וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסטיבל אושו ועד קרחנה במדבר: 10 הפסטיבלים החמים של הקיץ בישראל

27.5.2018 / 10:04

למרות שדי חם, שוב דבר לא עומד לעצור את האירועים הכי מיוחדים שיקרו פה בחודשים הקרובים. ממדיטציות בפסטיבל אושו, דרך שילובים מוזיקלים נדירים בפסטיבל ישראל ועד חוויית אקסטטית ל-500 משתתפים - הנה עשרת הפסטיבלים החמים לקיץ

על טהרת האוכל והקולינריה או הרוחניות והחיבור לאדמה, לצלילי מוזיקה אלקטרונית פרועה או מוזיקה קלאסית אנינה, מהגליל העליון בצפון ועד אילת בדרום - עונת הקיץ המתקרבת הולכת להיות רווייה בפסיטבלים כחול-לבן מכל הסוגים, הסגנונות ולכל טעם ותקציב.

חלק מההפקות המקומיות לא מביישות ברמתן פסטיבלים בינלואמים נחשבים, אחרות מביאות לפה יוצרים מעניינים מהעולם ומציגות תוכן מקורי ומרתק, וכמה מהן כבר כל כך ותיקים שהם כבר הפכו למוסד שחובה לבקר בו לפחות פעם אחת.

ההיצע כל כך מגוון שבאמת קשה להחליט. אז כדי לסייע לכם אספנו את עשרת הפסטיבלים הישראלים המומלצים שלנו לקיץ הקרוב ולכם נותר רק לבחור, לסמן ביומן, ולהזמין כרטיסים.

פסטיבל בין הכרמים

בין הרי הגליל הפסטורליים מתקיים מדי קיץ פסטיבל "בין הכרמים" של מועצה אזורית מרום גליל, ומציין השנה עשור של פעילות. השנה ישלב הפסטיבל בין מופעים מוזיקליים מגוונים, (למשל עידן עמדי וחנן בן ארי, רותם כהן וגם מופע של שלמה ארצי), לבין ירידים של אוכל כפרי, שווקי אמנים מקומיים והדרכות וסיורים ביקבים שונים בגליל - זאת לצד פעילויות נוספות המתאימות לכל המשפחה. שווה לעקוב.

לרשום ביומן: 26 ביולי - 2 באוגוסט
איפה זה קורה: יישובי מועצה מרום גליל
כמה עולה: טרם פורסם
עוד פרטים: בפייסבוק

פסטיבל יערות מנשה

אחד מהפסטיבלים העצמאיים הגדולים והמבוססים ביותר בארץ יחגוג גם הוא השנה עשור להקמתו, עם שפע של אטרקציות בתחומי יצירה שונים - והכל באווירת היער הטבע הייחודית והמוכרת של המקום. השנה יופיעו פורטיס, אהוד בנאי, הראפר טונה, דניאלה ספקטור והקולקטיב ובין מופע למופע ייערכו גם מופעי תיאטרון, סדנאות (אקרובלנס, כבר ניסיתם?) ושלל תערוכות ופעילויות שונות. מדובר בפסטיבל ידידותי במיוחד לילדים, עם מגוון הפעלות שמותאמות לקטנים וישאירו אותם עסוקים.

לרשום ביומן: 31 במאי - 2 ביוני
איפה זה קורה: יער הקיני, סמוך לקיבוץ מגידו
כמה עולה: 380 שקלים (חינם עד גיל 12)
פרטים נוספים: באתר

עוד באותו נושא

ביער נרקוד, נרקוד: הפסטיבל שהוא "בין וודסטוק למידברן"

לכתבה המלאה

פסטיבל ישראל

עם שנים של מוניטין ויוקרה בינלאומיים, פסטיבל ישראל הינו ללא ספק הפסטיבל הרב תחומי האיכותי ביותר בארץ בתחומי המחול, המוזיקה, התיאטרון והפרפורמנס. השנה הוא יתקיים בסימן 70 שנה למדינת ישראל עם דגש על אמנות מקומית והוא יכלול מופעים מקוריים ומסקרנים כמו למשל מופע היפ הופ בהשראת מגילת העצמאות, עיבוד מוזיקלי-תיאטרלי מקורי לנסיך הקטן, מופע משותף של דיקלה, מירי מסיקה ונסרין קדרי, הופעה של האגדה הרב-תחומית לורי אנדרסון ומופע מחווה של שלומי סרנגה לסטליוס קזנג'ידיס - ורשימת האירועים עוד ארוכה.

לרשום ביומן: 23 במאי - 9 ביוני
איפה: מקומות שונים בירושלים
כמה עולה: 20 - 180 שקלים
עוד פרטים: באתר

מירי מסיקה, נסרין קדרי ודיקלה. עדי אורני ורון קדמי,
דיקלה, נסרין ומסיקה יופיעו השנה בפסטיבל ישראל/עדי אורני ורון קדמי

פסטיבל מדיטרנה

למעלה מ-350 אמנים, מוזיקאים, אנשי קולנוע ושפים ייקחו חלק בפסטיבל מדיטרנה שייערך זו השנה השישית באשדוד ושמוקדש כולו למזרח התיכון, ובמשך שמונה ימים ייערכו בעיר ירידי אוכל, סרטים ומופעי מוזיקה שמצדיקים קפיצה אל העיר הדרומית. כך למשל ייערך מופע מחווה לגדול מלחיני יוון מיקיס תאודורקיס והופעות של מיקי גבריאלוב, חוסה קרראס, קרן טננבאום ואחרים. עוד יתארחו השנה בניס עבד אל פתח ממרוקו וקבוצת המחול הספרדי "פורטו פלמנקו" - זאת לצד הקרנות של סרטים ממרוקו, מצרים, גיאורגיה ואיראן. צפו גם למתחם קולינרי ים תיכוני שיארח חמש מסעדות שף מהמובילות בעיר וכן טברנה יוונית בהנחיית שמעון פרנס.

לרשום ביומן: 7 - 14 ביוני
איפה זה קורה: מתחמים שונים באשדוד
כמה עולה: בהתאם לאירועים השונים
פרטים נוספים: באתר

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד. פייסבוק פסטיבל מדיטרנה, מערכת וואלה! NEWS
התזמורת האנדלוסית הישראלית של אשדוד/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק פסטיבל מדיטרנה

פסטיבל Hippie TIPI

פיספתם את מידברן? לא נורא, יש לכם הזדמנות נוספת להתמלא בחול בין יצירות אמנות ארעיות באירוע "היפי טיפי במדבר" שיתקיים בתחילת יוני בחאן בערבה. המארגנים מבטיחים לצד התפאורה הטבעית של המדבר גם תפאורת "דקור-טריפית" עמוקה וצבעונית וליין-אפ מוזיקלי על טהרת הטראנס והפסיכדליה. למי שצריך לנוח בין טריפ לטריפ אבל לא בקטע של אוהלים, יסופקו במקום אפילו בקתות אירוח נוחות מסודרות.

לרשום ביומן: 6 - 9 ביוני
איפה זה קורה: חאן בערבה, חצבה
כמה עולה: החל מ-150 שקלים
פרטים נוספים: בפייסבוק

פסטיבל OneTribe

למי שהעולם המודרני חונק אותו ומרגיש צורך להתחבר לשורשים, מומלץ לחפש את הפסטיבל השבטי-פרמיטיבי "OneTribe". על פי המארגנים הפסטיבל מציע שלושה ימים של "חוויית ההתחברות לאדמה - לגלות ביחד את הקסמים החבויים בה, את יכולותיה הרבות ורפואותיה", ואלה מבטיחים להחזיר אתכם לשורשים השבטיים שאולי לא ידעתם שקיימים בכם. למבקרים יחכו מגוון טקסים מסקרנים כמו "טקס ירח מלא" או "טקס קקאו", והכל באווירת מסיבות תופים, מסיבות טראנס ומעגלי ריקודים וחיבוקים.

לרשום ביומן: 8 - 10 ביוני
איפה זה קורה: "אשרם במדבר", נחל שיטים
כמה עולה: החל מ-270 שקלים
עוד פרטים: בפייסבוק

פסטיבל Ecstatic

תנועת "אקסטטיק דאנס" העולמית צברה לה מעריצים גם בישראל, והשנה הם יארגנו בדרום את הפסטיבל הראשון שלהם בסימן החוויה האקסטטית. במקום יוקמו מתחמי סדנאות שיוקדשו הן לריקודים והן להיבטים הרוחניים והרפואיים של האקסטזה. "אנחנו מתכוונים לאחד אל תוך המרחב את כל המסורות, השיטות, האומנויות, המוזיקות, המנהגים והפילוסופיות ולתת לנו פשוט להתנסות בהכל ממקום בטוח אחראי וסקרן, כאשר כוונה של חיבור הגוף אל הרוח מובילה את המסע", מבטיחים המארגנים. שימו לב שכמות המקומות מוגבלת ל-500 משתתפים בלבד.

לרשום ביומן: 21 - 23 ביוני
איפה זה קורה: "מעבר", מצפה רמון
כמה עולה: החל מ-280 שקלים
עוד פרטים: בפייסבוק

פסטיבל מוזיקה על המים

למי שמוזיקה ישראלית זורמת בעורקיו ונהנה במיוחד משירה בציבור, כדאי לשים הקיץ פעמיו למרינה בהרצליה שם מול הים והיאכטות יתקיים גם השנה פסטיבל "מוזיקה על המים" המסורתי. במשך עשרה ערבים יועלו מופעי שירה בחלוקה לפי עשורים, משנות החמישים עד שנות האלפיים, או תחומים כמו שירי להקות צבאיות, שירים שעשו עליה ושירי הקולנוע הישראלי - עם זמרים ומנחים מתחלפים. מילות השירים, אגב, יוקרנו על מסכי ענק.

לרשום ביומן: 19 ביוני - 24 ביולי (מדי יום שלישי)
איפה זה קורה: מרינה הרצליה
כמה עולה: ללא תשלום
פרטים נוספים: באתר

פסטיבל אושו ישראל

ברוחו ועל שמו המורה הרוחני ההודי אושו, הפסטיבל הישראלי על שמו מציע למבקריו לא רק סדנאות של תרפיה ומדיטציה, נשימה ומגע או גוף ותזונה. כמו הפילוסוף ההודי עצמו, גם המארגנים מנסים להקים כפר ארעי למשך שלושה ימים, והם מבטיחים לשלב ככל הניתן בין פנים וחוץ, בין מוזיקה ושקט ובין חגיגה לשלווה. לצד הסדנאות תמצאו שם גם הפנינג צבעוני של מופעי רחוב, שוק אמנים ואוכל, כמו גם מופעי מוזיקה אקוסטית ומסיבות בריכה בשקיעה ואל תוך הלילה. לא רק לחובבי מדיטציה.

לרשום ביומן: 12 - 14 ביולי
איפה זה קורה: גבעת חביבה
כמה עולה: החל מ-340 שקלים
עוד פרטים: באתר

פסטיבל הבירה בירושלים

אם קיבולת האלכוהול שלכם גבוהה שימו עין על פסטיבל הבירה בירושלים - הזדמנות טובה לבחון כמה מתוך 120 סוגי הבירה השונים שיוגשו בו תצליחו ללגום. בין כוס לכוס יופיעו על הבמות כנסיית השכל והיהודים במופע משותף, מוקי שיארח את הרפאר נצ'י נצ', ושורה של דייג'יז ירושלמים שירימו את מצב הרוח. הכניסה, מן הסתם, מגיל 18 ומעלה.

לרשום ביומן: 23 - 24 באוגוסט
איפה זה קורה: גן העצמאות ירושלים
כמה עולה: 50 שקלים
פרטים נוספים: באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully