וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשנות את העולם: אפל המציאה מקלדת אנטי-פירורים

15.3.2018 / 9:04

טוב, אולי לא באמת לשנות את העולם אבל אין ספק שמה שאנחנו זקוקים לו באמת זה מחשב עם מקלדת דוחה פירורים ולכלוך. כרגע מדובר רק במסמך פטנט, אבל אנחנו מקווים שהפיתוח יהפוך למציאות בקרוב

מקלדת פירורים קרקר. ShutterStock
לא תאמינו כמה לכלוך יש לכם בתוך המקלדת./ShutterStock

זו תקופה ארוכה שענקית הטכנולוגיה האמריקנית סופגת ביקורת על כך שבשנים האחרונות היא בעיקר נגררת אחר היצרניות המתחרות ולא מחדשת כפי שהרגילה אותנו טרם מותו של סטיב ג'ובס, אך נראה שהפעם אפל הצליחה להבריק אפילו לפי הרף שהיא הציבה. פטנט חדש שרשמה החברה עשוי לשים סוף לאחת הדברים המגעילים שמלווים כל משתמש מחשב - כמות הטינופת, הפירורים והשיערות שמצטברים מתחת למקשים.

לפי השרטוטים שהוגשו למשרד רישום הפטנטים, נראה כי אפל מתכננת לשלב תחת המקלדות במחשבי מקבוק שלה מעין מברשות וכיסויים קטנים שימנעו מראש את חדירתם של הפירורים הקטנים. בנוסף, מראה הפטנט כי בלחיצה על מקש ייעודי ישוחרר חומר שיעיף החוצה את הפירורים שהצליחו להיכנס למקלדת.

לא ניתן להבין מהשרטוטים במסמכי הפטנט האם מדובר במקלדת חדשה לגמרי למחשבי מקבוק העתידיים של החברה, או בשדרוג למקלדות הקיימות. בדגמי המקבוק פרו החדשים, שהושקו לפני כשנה, אפל הקטינה עוד יותר את המקלדת ואולי נראה שדרוג נוסף של המקלדת מוקדם מהצפוי.

מקלדת נגד פירורים של אפל. צילום מסך
השרטוט של אפל מראה מערכת שיושבת מתחת למקשים ומקפידה שהלכלוך יישאר בחוץ./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully