וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך: מייבאך מציגה את הקרוסאובר היוקרתי בעולם

24.4.2018 / 11:37

מייבאך הזניקה בסין את הקרוסאובר הראשון בתולדותיה, לקראת הכשרת דגם סדרתי בשנה הבאה. פינוקים בלי סוף וגם יש מנוע, עם 750 כוחות סוס רחמנא ליצלן

אתר יצרן

מייבאך חשפו היום (שלישי) בתערוכת הרכב בסין (בייג'ין) את מה שלדעתם הוא חלומו הרטוב של כל מיליונר סיני - קרוסאובר סופר-מפואר המבוסס על רכבי מרצדס. הרכב נקרא, בפשטות Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury concept, והוא ממשיך את מסורתי רכבי הראווה של מייבאך המחודשת מהשנה הקודמת ("6 קופה קונספט").

המתחרים הישירים של המייבאך קרוסאובר יהיו בנטלי בנטיאגה, רולס רויס קולינן, וגם בעתיד, כנראה איזשהו קרוסאובר של אסטון מרטין וחברות רכב נוספות שבקנה שלהן דגמי אב-טיפוס (על מתחם החימר או על שולחן המחשב).

במייבאך אומרים שהכביש-שטח החדש מתהדר במידות מרווחות בדומה ל-S קלאס; אורכו מעל חמישה מטרים, רוחבו קצת יותר משני מטרים, גובהו 1.76 מטרים והוא נשען על צמיגים ענקיים בתוכם שוכנים חישוקי 24 אינטש ייחודים.

תא הנוסעים, לדברי מייבאך, משקף ניגודיות מסוימת בין פאר אולטימטיבי לרכבי ספורט, עם מושבים מהודרים אך חובקים את הגוף היטב, קוקפיט שבנוי בחלקו סביב הנהג להעצמת האווירה הספורטיבית, ובמרכזו זוג צגי 12 אינטש עם מוטיב השבכה המוכספת של מייבאך על רקע הקונסולה הראשית.

מערכת ההינע מורכבת מ-4 מנועים חשמליים (על בסיס הקונפיגורציה של מרצדס SLS אלקטריק). אלה מתורגמים להספק מרבי של 750 כוחות סוס עם הנעה כפולה, אשר מאפשרים לו להגיע למהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש. טווח הנסיעה על הסוללות עומד על 500 קילומטרים, כאשר למערכת קיימת אופציה לטעינה מהירה ב-5 דקות תמורת 100 קילומטרים. לרכב גם בקרת טעינה רצפתית (פלטפורמת הזנה חשמלית).

ואולם, המפתח למכירת הרכב לא טמון כמובן בביצועים, או בעיצוב (לטוב ולרע) אלא בחווית השהות במושב האחורי. במייבאך ציידו את אזור המחיה בריפודי נאפה בהירים, עיטורי עץ, מערכות שמע ותקשורת מתקדמות, כורסאות עם מגשים נשלפים, כולל ספלי חרסינה יוקרתיים, צלחות, קירור מובנה ועוד.

זהו הקונספט החמישי של מרצדס בסדרה של דגמי ראווה שהוצגו בין 2012 ל-2017, והוא מסמל עבורם קפיצה אל סגמנט חדש שעתיד לגלגל לקופתם הרבה מאוד כסף. רכב סדרתי בכל אופן, עשוי להופיע כבר בשנה הבאה. תרגישו חופשי להמר על מחיר, שנותר עדיין פתוח.

מייבאך קרוסאובר. יצרן, אתר יצרן
מייבאך קרוסאובר. בסוף כולם רוצים ג'יפון מפואר/אתר יצרן, יצרן
מייבאך קרוסאובר. יצרן, אתר יצרן
מייבאך קרוסאובר/אתר יצרן, יצרן
מייבאך קרוסאובר. יצרן, אתר יצרן
מייבאך קרוסאובר/אתר יצרן, יצרן
מייבאך קרוסאובר. יצרן, אתר יצרן
מייבאך קרוסאובר/אתר יצרן, יצרן
מייבאך קרוסאובר. יצרן, אתר יצרן
מייבאך קרוסאובר/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מייבאך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully