וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ המפתיע להכנת הצ'יפס הביתי הקריספי המושלם

23.5.2018 / 0:18

אתם עושים הכול כמעט לגמרי נכון - אבל אם תעזרו בטיפ הבא תוכלו להכין את הצ'יפס הקריספי הטעים והמושלם ביותר שהכנתם אי פעם. הסוד הוא בסבלנות

צלמים זמניים מורשים

בסרטון - הצ'יפסטאר באבן גבירול, תל אביב

עבור רבים מאתנו צ'יפס אינה בדיוק המנה האידיאלית להכנה ביתית, ולא בגלל שחס וחלילה אנחנו לא אוהבים צ'יפס. להפך. האהבה שלנו לצ'יפס כל כך גדולה שהמתכונים הביתיים שמסתובבים ברשת מעולם לא עשו עמם חסד ולכן נפסלו על הסף. השבוע אתר 9Honey Kitchen פרסם מתכון מעניין להכנת צ'יפס ביתי, שלטענתם אם נעקוב אחר הנחיותיו נגיע לתוצאה הכי קרובה לדבר האמיתי. במתכון מופיע טיפ אחד לפחות שכנראה מעולם לא עשיתם - והוא מתייחס לשלבי הטיגון. כן, לא מטגנים פעם אחת - אלא פעמיים.

אם אתם מחפשים מתכון מהיר, זה פחות מומלץ עבורכם כי הוא דורש יותר זמן ותשומת לב לפרטים. לצורך ההכנה תזדקקו רק לשני מרכיבים: תפוחי אדמה קלאסיים ושמן צמחי. תחילה עליכם לחתוך את תפוחי האדמה לצ'יפס בעובי 2 ס"מ. שטפו אותם במים כדי להסיר מהם את העמילן והכניסו אותם לסיר עם מים על אש גבוהה. הנמיכו מעט את האש כשהמים יגיעו לרתיחה ותנו לצ'יפס להתבשל ולהתרכך.

צ'יפס. ShutterStock
כך תכינו את הצ'יפס המושלם/ShutterStock

עוד בנושא:

אחרי ששלפתם וסיננתם את הצ'יפס, הכניסו אותם למקרר למשך שעתיים. לאחר מכן הוציאו מהמקרר והכניסו את הצ'יפס לטיגון עמוק בשמן צמחי בחום של 130 מעלות למשך 5 דקות עד שייראו יבשים. בסיום הזמן, הכניסו את תפוחי האדמה בחזרה למקרר למשך שעתיים נוספות. חממו שוב את השמן הצמחי, הפעם ל-180 מעלות, והשיבו אליו את הצ'יפס הקר. טגנו לעוד 8 דקות עד שיזהיבו ופזרו מלח ים לפני ההגשה. באתר מבטיחים שתקבלו ככה את הצ'יפס הפריך והטעים ביותר שהכנתם אי פעם. שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully