וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך פחות משנה: מנכ"ל הקאמרי, שמוליק יפרח, התפטר מתפקידו

23.2.2018 / 13:56

בתום פחות משנה, הודיע במפתיע מנכ"ל הקאמרי, שמוליק יפרח, על התפטרותו מהתפקיד, לטענתו "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". יפרח נכנס לתפקידו רק במאי, לאחר פרישת נעם סמל. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, מסר כי הוא "מקבל בצער את הודעתו של יפרח"

שמוליק יפרח. Creative Commons
שמוליק יפרח/Creative Commons

בתום פחות משנה, הודיע מנכ"ל הקאמרי, שמוליק יפרח, על התפטרותו מהתפקיד, לטענתו "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". יפרח נכנס לתפקיד רק במאי האחרון.

בהודעת ההתפטרות שמסר אתמול (חמישי) יפרח ליו"ר הוועד המנהל, עו"ד עפר שחל, הוא כתב: "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות, אני נאלץ להתפטר מתפקידי כמנכ"ל התיאטרון. קשה להסביר במלים את מידת הצער שאני חש, ואולם יש נסיבות בהן סדרי העדיפויות - מכתיבים קבלת החלטות לא קלות כגון זו. אני מודה לכולם על ההזדמנות הנפלאה, על האמון והתמיכה. הקאמרי הוא התיאטרון המוביל בישראל. זכיתי בתקופה הקצרה בה כיהנתי כמנכל לחוות אישית את עוצמתו של התיאטרון, הובלתו האמנותית ואיכות עובדיו ושחקניו. בהצלחה רבה".

הקאמרי. מגד גוזני
שמוליק יפרח/מגד גוזני

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, המשמש גם כיו"ר מועצת תיאטרון הקאמרי, מסר כי הוא "קיבל בצער את הודעתו של שמוליק יפרח בדבר החלטתו לפרוש מניהול התיאטרון הקאמרי, אך כמובן מכבד את רצונו ומאחל לו הצלחה. מועצת הנאמנות והועד המנהל יפעלו יחד עם שמוליק יפרח והנהלת התיאטרון כדי שפעילותו המוצלחת של התיאטרון תימשך כסדרה עד לבחירת מנהל חדש".

יפרח נולד וגדל בדימונה. הוא בוגר בית הספר למשחק בית צבי. בתום לימודיו שיחק כמה שנים בתיאטרון באר שבע. בהמשך עבר לפעילות ניהולית וחינוכית: ביים קבוצות משחק בדרום, ניהל מתנ"ס בדימונה במשך 3 שנים, היה אחראי על בית הספר לתקשורת בעיר וריכז את מגמת תיאטרון בשני בתי ספר בבאר שבע. בנוסף, יפרח הקים עם רפי ניב את בית הספר למשחק ולאמנויות הבמה גודמן בבאר שבע, בו הוא מכהן כמנהל. בשנת 2010 החליף את נתן דטנר בתפקיד מנכ"ל ומנהל אמנותי של תיאטרון באר שבע. במאי 2017 נכנס לתפקידו כמנכ"ל הקאמרי, לאחר שנעם סמל פרש מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully