וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בתחת: איזה סרט סקס של קרדשיאן הכי זעזע אתכם?

24.2.2018 / 0:08

משפחת הריאליטי-טראש שנחשפה בגלל קלטת הסקס של קים קרדשיאן, הספיקה לעסוק בשנים האחרונות בשלל תיעודים מיניים של חברי הפמילייה. רגע אחרי דליפת צילום יחסי המין של בלאק צ'יינה, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו את הוידאו שהכי מסעיר אתכם

שלל תכניות על המסך, לידות, מעריצים, חתונות וגירושים, שטיחים אדומים, אבא שהפך לאמא ובגדי יוקרה, איפור, מיליוני דולרים בבנק, צילומי אופנה ופרסים, אבל אם יש דבר אחד שתמיד, אבל כנראה שלנצח נצחים יזכרו וימשך לרדוף את בני משפחת קרדשיאן - הוא ככל הנראה קלטת הסקס הידועה לשמצה של קים קרדשיאן, בכירת בנות הפמילייה שהפכה לאימפריית ריאליטי, או ריאליטי-טראש.


רכלו על סרטוני הסקס של משפחת קרדשיאן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקיא קצת בפה? קלטת הסקס של קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שקימי שכבה בחזייה עם הבויפרנד דאז והפכה לסופרסטאר, דרך עליית תכנית המציאות הסופר פופולרית ועד היום - כשבקרוב חמישה מבין ששת האחיות (והאח) יהיו הורים במשרה מלאה - דרכם של הקרדשיאנ'ז מלאה בשערוריות מיניות, שכללה כמה סרטוני סקס שהגיעו לרשת העולמית והפכו לכותרות של הצהובונים. אז קים עשתה זאת, קיילי ג'נר כנראה צילמה את עצמה עם האקס וקלואי קרדשיאן אפילו השתובבה עם בעלה לשעבר מול מצלמות התכנית.

השבוע, דלף (או הודלף) לרשת תיעוד של האקסית ואם בתו של רוב קרדשיאן - בלאק צ'יינה - כשהיא מקיימת יחסי מין עם גבר שתודה לאל, לא נמנה עם בני המשפחה. בושה? בעוד שבנות המשפחה לא הגיבו בנושא, וואלה! סלבס נזכרה בכמה רגעים מיניים שהיו אמורים להיות פרטיים בחייהם של הקרדשיאנ'ז אך נחשפו לעולם. איזה מהם הכי מזעזע אתכם? בחרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully