וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייל נשאר בבית: איך הפכה טיילור סוויפט לכזאת דודה?

22.5.2018 / 9:54

הכוכבת בת ה-28 הגיעה לטקס פרסי המוזיקה של בילבורד בלאס וגאס במראה של אם חתן הבר מצווה מוויסקונסין, עם שמלה של ורסצ'ה קוטור + עלייה של כמה קילוגרמים. דווקא אחרי הפאזה האדג'ית שאימצה לעצמה, היינו מצפות ממנה ללמוד מריהאנה איך לשים ז** ולהמשיך להפציץ בכל הכוח

טיילור סוויפט לובשת ורסצ'ה קוטור בטקס פרסי בילבורד 2018. GettyImages
חבל, כי היא עדיין נראית חטובה להפליא. טיילור סוויפט על השטיח האדום של בילבורד/GettyImages

אחרי תקופה עמוסת שטיחים אדומים נערך טקס פרסי המוזיקה של מגזין בילבורד בלאס וגאס, ובהתאם הוצגה עייפות חומר מתבקשת לנוכח העובדה שכל השמלות השוות כבר נתפסו למט גאלה, לפסטיבל קאן או לאפטר פארטי של הארי ומייגן. גם המיקום הטראשי לא הוסיף לאווירת הסטייל, ומצעד המפורסמות שכן הגיעו לכבד את האירוע לא ממש הצליח להרים את הרף אליו הורגלנו בשבועיים האחרונים.

גם היעדרותן של מלכות הז'אנר - ריהאנה וביונסה - לא הוסיפה לחוסר הבאזז של כל הדבר הזה, וכך נותרנו עם קאמבק דודתי במיוחד של טיילור סוויפט, שהלכה על לוק של אם חתן הבר מצווה מוויסקונסין בשמלה של ורסצ'ה קוטור, ועל זה אנחנו צריכות להתעכב.

טיילור סוויפט לובשת ורסצ'ה קוטור בטקס פרסי בילבורד 2018. GettyImages
מכירות את הרגע הזה שבאים להתלבש, קולטים שעלינו שניים שלושה קילו - וכל האדג' והסטייל מתפנים לטובת בהלה חסרת מעצורים?/GettyImages

מכירות את הרגע הזה שבאים להתלבש, קולטים שעלינו שניים שלושה קילו - וכל האדג' והסטייל מתפנים לטובת בהלה חסרת מעצורים? אז זה מה שקרה לכוכבת הפופ האמריקאית וחבל כי א. היא עדיין נראית חטובה להפליא ו-ב. היינו מצפות ממנה להיות פחות אנושית, וממש כמו ריהאנה - לשים ז** ולהמשיך להפציץ בכל הכוח.

נראה כי אחרי שהתאמצה להציג סגנון בועט, קשוח וסקסי במסגרת אלבומה האחרון "Reputation", סוויפט בת ה-28 החליטה במודע להשאיר מאחור את העור השחור, הרשתות, הסווטשירטים הקרועים והאיפור האפל שעטתה על עצמה קצת אחרי שהסתכסכה עם קנייה וניסתה להמציא את עצמה מחדש - על מנת לכבוש שוב את קהל מעריציה המקורי, פשוטי העם האמריקאיים, אנשי הקאנטרי סייד, מצביעי טראמפ.

עוד באותו נושא

מלכה: ריהאנה משמינה וממשיכה ללבוש מה שבא לה

לכתבה המלאה
טיילור סוויפט לובשת ורסצ'ה קוטור בטקס פרסי בילבורד 2018. GettyImages
כבר לא בועטת, ובטח שלא קשוחה/GettyImages
טיילור סוויפט לובשת ורסצ'ה קוטור בטקס פרסי בילבורד 2018. GettyImages
כך נראית השמלה הזוועתית מאחור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully