וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא, אל תחטיף: מפורסמים שהוריהם הסתבכו עם החוק

וואלה! סלבס

20.3.2018 / 12:02

אם חשבתם שאביה של עדי ביטי הוא ההורה היחיד בתעשיית הבידור שהסתבך עם החוק והכתים את שם ילדו המפורסם - אתם כנראה שוכחים את דני ביטון, רפי רפאלי ודקל יהלומי. וואלה! סלבס פותחת תיק

אביו של אייל גולן ועובד בחברת ההפקות יישארו במעצר/צילום: דניאל בוק, ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

תעשיית הבידור המקומית הייתה כמרחקה בשבוע האחרון - והכל בגלל אבא אחד של זמרת מאוד מפורסמת, שנעצר בחשד שניהל תכתובות בעל תוכן מיני עם מעריצותיה הקטינות, בזמן שניהל את קבוצת המעריצים הסלולרית שלה.

כעת, הותר לפרסום כי החשוד בעבירה המדוברת הוא רונן ביטי, אביה של הזמרת הצעירה, עדי ביטי, שעל פי החשד ניצל את מעמדו כמנהל קבוצת הווטסאפ של מעריצות הזמרת - וניהל שיחות בעלות תוכן מיני עם בנות קטינות שבסך הכל רצו לשלוח את אהבתן לזמרת שהן כל כך מעריצות.

הארכת מעצר לרונן ביטי, אבא של עדי ביטי, בית משפט השלום ראשון לציון, 20 במרץ 2018. יותם רונן
אביה של ביטי בבית המשפט/יותם רונן

בעקבות המקרה, פשפשה וואלה! סלבס בארכיון ומצאה כי בתעשיית הבידור קיימים עוד הורים לילדים מפורסמים שהסתבכו עם החוק, בצורה כזו או אחרת - ועל הדרך הכתימו גם את שמם הטוב של ילדיהם. כי מי לא זוכר את פרשת רפי רפאלי והמשטרה, דני ביטון (אביו של אייל גולן) ופרשת הקטינות, ואם תלכו ממש אחורה בזמן, תזכרו גם בדקל יהלומי, אביה של מתמודדת "כוכב נולד", תמר יהלומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אביה של בר | רפי רפאלי VS משטרת ישראל

בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010. GettyImages
בימים טובים יותר. רפי ובר רפאלי/GettyImages

קיץ 2016 היה סוער במיוחד עבור משפחת רפאלי, שלא רק קיבלה לעולם את בתה הבכורה של הדוגמנית, ליב עזרא - אלא נאלצה להתמודד עם מעצרו של אביה של בר רפאלי. הכל החל בתלונה על רעש חזק שבקעה מבית משפחת רפאלי בהוד השרון, אז הגיעו למקום שוטרים שהתעמתו עם רפי רפאלי, מה שהפך לסצנה שבסופה האב נלקח לחקירה במשטרת כפר סבא ונחשד בעבירות של הפרעה לשוטר, תקיפת השוטרים, העלבת עובד ציבור ועוד. התיק, נסגר במאי 2017 כי הראיות לא הצביעו על "הצדקה להעמדה לדין".

אביו של אייל גולן | דני ביטון ופרשת הנערות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא מדברים. אייל גולן ודני ביטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחסי אב ובן? הצחקתם את אייל גולן שנמצא בנתק מוחלט מאביו דני ביטון מאז שנת 2013, אז התפוצצה פרשת "משחקי חברה" (או "פרשת הקטינות") - שבהמלכה הואשם אביו של הזמר בהדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראייה. בעוד שהזמר עצמו יצא נקי וחף מפשע בתום החקירות הממושכות שעבר, בחשד לניצול מיני של שלוש מעריצות קטינות, אביו ביטון הודה במעשים וריצה כשנתיים של מאסר במסגרת הסדר טיעון שנחתם מולו. מאז, היחסים בין השניים לא חזרו לעצמם.

אביה של כוכבת שלא נולדה | דקל יהלומי מזייף קולות

תמר יהלומי. רונן אקרמן,
זייף בספירה. תמר יהלומי/רונן אקרמן

זוכרים שאי שם בשנת 2011, רגע לפני חצי גמר העונה התשיעית של "כוכב נולד", הפקת התוכנית חשפה שההצבעות בשתי התכניות האחרונות הוטו לטובת המתמודדת תמר יהלומי? כנראה שלא, אבל האשם בכך, כפי שנחשף מאוחר יותר, היה אביה של המתמודדת המזמרת, דקל יהלומי, שרצה לעשות הכל כדי שבתו תנצח. "בשם בתי תמר, אני מבקש להודיע לכם כי לאור הפרסומים בעניין ההצבעות ל'כוכב נולד' בימים האחרונים החליטה תמר שלא להמשיך ולהתמודד בתוכנית", כתב אבא יהלומי במכתב בו הודה במעורבותו בפרשה. אופסי.

עדי ביטי. ליאור פינקסון, מערכת וואלה! NEWS
במרכז הסערה. עדי ביטי/מערכת וואלה! NEWS, ליאור פינקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully