וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מנות בשר שחייבים לנסות

18.4.2018 / 7:10

אם עדיין לא סימנתם וי ברשימה שלכם על חלק מהמנות האלה, יום העצמאות הוא מועד אולטימטיבי לתיקון העוול. 10 מנות הבשר הישראליות שחובה לטעום

שיפודי שקדים במוריס בשוק, ירושלים

שיפודי שקדים וטחול במוריס. דניאל אליסטר
שיפודי שקדים וטחול/דניאל אליסטר

לאחת ממנות הבשרים הטובות בירושלים יש רזומה של 50 שנה. תפריט הבשרים הפשוט והמצוין של מוריס בשוק כמעט ולא משתנה וטוב שכך, כי שיפוד השקדים של מוריס ביטון הוא סיבה בפני עצמה להגיע לירושלים. לצד הסלטים המצוינים ומגוון חלקי הפנים שמוריס מתמחה בהם כמו חוט שדרה, ביצי שור, כליות ועטינים, שיפוד השקדים הוא עסיסי ומעודן, מוריס מכין אותו בדייקנות כך שמתקבלת אחת ממנות השקדים הטובות בארץ.

מוריס (החמארה). רחוב התות 11, שוק מחנה יהודה, ירושלים. שיפודי מוריס (המסעדה) בית יעקב 4, ירושלים. 050-2445251

עוד מסעדות בשר מומלצות
סלטים שווים ליד הבשר
כל המתכונים ליום העצמאות

סטייק לבן אצל יונק, חיפה

יונק חיפה. אפיק גבאי
מנה חובה/אפיק גבאי

למרות שאצל יונק מנת הקבבים הרומנים היא מנת הדגל, הסטייק הלבן המפורסם שלו מביא אליו סועדים מכל הארץ כבר 70 שנה. הנתח עבה ונצלה בדיוק רב, ומוגש לצד שום, פלפל שחור ומלח, שתשימו בעצמכם. המחיר נוח במיוחד (50 שקלים ל-250 גרם) וסבירות גבוהה שזהו הסטייק הלבן הטוב שתוכלו למצוא בישראל, כך שהמחיר שלו הוא רק בונוס. כמובן שלצד זה תוכלו ליהנות מירקות כבושים ביתיים, איקרא, דג מלוח או צ'יפס.

קפה גלידה יונק. רחוב קיבוץ גלויות 23, חיפה, 04-8667929

עוד באותו נושא

לגזור ולשמור: הקצביות הכי טובות בארץ

לכתבה המלאה

אל עזרא ובניו מגיעים לא רק בגלל האוכל אלא גם בגלל הקונספט והאווירה. שיפודי הפרגיות נהדרים וזולים במיוחד, בוחרים אותם בעמדה אחת ואז נושאים אותם אל עבר עמדת הגריל שם מעבירים אותם לידי העובדים המופקדים על האש. בינתיים אפשר להתמקם, למצוא שולחן, לקחת קצת סלטים ושתיה, ולחזור לקחת את הקבב כשהוא מוכן. חוויה.

עזרא ובניו, רמב"ם 2 אזור, 03-5567171

אנטריקוט על העצם אצל איציק הגדול, יפו

איציק הגדול. נמרוד סונדרס
על העצם אצל איציק/נמרוד סונדרס

בין כל הסלטים שישימו לכם על השולחן אצל איציק הגדול תוכלו לקבל גם אנטריקוט על העצם, מה שנקרא פריים ריב. ללא ספק אחת ממנות הדגל של המקום שמגיש בשר כבר 22 שנה. הנתח שתקבלו גדול וטוב, מתובל בעדינות ויכול בכיף להספיק לשני אנשים. הבשר של איציק מגיע מגידול שעושים במיוחד בעבורו בדיר אל אסד ועובר טיפול מקצועי, בתפריט יש גם הרבה מנות שיפודים ונתחים נוספים אבל האנטריקוט על העצם הוא סיפוק כל הצרכים של קרניבור שהגיע ליפו (185 שקלים ל-500 גרם).

שיפודי איציק הגדול, דוד רזיאל 3 יפו, 03-6830033

סינטה של מסעדת מיטבר, הרצליה

מנות של מסעדת מיטבר. דרור עינב
בשר איכותי/דרור עינב

אם חשקה נפשכם בבשר הטוב ביותר שאפשר לאכול סורו להרצליה שם במסעדת מיטבר תוכלי להזמין נתח סינטה מצוין ולהיות בטוחים שהוא יטופל במקצוענות השמורה למי שאובססיבי לגבי בשר. התיבול עדין כך שהבשר מקבל את מלוא תשומת הלב, יש תוספות ומנות אחרות בתפריט, אבל נתח הסינטה של המיטבר הוא תמיד הצלחה.

מיטבר, הסדנאות 4 הרצליה, 09-9546000

עוף רוטיסרי בדא דא ודא, ת"א

עוף ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
עסיסי ורך/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ישראלים אוהבים עוף, ואין דרך טעימה יותר לאכול עוף מאשר זה המסתובב לו, מגיר נוזלים ואוסף טעמים, בתנור הרוטיסרי. לחובבי העוף זו המנה המושלמת, העוף נצלה באיטיות בחום גבוה, כמעט ואין תיבול ואפשר ממש להרגיש בטעמים של האש על העוף. בדא דא ודא תוכלי לקבל את העוף הצלוי בצלחת או בסנדביץ', אבל זה לא באמת משנה איך, הטעם מושלם.

דא דא ודא, רוטשילד 7 ת"א, 03-5511211

קבב במפגש התאומים, פתח תקווה

קבבים על לאפה במפגש התאומים.
עגולים ושמנמנים

הקבב, גם הוא מנכנסי צאן הברזל של הקולינריה המקומית אותה עיצבנו בעזרת מטבחים שהבאנו ממקומות אחרים. מי שאוהב את הקציצה הזו חייב להגיע לפתח תקווה, שם כבר מאז שנות ה-90 מכינים במפגש התאומים קבבים עגולים ושמנמנים בדיוק במידה, שמשודכים למטבוחה מצוינת ומגוון סלטים תומכים, בפיתה, בלאפה או בצלחת.

מפגש התאומים, המפלסים 19 פתח תקווה, 03-9217171

מעורב ירושלמי בסטקיית חצות, ירושלים

מעורב ירושלמי ב"סטקיית חצות". עומר מירון
מעורב על הפלנצ'ה/עומר מירון

ממש לא בטוח שכאן הומצאה מנת המעורב הירושלמי כפי שיש מי שטוען, וגם זו כנראה אחת ממנות המעורב הירשולמי הירקות שתוכלו למצוא בארצנו בת ה-70 שנה, אבל עם מוניטין משוגע, המעורב הירושלמי של חצות הוא אחד האהובים והמוכרים בירושלים ובארץ כולה. הפיתות חמות, התוספות מספקות, והמעורב עצמו נעשה במיומנות מחזה הודו, שישליק הודו, טחול, לבבות עוף ופרגיות, על פי המסורת הירושלמית ללא כבדים. אחד מהמאכלים היותר לגיטימיים בחצות הלילה.

חצות, אגריפס 121 ירושלים, 073-7584204

צלעות כבש באל באבור, אום אל פחם

צלעות כבש במסעדת אל באבור. אנטולי מיכאלו,
לחובבי הצלעות/אנטולי מיכאלו

צלעות הכבש המפורסמות במסעדה הוותיקה הזאת הם המנה מהתפריט שנרשמת הכי הרבה על פנקסי המלצרים. עם רזומה של 19 שנה, באל באבור מגישים מגוון מנות בשרים ומנות מהמטבח הערבי, אבל יש מי שמגיע במיוחד בשביל צלעות הכבש. בשר הכבש מעודן ורך, הוא מקבל את תשומת הלב הנכונה מהגריל ומשתדך למגוון תוספות שרק משבחות אותו. זה המקום לצלעות.

אל באבור, צומת אין איברהים אום אל פחם, 04-6110691

חובבי הנקניקיות יכולים למצוא הרבה נקניקיות משובחות ברחבי הארץ אבל אם תגיעו צפונה, למסעדת הבשרים טיביס, תוכלו לטעום את הנקניקיות הכפריות תוצרת בית, אולי תגיעו ביום שזה יהיה מרגז עגל או ביום של נקנקיית חלקי פנים, יש כל מיני אלטרנטיבות, תלוי מה ייצא מהמטבח באותו יום. בכל מקרה, לא נשכח לטיביס שהביאה את נקניקיות הבוטיק לעולם המסעדנות.

טיביס. חוות ורד הגליל. 04-6330885.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully