וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ג'סטין ת'רו זרק את ג'ניפר אניסטון?

22.2.2018 / 11:46

רק בתחילת השבוע נפרד אחד הזוגות היותר לוהטים של הוליווד, ועכשיו נחשפת הסיבה האמיתית לגירושים הכואבים. אז למה ג'סטין זרק את ג'ניפר? וואלה! סלבס פוסט איט

(אימג’בנק, Gettyimages)

תעשייה שלמה געשה ורעשה בתחילת השבוע עת הודיעו ג'סטין ת'רו וג'ניפר אניסטון כי עם כל האהבה שהם רוכשים האחד לשנייה - הזוגיות שלהם חורקת שיניים והם מעדיפים להיפרד כידידים. כעת, מספר ימים לאחר שהידיעה התפרסמה, מגיע השלב הבאמת מעניין והוא שלב ה"ללמממההה??" (תדמיינו את שרה אומרת את זה).

רוצים עוד רכילות?
צועק ומתחטב: הסוד של עמוס תמם לגוף המושלם

מה דעתכם: יחזרו או לא? רכלו לנו בפייסבוק

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. GettyImages
ביוש. ג'ניפר וג'סטין/GettyImages

אז אחרי שהתפרסמו ידיעות כי הפאוור קאפל נפרד בעקבות הרצון שלהם לגור במקומות שונים, כעת גורמים המקורבים לזוג הנוצץ סיפרו לאתרים מעבר לים כי הפרידה הגיעה מהצד של ת'רו, זאת לאחר שגילה כי אשתו המפורסמת עדיין שומרת בסתר כמות גדולה של פתקיות שהייתה מקבלת מבעלה לשעבר, בראד פיט. על פי המקורבים, על הפתקים, כתב פיט משפטים מתוקים כמו "את נראית טוב הלילה" או "כבר מתגעגע אלייך".

על פי המקורבים, הדבר גרם לת'רו להבין שאשתו עדיין מאוהבת באקס שלה והחליט להיפרד, זאת למרות שאניסטון הבטיחה לו שהיא לגמרי התקדמה הלאה ומעוניינת רק בו.

עוד באותו נושא

הסיבה האמיתית לפרידה של ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
בראד מי?/AP

אניסטון ות'רו נישאו בחתונה מפתיעה בשנת 2012, כ-10 שנים אחרי שנפרדה באופן כל כך מתוקשר מבעלה הראשון, בראד פיט. בסוף השנה האזרחית שעברה, השניים יצאו לחופשת הבטן-גב השנתית שלהם במקסיקו, מבלי להראות סימנים של פרידה. אלא שבסוף השבוע שעבר, כשהשחקנית ציינה את יום הולדתה ה-49 בלוס אנגל'ס, ולאחר מכן גם הגיעה ליום ההולדת של אלן דג'נרס ולחתונה של הקומיקאית איימי שומר, בלי ת'רו.

וואלה! סלבס נפרדה מהאקס שלה אחרי שגילתה כי הוא נהנה ללקק את הגרביים של האקסית שלו בסתר

ג'ניפר אניסטון (לובשת סן לורן) וארוסה ג'סטין ת'רו בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015. Jason Merritt, GettyImages
איפה הפתקים?/GettyImages, Jason Merritt
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. Kevin Winter, GettyImages
בזמנים טובים יותר/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully