וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על מלניה טראמפ? תצוגת האופנה המשגעת של דלפוזו

21.2.2018 / 15:02

בית האופנה הספרדי הרים את אחת התצוגות המוצלחות בשבוע האופנה הלונדוני, עם קשת גוונים פסטלית-סכרינית, א-סימטריה, אלגנטיות מרשימה וגזרות מחמיאות. אין לנו ספק שהגברת הראשונה של ארה"ב תמצא פה לא מעט עיצובים שיצטרפו למלתחה הנשיאותית

בטיימינג מושלם עם מחאת השמלות השחורות בטקס הבפט"א שנערך בתחילת השבוע בלונדון, בית האופנה הספרדי דלפוזו השיב את האיזון לבירה הבריטית בתצוגת סתיו-חורף צבעונית במיוחד. זה היה מופע בכורה עבור מעצב הבית של ג'וזף פונט, המותג החביב על מלניה טראמפ, בשבוע האופנה הלונדוני, אחרי שבחמש השנים האחרונות הוא הציג בניו יורק. האחרון נימק את המעבר בלי יותר מדי בולשיט: "אני אוהב את לונדון. יש לי בוטיק בלונדון. זה ליד ספרד. אז למה לא? בשבילי זה אותו דבר, ניו יורק, לונדון, פריז".

את ההשראות לאוסף הוא קיבל לדבריו מתצלום של נשיונל ג'יאוגרפיק משנות השלושים ובו חבצלות מים ופרחי לוטוס, ומהאמנית החזותית המודרנית אינס לאנגוויאל, המציירת חלקי גוף באופן גיאומטרי מופשט. "אני מחבב את דרכה לשלב קווים פשוטים עם צורות רפויות וצבעים זוהרים", אמר פונט לאתר ווג, רגע לפני תחילת התצוגה, "אני אוהב הרבה צבע, הוא מאיר את הפנים".

הביטוי של כל אלה בקולקציה של מה שהוא מכנה "פרט-א-קוטור" מגיע בקשת פסטלית-סכרינית של כחול, תכלת, ירוק נענע, קאמל, צהוב כנרית וסימפוניה שלמה של ורודים. הגזרות נשיות, מפוסלות במידה, א-סימטריות לפרקים, אלגנטיות ומתחשבות בסילואטה נשית שאינה קולבית דווקא.
אין לנו ספק שהגברת הראשונה של ארה"ב תמצא פה לא מעט עיצובים שיצטרפו למלתחה הנשיאותית, אותם היא תשלוף ברגע בו היא תזדקק להופעת סטייטמנט מדוברת.

עוד באותו נושא

מראה מוגזם וצעקני: מלניה לובשת דלפוזו בנאום בעצרת האו"ם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully