וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה המקום המושלם לשופינג המותגים שלך

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

3.5.2018 / 8:09

קניון איילון תמיד נמצא עם האצבע על הדופק, והחנויות מתעדכנות כל הזמן. אחרי שיפוץ גדול במיוחד הגיע הזמן להכיר את החנויות החדשות שירעננו לנו את חוויית השופינג. מ-ZARA HOME ועד STRADIVARIOUS, אלה הרשתות שמחכות לכם

בגדים של SUPERDRY. יחצ,
מותג האופנה הבריטי SUPERDRY/יחצ

ZARA HOME: החנות שעשתה לשוק ההום סטיילינג את מה שזארה עשתה לכל אישה בישראל. כשהרשת הגיעה לארץ, כל מה שיכולנו לחשוב עליו הוא כמה כיף שלא נצטרך ויתר אף פעם לקנות מזוודה נוספת כדי להביא לארץ את האקססוריז שלא יכולנו לעמוד בפניהם בכל אחד מ-500 הסיפים של המותג ברחבי העולם. קומה 2 בקניון אילון.

סט כלים של ZARA HOME. יחצ,
סט כלים של ZARA HOME/יחצ

STRADIVARIOUS: המותג האופנתי מונה למעלה מ-980 סניפים ב-66 מדינות בעולם, ובשנים האחרונות אין חובבת אופנה שיכולה לעבור ליד אחת החנויות מבלי לצאת עם שקית. קומה 2 בקניון אילון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוברול של STRADIVARIOUS. יחצ,
אוברול של STRADIVARIOUS/יחצ

MANGO: רשת האופנה הספרדית שיפצה ועיצבה מחדש את החנות שלה והשיקה קולקציית אביב-קיץ 2018 חדשנית ושיקית. לצד פרשנות מוצלחת לטרנדים הבולטים לעונה, המובאת בתמחור ובדגמים נגישים, הכניסו מעצבי הרשת טאץ' מגניב גם בפריטי המפתח שמקפיצים את הווייב הכללי. קומה 1 בקניון אילון.

קולקציה של MANGO. יחצ,
שמלה מתוך קולקציית אביב-קיץ 2018 של מנגו/יחצ

VANS: מותג הנעליים והביגוד הבינלאומי פתח חנות שמחה וצבעונית עם מגוון פריטי אופנה בועטים לגברים ונשים. קומה 1 בקניון אילון.

נעליים של VANS. יחצ,
נעליים של VANS/יחצ

SWAROWSKI: החנות האהובה על כל מי שרוצה להוסיף קצת זוהר לחיים פותחת סניף נוסף עם תכשיטים, מתנות לכל אירוע ואביזרי בית מרהיבים. קומה 1 בקניון אילון.

תכשיטים של SWAROWSKI. יחצ,
תכשיטים של SWAROWSKI/יחצ

FOOT LOCKER: החברה הקמעונאית הבינלאומית המובילה להנעלה, ביגוד ואקססוריז ספורט עם מותגים כמו VANS, NIKE, ADIDAS, PUME, NEW BALANCE וקולקציות בלעדיות בהלבשת ספורט, סניקרס ואקססוריז לגברים, נשים וילדים פותחת סניף חדש ומפנק לקהל חובב הספורט. קומה 2 בקניון אילון.

FOOT LOCKER. יחצ,
בגדים ונעליים ברשת FOOT LOCKER/יחצ

SUPERDRY: מותג האופנה הבריטי עם ניחוח הווינטג' המגניב מציע בגדי נשים וגברים, בגדי ספורט, קולקציית IDRIS (קולקציית פרמיום לגברים), קולקציית סקי, ג'ינסים, נעליים ואקססוריז נמצא עכשיו גם בקומה השנייה של קניון איילון. קומה 2 בקניון אילון.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

בגדים של מותג האופנה SUPERDRY. יחצ,
ניחוחות של וינטג'. מותג האופנה SUPERDRY/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully