וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוסטרליה ועד דובאי: מתחת לרדאר הפכה מעצבת ישראלית לאימפריה

21.5.2018 / 13:33

סבינה מוסייב מגשימה חלום של לא מעט מעצבים מקומיים, כשנכון לעכשיו מותג האופנה שלה נמכר במדינות נחשקות ברחבי העולם, ובין הקניינים נמצאים אתר אסוס והרשתות נורדסטרום ואנתרופולוג'י. "זה קרה בבום מסחרר, אף אחד לא ציפה לכזו מהירות. נכנסנו לעבודה אינטנסיבית"

קיץ 2018 של המעצבת סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
"יש כל הזמן אדרנלין והתרגשות בלתי פוסקים, אז אני נעה על האדים האלה ונדחפת מזה קדימה". סבינה מוסייב לקיץ 2018/שי יחזקאל
"זה מרגש ומהול בהמון גאווה. אני חושבת שיש היום בעולם מודעות מאוד גדולה ודרישה לסגנון ריזורטי"

כבר למעלה משנה שהמעצבת סבינה מוסייב מגשימה את חלומם של לא מעט מעצבים מקומיים כשהיא רושמת הצלחה ראויה לציון מעבר לים. היא אמנם עושה את זה די בשקט ביחס לרשימת הקמעונאים המרשימה איתם היא עובדת, אבל נכון להיום ניתן למצוא את המותג שלה באוסטרליה, קנדה, דובאי, אירופה וארה"ב, ובין הקניינים יש כמה מוכרים מאוד כמו אתרי האונליין ריבולב ואסוס והרשתות נורדסטרום ואנתרופולוג'י.

כעת, כשהיא בהריון (שני) מתקדם, משיקה המעצבת קולקציית קיץ חדשה, ומתפנה לדבר על השנתיים המטורפות שעברו עליה ועל בעלה מאיר שאוחז במושכות הניהול של כל המערך המסובך הזה.

קיץ 2018 של המעצבת סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
אווירה שמערבבת נשיות רכה ורומנטית עם נגיעות בוהו מרחפות/שי יחזקאל
"אנחנו מדינה חמה עם נשים עוצמתיות, יש לנו את נטע ברזילי וגל גדות - שהפכו את הנשיות הישראלית למאוד רלוונטית"

"זה התחיל מסוכן קטן בשאיפה לגשש בשוק הבינלאומי, ופתאום זה קרה לנו בבום מסחרר, אף אחד לא ציפה לכזו מהירות, היא מספרת לוואלה! אופנה. "יש לי צוות מדהים ונכנסנו לעבודה אינטנסיבית", היא מספרת, "לוגיסטית, לעבוד מישראל זה מאוד מורכב. חלק מהייצור בארץ, חלק באירופה ובקוריאה. ללקוחות האירופאיות מייצרים בסטנדרט של טקסטילים טבעיים שהתחזוקה שלהם מסובכת אבל הם יותר נושמים, והאמריקאיות מעדיפות בד סינתטי מההיבט של כביסה ופחות לגהץ".

איך את מסבירה את ההתלהבות מכתב היד שלך בכל כך הרבה קהלים שונים?
"קודם כל זה מרגש ומהול בהמון גאווה. אני חושבת שיש היום בעולם מודעות מאוד גדולה ודרישה לסגנון ריזורטי, ופה בישראל בגלל מזג האוויר זה הסטייל המתבקש. אנחנו מדינה חמה עם נשים עוצמתיות, יש לנו את נטע ברזילי וגל גדות - נציגות ישראליות בעולם שהפכו את הנשיות הישראלית למאוד רלוונטית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קיץ 2018 של המעצבת סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
יש גם דגמים מחויטים ומודרניים יותר פלאס חיבה לאדום/שי יחזקאל
"אני בודקת בכל דגם איך הלקוחה מרגישה עם הבגד, איך אפשר לשבת איתו, כמה הוא פרקטי ונוח לתפעול במלתחה"

"מעבר לזה, אני מאוד מושפעת מהלקוחות שלי. אני עושה המון סאמפלים ומנסה מלא פעמים לבדוק איך הלקוחה מרגישה עם הבגד, איך אפשר לשבת איתו, כמה הוא פרקטי ונוח לתפעול במלתחה. התגובות מכתיבות לי את הדרך, גם אם זה אומר לעשות את אותו הדגם עשר פעמים. כשעושים משהו שכל כך אוהבים, יש כל הזמן אדרנלין והתרגשות בלתי פוסקים, אז אני נעה על האדים האלה ונדחפת מזה קדימה" מספרת מוסייב.

"עכשיו, לקראת הלידה, אנחנו עובדים על שבע קולקציות במקביל כדי שאני אוכל לקחת חופשה וגם לספק את כל ההזמנות לשווקים השונים", היא מוסיפה.

"אני עובדת על ליין לבן לכלות שמחפשות את הסגנון הקליל. זה ממש מתבקש"

עבור קולקציית הקיץ החדשה שלה היא עיצבה לא פחות ממאה לוקים שזורמים לחנויות באופן הדרגתי, כשהאווירה השולטת מערבבת נשיות רכה ורומנטית עם נגיעות בוהו מרחפות בשמלות וטופים שמשדרים חופשה נצחית, לצד דגמים מחויטים ומודרניים יותר כמו מכנסיים רחבים עם מותן מודגשת וחצאית עיפרון עם שסע קדמי. אגף בגדי הערב מציע דגמים מוזהבים, צמודים יותר, אלגנטיים ומלאי גלאם.

מה היעד הבא שלך?
"עדיין לא מדברים על זה, אבל אני עובדת על ליין לבן לכלות. באות לפה המון בחורות שמחפשות את הסגנון הקליל, ואני רוצה לספק להן משהו מדויק שנע בין הסטייל הכלתי המפואר לסתם שמלה לבנה. זה מתבקש".

טווח מחירים: 550-1,890 שקלים. להשיג בחנות ברבי פנחס 3בשוק הפשפשים של יפו, ובאתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully