וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים

17.4.2018 / 17:18

איש יחסי הציבור מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים כשמשאית פגעה בו בעת שרכב על אופניים חשמליים ליד מגדלי עזריאלי בתל אביב. מורל ייצג לאורך השנים פוליטיקאים בכירים, וביניהם יצחק רבין ז"ל, בנימין נתניהו ואהוד ברק

מוטי מורל. ברני ארדוב
מוטי מורל/ברני ארדוב

איש יחסי הציבור מוטי מורל נהרג היום (שלישי) בתאונת דרכים. על פי המשטרה, משאית סמיטריילר פגעה במורל, שרכב על אופניים בתל אביב.

מורל (66) היה פרסומאי ויועץ תקשורת וותיק ומבכירי אנשי התקשורת הפוליטית בישראל. הוא ייסד את החברה מורל ושות' תקשורת ב-1985 והיה ידוע לאורך השנים בסגנון ה"אסרטיבי" שלו. מורל ייצג לאורך השנים פוליטיקאים בכירים, וביניהם יצחק רבין ז"ל, בנימין נתניהו ואהוד ברק. לפני כחמש שנים הודיע מורל כי הוא סוגר את משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה שבבעלותו וייצג מעתה באופן עצמאי "מספר מצומצם של לקוחות נבחרים", לדבריו.

מורל הוא פרסומאי בעברו, אך מתחילת שנות ה-2000 מתמקד בייעוץ אסטרטגי פוליטי. בין הסיסמאות עליהם הוא חתום "ישראל מחכה לרבין", "נתניהו טוב ליהודים" ו"פרס יחלק את ירושלים". הוא היה אחראי על הקמפיין של משה קצב במרוץ לנשיאות המדינה שניהל מול שמעון פרס, ועבד גם עם רון חולדאי.

ראש הממשלה מאחל יום עצמאות שמח לרגל חגיגות ה-70. לשכת העיתונות הממשלתית
בין הססמאות שטבע מורל: "נתניהו טוב ליהודים". רה"מ נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

בעבר היה שותף במשרד "מורל-צור" עם רונן צור, אולם דרכיהם של השניים נפרדו לפני כ-8 שנים. על לקוחותיהם של השניים נמנו חברת הנמלים, החברה לישראל, ועד עובדי התעשייה הצבאית, ועד עובדי חברת החשמל ורב בריח.

השניים גם העניקו ייעוץ תקשורתי לנשיא המדינה משה קצב, לאחר שהתפוצצה פרשת האונס וההטרדות המיניות ב-2006. לבסוף הם התפטרו ממתן ייעוץ תקשורתי לקצב מכיוון שבניגוד לעצתם בחר לקיים מסיבת עיתונאים בה האשים את כלי התקשורת ברדיפתו, ובמיוחד את חדשות 2.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס למותו של יועצו לשעבר ומסר: "שמעתי בצער רב על מותו הטראגי של מוטי מורל. מוטי עמד בשורה הראשונה של יועצי התקשורת בישראל. הוא בלט במקצועיותו, בתבונתו, בחדות מחשבתו ובמרצו הבלתי נלאה. רעייתי ואני מוסרים את תנחומינו העמוקים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully