וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת שיאים: קנדל ג'נר מציגה את השמלה הקצרה בתבל

24.3.2018 / 9:57

האחות במשפחה הכי אייקונית בעולם הגיעה להתארח בתכנית של אלן דג'נרס כשהיא לבושה בשמלה קצרצרה, שאפילו הטייטל "מיני" עושה עמה חסד. מה שכן, הביקורות היו מפרגנות: "השמלה מחמיאה לרגליים הארוכות שלה"

צילום מסך

נראה לנו שאפשר להרים טלפון לוועדה שקובעת שיאי גינס. קנדל ג'נר הצליחה לשבור שיא כשלבשה את השמלה הקצרה בתבל. ועכשיו ברצינות, הטייטל "שמלת מיני" עושה חסד עם שמלה הקצרצרה שהחליטה הדוגמנית ללבוש כשהגיעה להתארח באולפן התכנית של אלן דג'נרס.

ג'נר הגיעה לבושה בשמלת ערב רטרו של מגדה בוטרים בצבע כחול עם נקודות לבנות. מעבר לאורך, הקצר מאוד כאמור, מדובר בדגם א-סימטרי שחושף כתף אחת. את הלוק השלימה ג'נר עם סרט ראש שחור, נעלי עקב של ג'יאנויטו רוסי ושפתון אדום.

קנדל ג'נר אלן דג'נרס. יוטיוב, צילום מסך
הסיקסטיז עושים לך טוב. קנדל ג'נר באולפן של אלן דג'נרס/צילום מסך, יוטיוב

אפילו שציפינו שאורך השמלה יגרור לא מעט תגובות זועמות, כיאה לכל הופעה של משפחתה קרדשיאן-ג'נר, הלוק שלה, ששאב השראה מהסיקסטיז, זכה דווקא לביקורות חיוביות. המבקרים, הגולשים והצופים שהביעו דעתם על הלוק של ג'נר טענו כי השמלה הקצרה מחמיאה לה היות והיא חושפת את רגליה הארוכות. נוסף לכך, נטען כי הלוק הכולל נראה עדין אך נוצץ.

עוד באותו נושא

מה גרם לקנדל ג'נר לוותר על שבוע האופנה?

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר אלן דג'נרס. יוטיוב, צילום מסך
"להיות דודה קנדל ממש מתאים לי עכשיו"/צילום מסך, יוטיוב
"יש רגעים שאני שואלת את עצמי אם אני רוצה להיות אמא עכשיו, והתשובה היא לא. אני יכולה לחכות עוד קצת"

ג'נר שוחחה באולפן על השער החדש שלה במגזין ווג, על ילדים וכמובן על המשפחה האייקונית שלה. ג'נר בת ה-22 היא היחידה מבין האחיות המפורסמות שלה - קים, קורטני, קלואי וקיילי - שאין לה ילדים או לא בדרך להפוך לאמא. "יש רגעים שאני שואלת את עצמי אם אני רוצה להיות אמא עכשיו, והתשובה היא לא. אני יכולה לחכות עוד קצת. מה שכן, זה מדהים שיש כל כך הרבה תינוקות סביבי שאני יכולה לשחק איתם. הם ממש חמודים. להיות דודה קנדל ממש מתאים לי עכשיו".

רגע השיא באולפן היה כשג'נר חשפה קעקוע של המילה "מיאו" בחלק הפנימי של השפה התחתונה שלה, שאותו עשתה ברגע של שכרות. "לא חשבתי בברור, הייתי שיכורה", הסבירה ג'נר. "בחרתי במילה 'מיאו' כי זה הדבר הראשון שעלה לי לראש".

קנדל ג'נר אלן דג'נרס. יוטיוב, צילום מסך
השמלה מחמיאה לרגליים/צילום מסך, יוטיוב
קנדל ג'נר. GettyImages
תמיד לובשת שמלות קצרצרות/GettyImages
קנדל ג'נר על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
יודעת לדפוק הופעות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully