וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוג'י הלובסטר הוחלף בגלל טעות. מצליחים לזהות מה השתנה?

23.2.2018 / 7:50

"אנחנו שומעים אתכם, עשינו כמה טעויות ואנחנו מתקנים אותן", אמרו בארגון היוניקוד האחראי על האימוג'ים בעולם, לאחר שאפילו סנאטור אמריקני הצטרף למחאה ברשת

אימוג'י לובסטר. צילום מסך
מזהים את ההבדלים? ספרו את הרגליים./צילום מסך

ארגון היוניקוד, האחראי על הרגולציה בעולם האימוג'י, הכריז כי בעדכון הבא שיכלול 157 אימוג'ים חדשים, יהיה גם אייקון של לובסטר אך תושבי מדינת מיין שבארה"ב התרעמו כי האימוג'י שגוי. ללובסטר היו שמונה רגליים במקום עשר והסנאטור אנגוס קינג התנגד כל כך לעיצוב הזה שיוניקוד הגיב מיד בתיקון של האייקון.

ג'רמי ברודג', האחראי על תחום האימוג'י, כתב בבלוג שלו ביום שני האחרון פוסט המפרט על השינויים באימוג'י הלובסטר, באימוג'י הסקייטבורד ובאימוג'י ה-DNA. "אנחנו שומעים אתכם, עשינו כמה טעויות ואנחנו מתקנים אותן", כתב ג'רמי. בעוד שיוניקוד אחראיים על קביעת הקווים הכלליים של האימוג'ים, עדיין גוגל, אפל וחברות נוספות בוחרות כיצד לעצב את האימוג'ים שלהן בסופו של דבר.

"אני מוכרח להודות שאני מעט מובך שלא ספרנו נכון את הרגליים בפעם הראשונה, אבלך אני שמח שזה הובא לתשומת ליבנו במהירות!", כתב ג'רמי ברודג'. מצד שני, גולשים רבים החלו להגיב כי אימוג'י הוא לא ייצוג מדויק אלא סמל כללי ולכן אולי התגובה הייתה חריפה מדי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully