וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן שוחרר והחליט לתבוע, הצעירה העידה: יחסי מין היו בהסכמה

חלוץ בית"ר ירושלים ושניים מחבריו שוחררו, עורכי דינו יגישו תביעות נגד המכפישים. הצעירה טענה שהפצת הסרטון לא היתה בהסכמתה, ולכן המשטרה הודיעה כי החקירה מתרכזת אך ורק בנושא זה

ברני ארדוב

חקירת הסרטון בו נראים הכדורגלנים אנתוני וארן, בר מזרחי, מישל רוס ורותם בוסקילה בעיצומו של אקט מיני משפיל עם אישה, נמשכה היום. המשטרה הגיעה הבוקר (רביעי) לביתו של בר מזרחי - זה שצילם את הסרטון - ועיכבה אותו לחקירה. בהמשך היום גם רוס עוכב ווארן זומן לחקירה. בשעות אחר הצהריים התברר שהצעירה העידה שיחסי המין נעשו בהסכמה ולכן המשטרה חוקרת רק את הפצת הסרטון.



עוד בנושא

אחד המעורבים: "יום אחרי המקרה, הסרטון כבר לא היה אצלנו בטלפונים"
אחד השחקנים בסרטון: "הבחורה הייתה בהכרה"
המשטרה פתחה בחקירה פלילית בעקבות הסרטון שפורסם

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן מגיע לחקירה לצד עו"ד אודי בר, עו"ד חיים אברג'יל. ברני ארדוב
איך זה ייגמר? וארן מגיע לחקירה/ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה/ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה/ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה/ברני ארדוב

22:14: אחרי העדות של הצעירה שהדברים נעשו בהסכמה, אנתוני וארן מתכוון לתבוע בקרוב את האנשים והגורמים שהכפישו את שמו והגדירו אותו "אנס" ו"מתעלל בבחורה מחוסרת הכרה". עורכי הדין של השחקן יעברו על כל הפרטים והמתקיפים ולאחר מכן יוחלט אילו גורמים לתבוע. לפרסום על כוונתו של וארן לתבוע

19:47: בעקבות ההתפתחויות האחרונות בית"ר נורדיה החליטה לבטל את השעיית מישל רוס והוא יחזור לסגל במשחק נגד קרית גת.

17:27: הצעירה שצולמה בסרטון העידה במשטרה, וסיפרה כי יחסי המין שנראים בסרטון היו בהסכמה. עם זאת, טענה הצעירה שהפצת הסרטון לא היתה על דעתה, ולכן המשטרה הודיעה כי החקירה מתרכזת אך ורק בנושא זה.

17:08: דוברות המשטרה הודיעה כי שלושת הנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים. "השלושה נחקרו בחשד לעבירה על חוק למניעת הטרדה מינית-פרסום סרט המתמקד במיניותו של אדם בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו, לבזות אותו וללא הסכמה", נמסר מדוברות משטרת מרכז. "על השלושה נאסר ליצור קשר עם שאר המעורבים בפרשה ושלושתם התחייבו להתייצב לחקירות. החקירה נמשכת. החשוד הרביעי עדיין מעוכב לחקירה".

13:02: אנתוני וארן הגיע לחקירה. גם הוא, כמו יתר חבריו, נחקר אך ורק על הפצת הסרטון, ולא מואשם בסעיפים אחרים.

12:15: במ.ס אשדוד, קבוצת נעוריו של מישל רוס, התייחסו הבוקר לחשדות נגדו בהפתעה. "בעיני רבים במ.ס. אשדוד הוא לא נופל בכישרון שלו מניב זריהן", אמר היום גורם בקבוצה. "הוא יכול היה להגיע הרבה יותר רחוק בכדורגל" (יניב טוכמן).

מישל רוס אחד המעורבים בפרשת הסרטון המיני. לירון מולדובן
מישל רוס מגיע לחקירה, היום/לירון מולדובן

12:10: במהלך השהות בתחנת המשטרה ביבנה, מישל רוס התבקש על ידי החוקרים למסור את מכשיר הטלפון הנייד שלו לבדיקה והוא ניאות לעשות כן. גם הבוקר רוס עדיין לא שכר את שירותיו של עורך דין וטען בפני חבריו כי אין לו מה להסתיר ומבחינתו הדברים ברורים.

בקבוצתו בית"ר נורדיה מליגה א' החליטו להשעות אותו מהמשחק הקרוב שלהם בקרית גת, אך יחד עם זאת הוחלט כי רוס יתאמן במסגרת הקבוצה ולא יושעה מהפעילות היומיומית עד אשר יתבררו פרטים נוספים. בבית"ר נורדיה גם ביקשו לזרז את החקירה המשטרתית ולמסור בהקדם הצהרה בדבר הפרשה (יניב טוכמן).

11:35: פרט לאנתוני וארן ובר מזרחי, גם מישל רוס הגיע לחקירה אחרי שעוכב על ידי המשטרה. גם במקרה שלו מחשבו האישי הוחרם על ידי המשטרה. וארן הגיע עם עורך דינו עו"ד משה יוחאי (אופיר סער).

10:05: עורך הדין של מזרחי אמר לתקשורת לאחר החקירה: "אני מעריך שהיום הפארסה הזאת תסתיים. לאחר שהמשטרה תחקור ותבין את נסיבות המקרה ואת מה שקדם למקרה, ובכלל את הסרטון שהופץ את העשר שניות האלו, אני מעריך שהחשוד ישוחרר והמשטרה תעזוב את התיק הזה והתלונה שהגישו חברות הכנסת תבוטל".

משטרת יבנה, תחנת משטרה ביבנה. לירון מולדובן
משטרת יבנה, היום/לירון מולדובן

09:11: בר מזרחי שעוכב בבוקר אמר במהלך העיכוב בביתו: "הכרתי את הבחורה עוד לפני האירוע, הייתה לנו היכרות של שנתיים ונפגשנו כמה פעמים. זה היה היום הולדת שלה והכל היה בהסכמה ובהכרה מלאה. הדבר האחרון שרציתי זה שהיא תיפגע מכל זה". אגב, השחקן טוען כי לא הוא זה שהפיץ את הסרטון לרשתות החברתיות (אופיר סער).

07:57: נציגי השחקנים אמרו עוד אתמול: "אנחנו מקווים שזה ייגמר כמה שיותר מהר. יש עוד סרטונים שאנחנו מקווים שהמשטרה לא תצטרך להיחשף אליהם, הסרטונים הללו מוכיחים הכל. הבחורה ממילא נפגעה מהפרסום וההפצה והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה שהיא תיפגע מעבר לכך" (אופיר סער).

אחד השחקנים אף אמר אתמול: "לא מבין איך זה הגיע למצב הזה, הכל היה בהסכמה ולכן אני גם רגוע ובשלב הזה לא לוקח עורך דין, רק אם יזמינו אותי לחקירה ואבין שאין לי ברירה, אין לי מה לקחת עורך דין שאני יודע שלא עשיתי כלום. כולכם מסתכלים על הצד של הבחורה ואנחנו כאילו הרעים. הם לא יודעים שאחד לפני חתונה, השני בזוגיות ואת אנתוני הרגו רק כי הוא שחקן בית"ר ירושלים ונהיה מפורסם" (אופיר סער).

07:54: בר מזרחי, שצילם את הסרטון, עוכב על ידי המשטרה מביתו בשעת בוקר מוקדמת. מביתו הוחרם גם מחשבו האישי (אבי אשכנזי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully