וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לבוזגלו 240 אלף דולר. מנחם וחבשי זומנו לפתיחת האימונים

23.5.2018 / 7:09

פרטי השכר נחשפים: המועדון הציע שכר שנתי שישולם ביחס לתקופה בה שיחק: "יעקב שחר ג'נטלמן. חשוב לו שמאור יחזור לשחק". בוזגלו דורש שכר כמעט כפול. פורסמו המושאלים שיחזרו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הציעה למאור בוזגלו 240 אלף דולר לעונה. ההצעה הוגשה אתמול (שלישי), במהלך הפגישה בין מכבי חיפה ליעקב בוזגלו ברחוב המסגר בתל אביב. על פי פרטי ההצעה, שהגיעה לוואלה! ספורט, שכרו של בוזגלו ישולם לו באופן יחסי למספר החודשים בהם שיחק בפועל (כלומר, לפי ההצעה בוזגלו יקבל 24 אלף דולר לחודש כשמספר החודשים המקסימלי הוא 10). בוזגלו, שהרוויח בעונה שעברה 450 אלף דולר, יקבל כמובן תנאים נלווים מעבר להצעה הכספית. על פי ההצעה של מכבי חיפה, אם בוזגלו יחזור לשחק בספטמבר, כפי שאביו טוען, הוא יקבל את רוב השכר. "שחר הוא ג'נטלמן, חשוב לו לשקם את מאור ושהוא יחזור לשחק כדורגל", אמר אתמול גורם במועדון. "מה שחשוב לו זה המשך הקריירה של השחקן, ולא תכנית ריאליטי". אגב, ההצעה הקודמת של מכבי חיפה הייתה נמוכה בהרבה וחלקה הותנה במספר מינימלי של הופעות בליגה.

עוד בנושא

מכבי חיפה שדרגה את ההצעה למאור בוזגלו, אך אביו לא הגיע איתה לסיכום
יעקב בוזגלו בנאום קאלט: "כסף לא חשוב? ברור, אלך למכולת עם כבוד וחום"

מאור בוזגלו ראיון לתוכנית "טוכמן וחמי" 6.5.18. קובי אליהו
"חשוב לשחר שמאור יחזור לשחק"/קובי אליהו

מקורבים למשא ומתן אמרו אתמול כי אין ספק שהתכנית בה מככבת המשפחה היא אחת הסיבות לקיום מסיבת העיתונאים. "אחרת איזה ערך יש לה?", אמר אותו מקורב. "בוזגלו באמת היה צריך לכנס מסיבת עיתונאים כדי לומר שהוא במשא ומתן עם מכבי חיפה? אין שום פרט שהוא חידש לאוהד הממוצע, גם לא את העובדה שהוא מעדיף לשחק במכבי חיפה", אמר. בחיפה, כפי שכבר פרסמנו אתמול, אין כוונה להציע את החוזה המקורי עליו חתם השחקן, כפי שבוזגלו האב דורש. "הפציעה אמנם ביטלה את החוזה, אבל ליענקל'ה מאוד אכפת ממנו. בוזגלו רוצה מכבי חיפה? שחר רוצה אותו כאן יותר".

חוץ מבוזגלו, מכבי חיפה עוסקת גם במושאלים שיחזרו בעונה הבאה. היום פורסמו השחקנים שיחזרו מהשאלה ויפתחו את מחנה האימונים בחודש הבא. השם המפתיע ברשימה הוא סאן מנחם, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה. פרט אליו זומנו גם עאיד חבשי, שון וייסמן, עפרי ארד ויהב גורפינקל. גם קפטן קבוצת הנוער ים כהן יגיע לפתיחת המחנה.

במקביל, נמשך המשא ומתן עם מיכיל קראמר. לחלוץ הוגשה הצעה כספית והוא העביר הצעה נגדית. כעת מנסים הצדדים להגיע לפשרה שתוביל לחתימה כבר בימים הקרובים.

במועדון עדיין עוקבים אחר מצבו של אופיר דוידזאדה, שסיים את תקופת ההשאלה במכבי תל אביב. אם יושאל שוב, חיפה תנסה לסגור איתו משום שמוחמד אלאך מעדיף להחתים מגן שמאלי ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully