וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: "כשבכר פועל ככה, הוא מתכנן הפתעה"

שחקני האלופה דרוכים לאחר שהמאמן לא תרגל הרכב וזימן 20 שחקנים, ביניהם מליקסון ושהר שעשוי לפתוח. גולדברג צפוי להמשיך בהרכב האורחת, בן זקן ביקש לסייע למגנים מול וואקמה (א', 21:00, ספ'5)

מחזור 24הסתיים25/02/2018
הפועל באר שבע
  • ממן (31)
1:1
  • (60) סילבסטר
בית"ר ירושלים
צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע לקראת המשחק

הפועל באר שבע:

האלופה השלימה את ההכנות למשחק הצמרת הלוהט מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים, כאשר המאמן ברק בכר זימן 20 שחקנים לסגל ומהם יקבע את הסגל הסופי. מיכאל אוחנה שוב לא זומן ויהיה מחוץ לסגל, כמו גם הרכש ואדים מנזון שעדיין לא זכה לדקת ליגה אחת. מאור מליקסון ובן שהר זומנו וייתכן כי החלוץ יפתח בהרכב. בכר לא תרגל הרכב והשחקנים יגלו מי ה-11 רק בסמוך למשחק. "בדרך כלל כשברק פועל ככה אז הוא מתכנן הפתעה", קבע שחקן בקבוצה. "יש דריכות מאוד גדולה אצל כולם".

בית"ר ירושלים:

בני בן זקן לא תרגל הרכב באימון המסכם של הקבוצה וההערכה היא כי לא יהיו שינויים ב-11 שיפתחו. שון גולדברג אמור להמשיך לקבל קרדיט על חשבונו של מרסל הייסטר בעמדת המגן השמאלי, ואילו אנטואן קונטה יפתח כמגן ימני. המאמן הזמין 20 שחקנים ורק לקראת המשחק ינפה שניים. מי שלא נכללים בסגל הם ז'אורז'יניו הפצוע ועידן ורד המחלים ממחלה. בן זקן הראה לשחקנים וידאו של באר שבע עם דגש על היציאות קדימה של המגנים. בנוגע לאנתוני וואקמה ואולי גם מאור מליקסון, ביקש המאמן מהקשרים לתת סיוע למגנים בכל רגע נתון. בהנחת העבודה של בית"ר, מליקסון ובן שהר כשירים ויפתחו במשחק.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "יש לנו הרגשה טובה. אנחנו באים לתת פייט ולהוכיח שאנחנו ראויים לרמות האלה. באר שבע הקבוצה הכי חזקה בארץ ועוד בבית שלה ששם היא בכלל לא מפסידה, אבל נעשה לה חיים קשים". לאחר המשחק אמור להתחדש המשא ומתן עם איתי שכטר, כאשר השחקן שב והדגיש כי לא יחתום על חוזה של פחות משנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע דן איינבינדר מול שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. ברני ארדוב
יצטרך עזרה בצד ימין. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן ב-15 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות: 11 ניצחונות להפועל באר שבע וארבע תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:1 ביתי ב-13 באפריל 2013 משער של אבי ריקן. בבאר שבע היא לא ניצחה מאז 30 באוגוסט 2011, אז עמית בן שושן קבע 0:1 במחזור הפתיחה בווסרמיל.

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד באצטדיון טרנר במסגרת ליגת העל. הרצף עומד כעת על 46 משחקים (36 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו). רק ורדאר סקופיה מחזיקה ברצף פעיל ארוך יותר באירופה עם 67 משחקי בית ללא הפסד בליגה המקדונית.

* אגב, בגביע הטוטו, בית"ר ניצחה בטרנר 0:3 בתחילת העונה וגם בפנדלים בדצמבר 2015.

* גם לבית"ר ירושלים יש רצף ארוך משלה - 29 משחקי ליגה רצופים בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק 10 משחקים מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

* קלאודמיר כבש במחזור הקודם את שער השדה הראשון שלו העונה והגיע לתשעה שערי ליגה, כך שהוא רחוק גול אחד מהשוואת שיאו האישי - 10 שערי ליגה במדי נסיונל הפורטוגלית ב-2011/12.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טרנר
קהל: 15712

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully