וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק אושפז באיכילוב, צפו ברגעי פינויו מהמטוס

לאחר שבוע של אשפוז בווינה, שב היום המוזיקאי צביקה פיק לישראל בטיסת אל-על ולאחר מכן אושפז במחלקה הנוירולוגית בבית החולים איכילוב. משפחתו סירבה לרדת עמו מן המטוס עד שכלי התקשורת עזבו את מתחם הנחיתה

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: צביקה פיק יורד מן המטוס מווינה בדרכו לבית החולים איכילוב. צילום: אבי אשכנזי)

הזמר צביקה פיק אושפז היום (חמישי) אחר הצהריים במחלקה הנוירולוגית בית החולים איכילוב, לאחר שהגיע לארץ בטיסה רפואית של אל-על ישראל, שיצא מנמל התעופה בווינה, בירת אוסטריה, בה המוזיקאי הישראלי היה מאושפז בשבוע האחרון. עם נחיתתו התחוללה דרמה קטנה במתחם הנחיתה, עת משפחתו של פיק סירבה לרדת מן המטוס ולהתפנות עמו לשדה התעופה עד שכלי התקשורת הרבים מסביבם יעזבו את המקום, מה שאכן קרה בסופו של דבר.

ביום רביעי שעבר חש פיק ברע בטיסת אל-על מלונדון לישראל. לאחר שרופא על המטוס החליט להתייעץ עם הרופא של אל-על, הוחלט להנחית את המטוס בעיר וינה שבאוסטריה והזמר אושפז בבית החולים בעיר. בימים האחרונים נפוצו שמועות אודות מצבו הבריאותי. עם זאת, איש יחסי הציבור של פיק הזים את השמועות והבהיר כי המוזיקאי צפוי לשוב לישראל בעקבות כך.

צביקה פיק. אור גפן,
בריאות שלמה. צביקה פיק/אור גפן

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים.

אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully