וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט כחול, לבן: חידון הסלבס הישראלי הכי סקסי

וואלה! סלבס

19.4.2018 / 0:34

70 שנות רכילות ישראלית לא היו שלמות בלי רגעים סקסיים, של זוגיות והמון עור חשוף, לא? לכבוד יום העצמאות, וואלה! סלבס אספה כמה מהשאלות הכי עסיסיות לחידון טריוויה - שיוכיח עד כמה אתם אוהבים את המפורסמים שלכם רטובים. ליקוק נעים

סקס - חושבים על זה, רוצים את זה, עושים את זה גם ובעיקר מדברים על מאז ראשית ימי האנושות - כמו גם ב-70 שנות העצמאות הישראלית האחרונות. במהלך העשורים שחלפו מאז הוקמה המדינה, עולם הרכילות המקומי שפע בשלל סיפורי זימה, רומנים אסורים ומתוקשרים, יציאות מהארון, חיבוקים וליקוקים, פרידות ואיחודים רומנטיים, שמועות ולא מעט תמונות מסעירות (שלא לדבר על סרטונים מיניים). כמה פאן? מאוד.

אילוסטרציה חידון סקס סלבס עצמאות 2018. מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה חידון סקס סלבס עצמאות 2018/מערכת וואלה! NEWS

הצברים חובבי הצהוב אולי זוכרים כמה מקרים של חילופי זוגות, שבירת של טאבו או שמועות שנוגעות לעניינים שבינו לבינה (לבינו, לבינה וכן הלאה) שצצו במדורי הרכילות (אך גם הגיעו מפעם לפעם לעמודי החדשות) בחלוף השנים. כך שלכבוד החג, וואלה! סלבס החליטה לרכז כמה מהסיפורים המעניינים ביותר, לחידון טריוויה ג'וסי ומשוחרר בהחלט.

רכלו על הרכילות הישראלית הסקסית בפייסבוק

מי לא החליט להפרד מהארוס רגע לפני החתונה, מתי צפיתם ביחסי מין שהסעירו את המדינה, איזה שלד מיני לא נשלף מהארון לקידום עצמי ומי הטופ מודל שנישאה לוומנייזר שדגם את ביצת הבידור המקומית? נראה אתכם עונים נכונה על החידון הכי ישראלי הבא. בהצלחה, נשיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully