וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לצזנה: אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של "ישראל היום"

27.5.2018 / 9:14

פרסום ראשון: אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של עיתון "ישראל היום" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כהנא התחיל את דרכו ברדיו ערוץ 7 ומאז 2009 משמש ככתב המדיני של מקור ראשון. הוא יחליף את שלמה צזנה שיעבור לשמש כיועץ של לפיד

אריאל כהנא. אריק סולטן,
אריאל כהנא/אריק סולטן

אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של עיתון "ישראל היום" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כהנא (44) התחיל את דרכו ברדיו ערוץ 7 ומאז 2009 משמש ככתב המדיני של מקור ראשון. בשנים אלה פרסם בין היתר את חזרתו של נתניהו מתמיכתו ברעיון המדינה הפלסטינית, את פרשת הדיפלומטים המצייצים נגד הממשלה ואת היקפי התמיכה העצומים שארגוני השמאל מקבלים ממדינות אירופה. הוא נשוי ואב לשבעה.

המינוי נעשה שבוע אחרי עזיבתו של הכתב המדיני של העיתון מאז הקמתו שלמה צזנה את תפקידו. צזנה עבר לשמש כיועצו של יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד. בנוסף לכך, מו"ל הקבוצה אשר בהרב ומנכל"ית הקבוצה ציפי קורן הודיעו בשבוע שעבר על סיום תפקידם כעבור 12 שנה בקבוצה - ובמקביל מרים אדלסון, אשתו של הבעלים שלדון אדלסון, מונתה למו"ל החדש.

עורך ישראל היום בועז ביסמוט מסר: "אריאל מביא איתו המון ניסיון ותכונות אופי של עיתונאי עם רצון מתמיד לחשוף ולהביא לידיעת הציבור את מה שקורה מאחורי הקלעים של העשייה המדינית.אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ישראל היום".

אריאל כהנא מסר: "בתום 12 שנים מרתקות ופורצות דרך במקור ראשון, אני נרגש להתחיל בפרק חדש. תודתי העמוקה לכל האנשים הטובים במקור ראשון, בראשם חגי סגל ואורלי גולדקלנג, עימם זכיתי לעשות את המסע המיוחד להצבת עיתון איכות ישראלי, במרכז השיח הציבורי. ביום הזה במיוחד מלווה אותי דמותו של אורי אליצור ז"ל. את מה שלמדתי מהם וממנו, אביא בע"ה לעיתון הגדול, ההוגן והחופשי בארץ - ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully