וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריס קאריוס: "יודע שאיכזבתי את כולם, לא ישנתי ממש מאז המשחק"

בתקשורת האנגלית משוכנעים כי מפגן האימים של השוער בגמר האלופות נבע ממכה מכוונת של ראמוס לראשו. קאריוס התנצל וצייץ: "הסצינה הזו עדיין רצה לי בראש, מתנצל בפני חבריי והאוהדים"

שוער ליברפול לוריס קאריוס. GettyImages
כואב הלב. קאריוס/GettyImages

ליברפול הגיעה אתמול בערב (שבת) לקייב עם חלום לזכות בפעם השישית בתולדותיה בליגת האלופות, אך החלום הזה התרסק אל מול השליטה הבלתי נתפסת של ריאל מדריד ביבשת. המייטי רדז הפסידו 3:1 בתום גמר סוער והזוי, לא מעט בשל פציעתו של הכוכב הגדול מוחמד סלאח, שדידה החוצה בדקה ה-26, במצב של 0:0. בלעדיו, הבדלי הכישרון היו ברורים, ואם זה לא מספיק, הרי שהקבוצה של יורגן קלופ סבלה מערב טראומתי של שוערה לוריס קאריוס, שספג שני שערים אומללים - מקארים בנזמה וגארת' בייל.

כמובן שעיקר העניין בסיום היה סביב קאריוס. לאחר השריקה, מירר השוער בבכי וניגש ליציעי ליברפול כדי להודות לאוהדים, שמחאו לו כפיים. "כל הכבוד לו", החמיא הקפטן לשעבר סטיבן ג'רארד. "אף אחד לא טועה במכוון. כל הכבוד לו ולאוהדים. אני מעריץ אותו על שלקח אחריות, אוהדי ליברפול האלה מחזירים אותך בזמנים קשים ומגבים אותך כשאתה על גג העולם. אי אפשר לברוח מזה. הולך להיות לו קיץ קשה".

היום, מספר שעות לאחר שניסה לעכל את מה שקרה, קאריוס צייץ בטוויטר ואמר: "לא ישנתי ממש עד עכשיו, הסצינה הזו עדיין רצה לי בראש שוב ושוב, אני ממש מתנצל בפני החברים שלי לקבוצה ובפני האוהדים והצוות. אני יודע שהרסתי עם שתי שגיאות ואיכזבתי את כולם".

עוד בנושא:

ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי 1:3 על ליברפול בגמר
רונאלדו הפציץ אחרי הגמר: "היה נהדר לשחק בריאל מדריד, מודה לאוהדים"
מוחמד סלאח נפצע ומירר בבכי. מידו האשים: "ראמוס פצע אותו בכוונה"
רונאלדו השתווה לברצלונה במספר הזכיות, בייל עשה היסטוריה: המספרים

קאריוס מתנצל

6 בבוקר, ויורגן קלופ חוגג את ההפסד עם אוהדי ליברפול

איחולי המוות של אוהדי ליברפול לקאריוס

ומהצד השני: ג'יימי קראגר בחיבוק מנחם

האחווה המפורסמת של ליברפול עמדה למבחן בעקבות תצוגת האימים של קאריוס: בזמן שקאריוס ניגש לכיוון היציעים כדי לבקש סליחה מאלפי האוהדים, לקח זמן רב עד שאחד השחקנים ניגש לנחמו. כמו כן, מספר אוהדים הציפו את חשבון הטוויטר שלו באיחולי מוות. אבל התגובות, כאמור, היו לכאן ולכאן. הקפטן האגדי של הקבוצה ג'יימי קראגר, כיום פרשן בטלוויזיה האנגלית, עזב את עמדת השידור כדי לעודד אישית את קאריוס.

גם שוער העבר האגדי נוויל סאות'הול שלח מסר מרגש וצייץ: "מצטער עבור קאריוס, אבל הוא יכול להתאושש. הייתי שם, זה מקום אפל וקשה, ואני מקווה שהוא ייצא בזה. תישאר חזק, תאמין בעצמך, איגוד השוערים".

קאריוס התקשה להירגע גם זמן רב אחרי שריקת הסיום, ואמר לעיתונאים בכאב: "אני מרגיש חלול וריק עכשיו. היום הפסדתי לקבוצה שלי את המשחק ואני מצטער בפני כולם - השחקנים, המועדון, האוהדים. ביצעתי שגיאות איומות ואם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן, הייתי עושה את זה עכשיו. זה רגע קשה, קשה מאוד, אבל אלו הם חיים של שוער אני מניח. אני חייב להרים את הראש ולהמשיך הלאה".

בתקשורת האנגלית הפיצו בבוקר שאחרי תיאוריית קונספירציה בנוגע לתצוגה החלשה של קאריוס: ב"סאן" הועלתה האפשרות שהוא סבל מזעזוע מוח במחצית השנייה, וגיבו זאת בסרטון הוכחה, כביכול, בו סרחיו ראמוס נראה שולח מרפק היישר לראשו של השוער שתי דקות לפני השער הראשון שספג מקארים בנזמה. "ראמוס 'סידר' את הגמר", נכתב שם.

המכה ש"גרמה לקאריוס זעזוע מוח"

לוריס קאריוס שוער ליברפול חולף על פני הגביע, גמר ליגת האלופות 2018. רויטרס
רק נראה קרוב לגביע. קאריוס/רויטרס

המאמן יורגן קלופ אמר בסיום: "התיקול של סרחיו ראמוס נראה רע, קצת כמו היאבקות. זה הכניס את הקבוצה להלם, אחרי הפציעה של מו סלאח איבדנו את המומנטום וריאל חזרה לעניינים. הפציעה נראית רצינית מאוד".

על קאריוס אמר קלופ: "לוריס יודע שהוא טעה, כולם יודעים. חבל שזה קרה דווקא במשחק כזה, דווקא בעונה כזו. כואב לי עליו, הוא ילד נהדר. הטעות השנייה קרתה לו בגלל הראשונה".

הקפטן הנוכחי ג'ורדן הנדרסון גיבה את קאריוס, על אף הערב האומלל: "אני לא בטוח מה קרה בשער הראשון, ובאשר למספרת, אין מה לעשות. בשער השלישי לכדור היתה תנועה רבה, אבל זה לא משנה - הגענו לגמר כקבוצה והפסדנו כקבוצה. לא היינו מספיק טובים. אני גאה בשחקנים ובאוהדים שתמכו בנו ומקווה שנוכל להמשיך הלאה אחרי הערב הזה".

על המשחק עצמו אמר הקשר: "כמובן שזה מאכזב. הצלחנו לחזור היטב אחרי השער הראשון של ריאל, אבל ביצענו טעויות והיריבה טובה מאוד. ריאל פנטסטית, היא תמיד פוגעת בך, הגיע לה לנצח היום. ב-30-35 דקות הראשונות שלטנו בכדור, היו לנו הזדמנויות וזה מתסכל. כשסאלאח נפצע הם החלו לשלוט בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully