני מתיחת הפנים, המיישר קו יתר דגמי המותג הרומני. מרב תשומת הלב הוקדשה לשבכה ולשינויים קוסמטיים ביחידות התאורה ובתאורת ה-LED, עם נגיעות סמליות גם בפגושים.

כמו הסנדרו סטפויי, גם הסנדרו הרגילה מצוידת מעתה עם מנוע ה-0.9 ל' טורבו 3 צילינדרים בחיבור אל תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית 5 מהירויות מסוג EASY-R. המנוע מפיק 90 כוחות סוס ב-5,000 סל"ד ו-15.3 קג"מ הזמינים מטווח של 2,250 סל"ד. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר בתנאי יצרן.

מנהל חטיבת דאצ'יה בקבוצת קרסו מוטורס ארז טרופן: "כיאה למותג דאצ'יה, אנו מציעים ללקוחותינו מכונית סופר-מיני גדולה ומרווחת ביחס לקטגוריה... מלאי המכוניות הראשון שיגיע מוגבל, ולכן אנו מעניקים ללקוחותינו את האפשרות לשריין כבר עתה דגם בהזמנה מוקדמת. בימים הקרובים יעלה לאוויר אתר ייעודי אשר יאפשר ללקוחות המעוניינים להזמין רכב Online, וכן, לתאם נסיעות התנסות בדגם החדש".

מחיר הרכב בישראל: 63 אלף שקלים.

דאצ'יה סנדרו. יצרן, אתר יצרן
דאצ'יה סנדרו/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully