וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים כפי שהכרתם עומדים להשתנות: האפליקציה שתשנה לכם את חווית הקנייה

25.4.2018 / 8:18

אדם אמיתי בצד השני של הסמארטפון יצלם לכם את הבגד מזווית אחרת, יחפש דגם אחר או ישווה בין מידות. הכירו את אפליקציית שופרז, שתחבר אתכם לאנשים בחנויות ברחבי העולם שיעשו עבורכם שופינג חכם. ברביעי הקרוב תוכלו לקרוע את האאוטלט הכי שווה בניו יורק - אלה כל הפרטים

קניות באמצעות אתר שופרס. יחצ,
רשת חברתית שיוצרת ערוץ ישיר בין מקומיים שאוהבים אופנה ושופינג לאנשים שלא יכולים להגיע פיזית לחנות/יחצ

כל מי שאוהב שופינג יודע שעם כל הכבוד לקניות ברשת, יש דברים שעבורם חייבים להגיע לחנות. נכון, אתרי הקניות מאפשרים לנו לקנות כמעט הכול, אבל זה אף פעם לא באמת אותו הדבר. הרי בכל פעם שיש קרוב משפחה או חבר טוב שנוסעים לאחת הערים הגדולות, אנחנו תמיד מבקשים מהם להביא לנו משהו בחזרה - נעליים שאנחנו לא בטוחים לגבי המידה שלהן, תיק שנראה לא ברור בתמונה, או שמלה שאנחנו ממש לא מצליחות להבין אם היא רכה ונעימה או קשיחה וחונקת. בדיוק על הצורך הזה עונה אפליקציית שופרז - אפליקציה שמחברת בין אנשים שרוצים לקנות, לקניינים מקומיים שנמצאים בחנויות ברחבי העולם. למעשה זו רשת חברתית שיוצרת ערוץ ישיר בין מקומיים שאוהבים אופנה ושופינג לאנשים שלא יכולים להגיע פיזית לחנות (בעיקר כי החנות נמצאת במרחק טיסה).

הבונוס האמיתי של השירות הוא האפשרות לדבר עם אדם אמיתי שנמצא בחנות - אפשר לבקש תמונה מזווית אחרת, הסבר על המרקם של הבד, השוואה בין כמה מידות או כל דבר אחר. הרי כשיש אדם אמיתי מהצד השני של הסמארטפון, אנחנו יכולים להבין הרבה יותר טוב מה בדיוק אנחנו קונים, בדיוק כמו שהיינו עושים עם חבר שהגיע לחנות ועושה לנו טובה - רק שבמקרה הזה אין צורך להזמין את השופר לארוחה כאות תודה.

אפליקציית שופרס. יחצ,
האפליקציה מאפשרת שופינג בכמה צורות/יחצ

לקנות בלייב מותגים בניו יורק

האפליקציה מאפשרת שופינג בכמה צורות: יש אפשרות לבקר ב"פיד" בו מעלים השופרים דברים שהם אוהבים, להתרשם, לבחור ולהזמין, אפשר להתעדכן לגבי "צ'ק אין" של שופרים - שמודיעים מתי הם יגיעו לחנות מסוימת או לסייל ספציפי ולתקשר עם השופר בזמן שהוא בחנות, או לקנות במהלך אירוע Live Shopping - בו ישנם מספר גדול של "סופר שופרים" שמסתובבים בחנות ומעלים לאפליקציה מוצרים שונים, תמונות ומחירים.

במהלך האירוע ניתן להיכנס לאפליקציה, לדפדף ולחפש מותגים או מוצרים ובמידה ויש מוצר שרוצים אפשר להתחיל צ'ט - בו אפשר לבקש תמונות, דעה, הסבר ואפילו לחפש מוצרים אחרים. ניתן לרכוש עד 2 ק"ג ובכפוף לתקנות האפליקציה.

ב-25.4, בין השעות 19:00-00:00 (שעון ישראל) הולך להתקיים אירוע LIVE ב-Woodberry common premium outlets, אחד ממתחמי האאוטלט הגדולים והמוכרים ביותר בניו-יורק שמציע מותגים כמו Tory Burch, Max mara, AllSaints, Kate Spade ואחרים. המשלוחים בלייב זה יגיעו תוך 7 ימי עסקים ללקוח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תיק של קייד ספייד לרכישה דרך אפליקציית שופרס.
תיק של Kate Spade

מה שמייחד את האירוע הוא שהפעם שופרז מוותרים לקונים על עמלת המכירה! בכל קנייה באפליקציה ישנה עמלת קנייה לקניינים שלכם בגובה 15% מערך המוצר, באירוע השופינג ב-25.4 שופרז מממנים עבור הלקוחות את עמלת השופרים והרכישה תהיה ללא תשלום נוסף. בקנייה מעל 70$ גם המשלוח יהיה בחינם (כל עוד הפריט נכנס בתוך קופסה).

אם החלטתם לקנות, תשלמו על המוצר בצורה מאובטחת דרך PAYPAL. לאחר אישור סופי של הרכישה התשלום יועבר לפלטפורמת שופרז, שם הוא ישמר עד שתקבלו את החבילה, באריזה המקורית יחד עם הקבלה, ותאשרו שאכן קיבלתם את המוצר שהזמנתם. עכשיו כל מה שנשאר הוא להחליט מה בדיוק אתם צריכים לקראת הקיץ - האם זו שמלת חוף חדשה, תיק, כפכפים או דווקא ג'קט במחיר מצחיק, ולהתחיל לעשות שופינג בניו יורק!

רוצים לצאת לשופינג? הקליקו כאן והורידו את האפליקציה

פריטים של גאפ באאוטלט וודברי. יחצ,
מכנסי ג'ינס של גאפ/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף Shupperz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully